Fijne (web)winkel!

Een groot assortiment, prima prijzen en altijd snel geleverd!

Snelle bezorging en goede prijs

Zowel de sleeves als het alternatieve deck van root wat ik besteld heb waren hier het goedkoopst. En ook de levering ging vlot.

Zoals altijd, zeer goed

Zeer ruim assortiment en vriendelijk personeel.

Excellent item, fast shipping

Perfect item, fast shipping. I will buy again.

Alle 120 onderdelen compleet geleverd en snelle verzending.

Uitstekende service met goed aanbod

Ze reageren snel. Er vond een kleine fout plaats (kan iedereen gebeuren), maar de reactie hierop was snel en uitstekend. Service was echt heel goed. Daarbij hebben ze altijd een mooi assortiment.

Als een van de weinige winkels hadden ze hier wat ik zocht.

Hier gevonden wat ik zocht voor een normale prijs. Fijn dat er verschillende verzendioties mogelijk waren. Alles snel en in goede staat ontvangen. Ik zou hier nog eens kopen!

Een prima ervaring.

Goede communicatie. De bestelling wordt netjes afgeleverd. Goed verpakt.

alles ok

Wieder einmal schnelle Lieferung gut verpackter Ware.

Super snelle en goede bezorging!

Verschillende sleeves besteld die de volgende dag in de brievenbus lagen. Veel maten beschikbaar die ook overeenkomen met wat je krijgt (was bij een andere webshop nogal anders). Dik tevreden!

Always fast and reliable

Nothing new to add :)

Vlotte levering en eerlijke prijs

Ik heb hier een spel gekocht dat op veel plekken uitverkocht was, de volgende dag was het binnen.

Snelle levevering

Product was snel binnen en zoals afgebeeld en omschreven.

Goed ingepakt, snel bezorgd

Goed ingepakt, snel bezorgd

schnell und einfach

schnelle Lieferung alles super

Snelle levering en breed assortiment.

Snel verstuurd. Prima prijs voor de spullen.

Hele goede webshop. Ook veel keus en nieuwe spellen vaak voorradig

Hele goede webshop. Ook veel keus en nieuwe spellen vaak voorradig. Ook de snelle levering met DHL vind ik een plus.

Fijne communicatie en snelle levering

Top bedrijf wat meedenkt met de klanten!

Goede service, snel verzonden, goed verpakt.

Eerder contact gehad met de klantenservice vanwege producten die niet op voorraad waren. Snel antwoord met informatie over verwachtte levertijd. Via de site updates gekregen over beschikbaarheid. Na bestelling snel verzonden en ontvangen in topstaat. Bedankt!

Goede service (zoals gewend)

Was blij om een spel op voorraad te zien waar nog moeilijk aan te komen is. Mede daarvoor check ik regelmatig de website, en ook deze keer dus weer blij verrast! Snel geleverd, goede service, top!

Prima ervaring

Artikel was op voorraad en snel verzonden, goed verpakt.

Goede prijs, oplossingsgericht, vriendelijk!

Ik heb Raptor gekocht bij spelspul.nl. De prijs was goed en het product kwam geheel onbeschadigd aan. Toen het wat langer duurde bij DHL en ik een berichtje stuurde naar spelspul kreeg ik heel snel een vriendelijk antwoord en zijn ze er voor me achteraan gegaan. Achteraf bleek het niet nodig, maar de bereidheid om bij te springen en het feit dat de communicatie vriendelijk en respectvol was zorgt er wel voor dat ik even een review achter laat!

Fantastische Service!

Snelle levering. Meedenken en helpen bij vragen. Vriendelijke en deskundige medewerkers

Best board game store in the Netherlands

My favorite game store, for a number of reasons: amazing and fast service, always super careful, great availability of games (including new releases, pre-orders, etc.), also big availability of accessories (inserts, components, etc.) - and, above all, personal touch and expert advice! That's the only situation where I buy more than intended and I'm happy about it: a few minutes after submitting my order, I get an email from Ilona with great advice about things I didn't know about and would have hated to miss! :-)

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.