top

la vostra spedizione rapidissima ma il corriere in italia a volte consegna in ritardo

• Ci consiglieresti? Si

Produtos em bom estado, envio rápido

Os artigos chegaram em bom estado mas eram leves. Julgo que para artigos mais pesados o embalamento interno deve ter outro tipo de proteção além do papelão (exemplo: plásticos de bolhas para proteger melhor os artigos).. De resto tudo ok.

Leuk taalspelletjes voor anderstaligen en snel geleverd, makkelijke website

Zie hierboven

Prompt delivery, great communication

Never had trouble with them. It's been like 5+ times now. Always have my kind of games in stock.

goede prijzen, snelle levering, groot assortiment

Heb hier al vaak besteld en alles is altijd goed verpakt en snel geleverd.

Snel en met keuze uit transporteur!

Prijs is pruma en leveren gratis vanaf bepaald bedrag. Dat is natuurlijk uitstekend. Maar een echte USP is het gegeven dat je zelf mag kiezen door wie je het pakketje laat bezorgen. Buj mij in de wijk zijn dat altijd dezelfde mensen, maar die van DPD en DHL zijn onbetrouwbaar. Dus blij dat je ook Post.nl kan kiezen (tegen meerprijs( Top!

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, persoonlijk

Ze hebben de beste spelletjesvoorraad met veel exclusieve bordspellen en alle benodigde accessoires. Bij problemen willen ze altijd helpen, ze antwoorden snel en persoonlijk.

Zeer klantvriendelijk, snelle levering

Een product bleek niet langer in voorraad, maar er werd een goede en snelle oplossing gevonden. Dikke pluim voor klantvriendelijkheid!

Zoals altijd een fijne ervaring

Prima prijzen, ruim assortiment van bordspellen en altijd een nette & vlotte service. Een dikke aanrader.

Fast delivery and smooth ordering!

Arrived super quickly and packaged well. Would deff recommend!

Gewoon goed!

Op tijd gekregen: alles naar wens, Vriendelijke bezorger!

Het is altijd een fijne ervaring om bij Spelspul te bestellen

Veel keuze, goede website, makkelijk te bestellen, zeer snel verstuurd.

Helemaal perfecte transactie.

Uitstekend behalve de Website

Bordspellen was goed en netjes ingeleverd alleen voor de bestelling had ik een paar problemen met de Website. Daarvoor zorgen zou mijn advies zijn. Heel bedankt!

Response from the business owner

Beste Kaan, bedankt voor de review. We zijn net verhuisd van winkel locatie en hebben dat nu een beetje op orde. We gaan binnenkort aan de slag met de website. Mocht je specifieke dingen hebben waar je tegenaan liep, horen we dat graag! mvg, Mark Spelspul

Te snelle service

Meteen verzonden, dat was ik niet helemaal op voorbereid!

erg snelle bezorging

alles is naar wens aangekomen en precies zoals beschreven

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snel in huis

Erg fijne webshop en vaak aanwezig op spellenbeurzen

Top assortiment en aardige mensen

Grote klasse met een hoofdletter K

Had het verkeerde product besteld en kon dit probleemloos omruilen. Heeft mij veel geld bespaard. Volgens mij is de winkel er zelfs geld bij verloren. Mijn tip : bel eerst naar de winkel zelf ; geef alle info en vraag om raad. In mijn geval wou ik mini european kaart sleeves hebben. Had echter voor 70 euro mini american sleeves besteld. Is kleiner formaat. Gemaild met een vriendelijke medewerker van de klantenservice en kon probleemloos omruilen. DEZE WINKKEL IS GROTE KLASSE !@!!!!!

Lang moeten wachten, box kwam mer schade toe.

Ookal stond er dat ze de volgende dag leveren hev ik 3 dagen moeten wachten op mijn item. Toen ik het in de bus kreeg was de zijkant beschadigd. Gelukkig was het iets dat ik open wou doen en niet sealed bewaren want dat was onmogelijk geweest. Het mail contact verliep een beetje boertig, tot het punt dat ik zelf geen antwoord meer kreeg. Ik denk niet dat ik hier nog ga bestellen :)

Response from the business owner

Beste driss, vervelend dat uw verwachting niet overeenkwam met de levering van het pakket. Allereerst spreken wij nergens op onze site van levering op de volgende dag. Sterker nog, bij de verzendoptie van DPD die u heeft gekozen staat levering 2-3 werkdagen. Dat uw pakket beschadigd is aangekomen, vind ik zeer vervelend, alleen hoor ik daar nu pas van. Als u ons een e-mail stuurt met een foto van het pakket en het spel kunnen we een passende compensatie aanbieden. mvg, Mark spelspul

Op tijd geleverd, netjes verpakt, top!

Snel en probleemloos

Bestelling geplaatst en volgende dag en goede staat ontvangen

Correcte en snelle dienstverlening

Correcte en snelle dienstverlening

Uitstekend!

Ik bestel regelmatig bij Spelspul.nl. Ze hebben vaak spellen en uitbreidingen op voorraad die elders niet verkrijgbaar zijn. De prijzen zijn altijd redelijk en de verzending is super snel, en altijd betrouwbaar. Dit is met gemak mijn favoriete spellenwinkel!

Snel bezorgd

Snel bezorgd

About Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.