Alles was goed verpakt en compleet

Zeer goed, goede prijs en tijdige levering

Uitstekende en snelle service!

Voor een bordspel wou ik de kaarten sleeven. Spelpunt heeft mij uitstekend geholpen door de juiste sleeves uit te proberen zodat ik meteen de juiste kocht. Fijn als een winkel met even wat moeite wilt doen om een klant meteen te helpen.

Perfect!!

Order on Sunday, shipped on Monday, received in France on Wednesday! Everything was perfect!

Très bonne transaction

Navigation aisée sur le site. Commande envoyée rapidement. Article conforme à la description.

Prima prijzen en snel en in goede staat geleverd!

Makkelijk en snel

Makkelijke site en de levering ging snel! Ook goede conmunicatie wat betreft het verzenden.

Prima en snel geleverd

Dag van te voren besteld en volgende dag in huis.

Supersnel en kwaliteit

Supersnelle levering en de spellen zijn goed verpakt aangekomen. Bedankt!

Winkel met hele mooie bordspellen en netjes geleverd.

Een aantal spel uitbreidingen besteld, waarvan 1 uitbreiding wat moeilijker te krijgen was; voor een hele nette prijs en heel netjes en op tijd geleverd. Bovendien is dit een winkel waar nog heel veel mooie en bijzondere spellen te vinden zijn. Zullen mij zeker terug zien als klant.

Netjes exact cf. besteld

Gewoon goed. Besteld en 2 dagen later netjes verpakt in huis.

Snel bezorgd, goed verpakt

Zie titel.

Snelle correcte levering

Spellen werden snel geleverd. Keurig verpakt en goed beschermd.

Het was er voordat ik er erg in had

Ik wilde heel graag Ark Nova hebben, had onder het spel mijn e-mailadres achter gelaten, zodat ik op de hoogte werd gebracht als het spel weer voorradig was. Ik kreeg de mail met het goede nieuws dat ik Ark Nova kon kopen en de volgende dag was het in huis.

betrouwbaar, goede service, snelle levering

Uitstekend zoals ik gewend ben

Prima, hebben divers aanbod en leveren snel.

Ideaal voor bordspelnerds

De meest obscure bordspellen en sleeves in zeldzame afmetingen zijn er te vinden. Snelle verzending & producten komen altijd in perfecte staat aan!

Snel en compleet

Spullen waren zo bij mij thuis en compleet. Dus prima. En een eerlijke prijs is ook een plus

Vaak nieuwe spellen als eerste, goede klantenservice, snelle levering, betrouwbaar

Goede communicatie ! Vlotte verzending ! Alles netjes verpakt ! Aanrader !

Soepel, snel en gemakkelijk

Superb overall purchase

Ordered Bitoku to the UK, delivery was fair price and excellently packed and arrived early. Game was for a very good price and it arrived in pristine condition. I even gave Spelspul a mention in my solo gaming group on facebook as you were excellent to deal with.

Goed aanbod en snelle levering

Verrast door het assortiment

Ik had niet verwacht dat het artikel leverbaar zou zijn omdat ik het op de website van de fabrikant niet vond. Maar bij u dus wel!

Fantastisch ook in lastige tijden

Spel gepreoorderd maar door alle omstandigheden werd de levering steeds uitgesteld. Toch bleven de mensen van spelspul hun best doen om updates te geven en vragen te beantwoorden. Altijd vriendelijk en met geduld. Top winkel met mensen die passie hebben voor de hobby. Vriendelijke groet, Max

Goede leverancier

Ik kan hier de spellen bestellen die moeilijk leverbaar zijn.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.