Goede shop met veel keus in bordspellen en fijne service

Goede shop, groot assortiment en vaak spellen die bij andere shops niet of lastig te bestellen zijn. Ik bestel bij SpelSpul al enkele jaren regelmatig

Leuk assortiment, goede prijzen

Wat Spelspul voor mij aantrekkelijk maakt is dat zij vaak net wat andere spullen/spellen/promo's hebben dan andere winkels. Prijzen zijn niet altijd even goedkoop maar vaak wel redelijk. Als de bezorgkosten lager zouden zijn, of de minimale bestelwaarde om de bezorging gratis te krijgen lager zou zijn, zou ik hier vaker bestellen.

Goede, vriendelijke service

Ik heb een paar keer bestelling gedaan bij Spelspul. Elke keer werd ik heel goed geholpen en ik was elke keer erg tevreden mee.

Fantastisch!!

Ik had eerst een mail gestuurd voor wat meer informatie over één van hun producten. Ik kreeg hier heel snel een duidelijk antwoord op. De levering verliep vlot, de producten waren zeer goed verpak en dus zonder beschadiging toegekomen. De productie zijn zoals aangegeven op de website. Voor mij is deze webshop een grote aanrader en zal dan ook nog bestellen hier! Bedankt spelspul.nl !

Helemaal volgens afspraak

Bestellen, betalen verzenden! Allemaal eenvoudig en volgens afspraak. Spel netjes verpakt.

Good experience

Really satisfied

Pronte levering, servicegericht en goed telefonisch bereikbaar.

Z

perfecte service

Snelle levering. Product perfect in orde/zoals beschreven.

Gewoon goed

Ruim en up-to-date assortiment, snel geleverd en goed en stevig verpakt.

Snel en keurig verpakt

Super snel en keurig verpakt geleverd

altijd goede service

Snelle leveringen, vriendelijke betrouwbare medewerkers

Teleurstellend

Als ik na een week een e-mail verstuur met de vraag wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden, daarop een mailtje krijg met alleen maar dat het toevallig die dag is opgehaald door de koeriersdienst kan ik niets anders zeggen dan teleurstellend.

Response from the business owner

Beste Jan-Willem, Onze excuses, ik zie dat er 2 dagen na het bestellen een mailtje uit had moeten gaan dat het iets langer ging duren. Door een technische fout is deze nooit verstuurd. mvg, Mark

Uitgebreid aanbod en goede prijs

Ik koop vaker via Spelspul.nl omdat ze soms spellen op voorraad hebben die ergens anders niet te vinden zijn. Ook is de prijs altijd goed, al check ik altijd even de lokale spellenwinkels of het zonder verzendkosten goedkoper kan.

Excellent Client Service by email Contact

I discovered a team with real solutions to my issues and reactive to my email with concrete answers. thank you all guys! the shipping was done quite fast, excellent as well!

Goede en snelle afhandeling

Veel op voorraad en snelle levering. Al jaren klant.

Perfect geleverd

Precies geleverd wat ik besteld had. Snelle levering met track & trace. Zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde onderdelen.

Awesome and great board games

They Got a lot of different board games. And I would happily visit this shop again either online or in real life.

Aandachtig en snel

Ik was op zoek naar een specifiek spel dat ik vele jaren geleden gespeeld had. Mark wist meteen waar ik het over had en had hem ook nog eens op voorraad. Prachtig!

Goede producten en snel verzonden.

Zie titel.

Snelle levering Keurig verpakt.

Vind boardspellen die ergens anders niet verkrijgbaar zijn.

Snelle verzending en uitstekende service binnen 1 dag geleverd

Gewoon goed spul !!

Groene en bruine houten onderdelen gekocht voor uitbreiding van 5/6 spelers voor kolonisten van Catan. Ziet er precies uit als echt !! Goed verpakt en vlot in huis.

Zending vertraagd, goed opgelost

1 van de bestelde spellen was niet op voorraad, Spelspul kwam met een goede oplossing en heeft daarna snel geleverd.

Weer uitstekende service van een top winkel

Net als altijd weer snel gekregen wat ik bestelde. Keurig verpakt en in goede staat. Deze keer weinig communicatie, maar als het nodig is denken ze mee. En ze kennen hun vaste klanten. Top winkel!

100%

Snelle levering, goed verpakt.

About Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.