altijd goede service

Vriendelijke en deskundige medewerkers, Ben al jarenlang een tevreden klant bij spelspul.

Prima materiaal maar een frustrerende ervaring van jewelste

Voor kolonisten van Catan heb ik voor 2 spellen houten dorpen, steden en straatjes besteld. Super fijn dat dat verkocht wordt. Zowel de prijs al kwaliteit zijn prima. Echter, alle onderdelen werden in één grote zak geleverd.... Wat een verschrikkelijke ontdekking.

Response from the business owner

Beste Kim, Alles wordt zo milieuvriendelijk verpakt met zo weinig mogelijk plastic. mvg, Mark Spelspul

Mijn favoriete spellenwinkell

Spellendiversiteit en voorraad goed op orde. Uitstekende service, snelle levering.

Wonderful would buy again

They employee are very professional as this is my first time buying product internationally they answer all my question perfect. Overall I have a very good experience. Thank you

Goed assortiment, scherpe prijs, snel geleverd.

Snelle levering, goede communicatie.

Place to be !!!

Geïnteresseerd in spellen en leuk spelspul? Dan is dit the place to be. Leuk assortiment, snelle levering. En als er al iets mis is, wordt dit zonder problemen opgelost. Dus, zeker 5 sterren waard.

Een spel besteld wat nergens anders was te krijgen.

Good purchase

Arrived to Czech Republic in less than 2 weeks. New. Good quality. Good packaging. 4 year daughter is excited. We are happy to play CABO together.

Gedeelte bestelling nog niet bezorgd

Had een bestelling als cadeau gestuurd, ruim een week later is het nog niet op diegene zijn verjaardag. Jammer

Response from the business owner

Beste Hilde, Mijn excuses dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd dat de dobbelstenen niet op voorraad waren bij de leverancier. Op de mail van onze vraag of we het aankoop bedrag teruggestort wil hebben, hebben we helaas nog geen antwoord van u vernomen. mvg, Mark Spelspul

Alles in orde met bestellen

Jammer dat de bezorger niet de tijd nam om aan te bellen hij wilde net weg lopen toen hij ons de deur zag open maken haalde hij het pakketje uit de vuilnisbak waar hij het had ingedaan Dus misschien de bezorging hiervan op de hoogte brengen ik heb bij hun ook al een klacht ingediend

Response from the business owner

Beste Ronald, Vervelend om te lezen. Helaas hebben we geen invloed op de kwaliteit van de bezorging zelf. Een klacht bij de bezorgdienst zelf is helaas de enige optie. Vanwege de verschillende ervaringen bieden we daarom ook de mogelijkheid aan om zelf de bezorgdienst te kiezen. DHL, DPD of PostNL. Of u kunt het natuurlijk op laten sturen naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. mvg, Mark Spelspul

Goede ervaring

Snelle levering. Goede verwerking.

Zoals alle andere keren snelle levering en goede oplossingen bij problemen.

Afhandeling en verzending supersnel

De verzending is snel.

snel geleverd

gisteren besteld, vandaag ontvangen. netjes bij lokale PostNL afhaalpunt dus zonder risico dezelfde dag kunnen aan de tafel met nieuwe spel.

Very good communication and service.

Everything was perfect with the shop. Reliable 100%.

Goede service, snelle levering

Al meerdere keren wat besteld hier en altijd tevreden. Snelle levering en vaak hebben ze wat ik ergens anders niet vind.

Everything perfect!

Easy ordering, and fast delivery across borders. I am very happy and will order again. Thank you Spelspul.nl. Great service!

Heel ruime keuze tegen echt goeie prijzen, en een super service

Flawless

I have no reason not to recommend Spelspul to others. Fast shipping, nice packaging.

Wat een toppers dit bedrijf!

Voor onze opendag op school hebben we een aantal items besteld op deze website. Een items was niet beschikbaar en ze kwamen meteen met een alternatief. En het van te voren meedenken over levering (niet in de schoolvakantie, want dan zijn we dicht) was echt heel top!

Goede betrouwbare winkel met scherpe prijzen.

Goede betrouwbare winkel met scherpe prijzen. Hier kan je met een gerust hart bestellen.

Ruim aanbod

Ruim aanbod

Goede prijs, snelle service

Groot assortiment, prettige sitee. Al heel vaak hier besteld, altijd goed.

Precies wat je verwacht. Iedere keer weer!

Het gaat altijd goed met bestellen en leveren. Aanbod is prima. Eigenlijk niets dan lof. Klantenservice nog nooit nodig gehad, dus daar kan ik niks van zeggen en dat is alleen maar een compliment.

Bestelling keurig en snel afgehandeld

Hele positieve ervaring met spelspul Duidelijke en open communicatie. Bestellng keurig verpakt bezorgd

7 Dorpsstraat

Bleiswijk 2665BG

702066959

About Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.