Weer uitstekende service van een top winkel

Net als altijd weer snel gekregen wat ik bestelde. Keurig verpakt en in goede staat. Deze keer weinig communicatie, maar als het nodig is denken ze mee. En ze kennen hun vaste klanten. Top winkel!

100%

Snelle levering, goed verpakt.

Uniek assortiment

Ik zocht een Amerikaans spel dat alleen bij Spelspul te vinden was. Op dat moment niet op voorraad maar ik kreeg een mailtje toen dat wél zo was: bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Ging om Purrfect Match overigens, ontworpen door Nederlandse creatieven, super leuk met toffe katten-illustraties ;)

Ruime sortering, goede en snelle service

Welk spel of onderdeel je ook zoekt, Spelspul heeft het. Daarnaast een snelle levering!

Eerste aankoop bij Spelspul.nl

De eerste aankoop online bij een buitenlandse webshop is steeds een stap in het onbekende. Je hebt geen idee over de snelheid van het verwerken van de bestelling, hoe ze de spellen verpakken en versturen, of de koerierdienst het nog maar eens zal verknallen, etc. Om een lang verhaal kort te maken, alles verliep naar wens en deze webshop behoort vanaf nu tot 1 van de spellenwinkels waar ik in de toekomst vast en zeker nog spellen zal aankopen.

Vendeur sérieux et rapide

golf pll

Quick to respond and reliable.

Good prices, fast delivery

Good prices for lightly damaged game boxes, fast shipment. Nice to see a seller outside my country delivering such a good customer experience.

Goed geholpen, ruim aanbod

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan

Geweldige service!

Bestelling niet volledig correct bezorgd, maar dit werd zonder kosten en zeer snel opgelost!

Uitgebreide webshop en snelle service

Een overzichtelijke website met ontzettend veel accessoires en onderdelen voor spellen. En niet onbelangrijk voor een normale betaalbare prijs. Ook wat betreft bord, kaart en dobbelspellen hebben ze een ontzettend uitgebreid en interessant assortiment, die je niet vindt in de normale speelgoedwinkel. Wat mij betreft echt een aanrader.

Good service

Perfect time of deliveri,box ok no damage,all pices inside are ok.

Always great selection and service.

Fantastic shop.

Prima prijzen en een ruim aanbod

Meermaal besteld bij deze shop en altijd prima ervaring mee gehad. Ook de klantenservice is uitstekend.

fijn dat jullie deze spullen verkopen, maar de voorraad is vaak niet bijgewerkt. dat is jammer!

prima geleverd

Helaas duurde levering langer dan beloofd op website doordat spullen over 2 vestigingen waren verdeeld.

Snel geholpen

Snel geholpen

DHL had fout gemaakt in aflevering van het pakket. Snel en adequaat opgelost door Spelspul.nl

Vlotte bediening

Snelle verzending

altijd goede service

Vriendelijke en deskundige medewerkers, Ben al jarenlang een tevreden klant bij spelspul.

Prima materiaal maar een frustrerende ervaring van jewelste

Voor kolonisten van Catan heb ik voor 2 spellen houten dorpen, steden en straatjes besteld. Super fijn dat dat verkocht wordt. Zowel de prijs al kwaliteit zijn prima. Echter, alle onderdelen werden in één grote zak geleverd.... Wat een verschrikkelijke ontdekking.

Beste Kim, Alles wordt zo milieuvriendelijk verpakt met zo weinig mogelijk plastic. mvg, Mark Spelspul

Mijn favoriete spellenwinkell

Spellendiversiteit en voorraad goed op orde. Uitstekende service, snelle levering.

Wonderful would buy again

They employee are very professional as this is my first time buying product internationally they answer all my question perfect. Overall I have a very good experience. Thank you

Goed assortiment, scherpe prijs, snel geleverd.

Snelle levering, goede communicatie.

Place to be !!!

Geïnteresseerd in spellen en leuk spelspul? Dan is dit the place to be. Leuk assortiment, snelle levering. En als er al iets mis is, wordt dit zonder problemen opgelost. Dus, zeker 5 sterren waard.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.