Alles in orde met bestellen

Jammer dat de bezorger niet de tijd nam om aan te bellen hij wilde net weg lopen toen hij ons de deur zag open maken haalde hij het pakketje uit de vuilnisbak waar hij het had ingedaan Dus misschien de bezorging hiervan op de hoogte brengen ik heb bij hun ook al een klacht ingediend

Beste Ronald, Vervelend om te lezen. Helaas hebben we geen invloed op de kwaliteit van de bezorging zelf. Een klacht bij de bezorgdienst zelf is helaas de enige optie. Vanwege de verschillende ervaringen bieden we daarom ook de mogelijkheid aan om zelf de bezorgdienst te kiezen. DHL, DPD of PostNL. Of u kunt het natuurlijk op laten sturen naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. mvg, Mark Spelspul

Goede ervaring

Snelle levering. Goede verwerking.

Zoals alle andere keren snelle levering en goede oplossingen bij problemen.

Afhandeling en verzending supersnel

De verzending is snel.

snel geleverd

gisteren besteld, vandaag ontvangen. netjes bij lokale PostNL afhaalpunt dus zonder risico dezelfde dag kunnen aan de tafel met nieuwe spel.

Very good communication and service.

Everything was perfect with the shop. Reliable 100%.

Goede service, snelle levering

Al meerdere keren wat besteld hier en altijd tevreden. Snelle levering en vaak hebben ze wat ik ergens anders niet vind.

Everything perfect!

Easy ordering, and fast delivery across borders. I am very happy and will order again. Thank you Spelspul.nl. Great service!

Heel ruime keuze tegen echt goeie prijzen, en een super service

Flawless

I have no reason not to recommend Spelspul to others. Fast shipping, nice packaging.

Wat een toppers dit bedrijf!

Voor onze opendag op school hebben we een aantal items besteld op deze website. Een items was niet beschikbaar en ze kwamen meteen met een alternatief. En het van te voren meedenken over levering (niet in de schoolvakantie, want dan zijn we dicht) was echt heel top!

Goede betrouwbare winkel met scherpe prijzen.

Goede betrouwbare winkel met scherpe prijzen. Hier kan je met een gerust hart bestellen.

Ruim aanbod

Ruim aanbod

Goede prijs, snelle service

Groot assortiment, prettige sitee. Al heel vaak hier besteld, altijd goed.

Precies wat je verwacht. Iedere keer weer!

Het gaat altijd goed met bestellen en leveren. Aanbod is prima. Eigenlijk niets dan lof. Klantenservice nog nooit nodig gehad, dus daar kan ik niks van zeggen en dat is alleen maar een compliment.

Bestelling keurig en snel afgehandeld

Hele positieve ervaring met spelspul Duidelijke en open communicatie. Bestellng keurig verpakt bezorgd

Producten zoeken of filteren lastig. Veel dingen elders besteld om niet door 735 pagina's alles te moeten zoeken een voor een. Hopelijk verbeterd dat. Erg fijne webshop verder.

Hoi Frank, Bedankt voor je feedback! We proberen altijd te verbeteren en dit is een van de dingen die hoog op het lijstje staat. Mocht je ideeën hebben over hoe we kunnen filteren en waarop staan hier zeker voor open. Mail ons gerust. mvg, Mark

Goede snelle service

Paar keer wat besteld geen problemen ondervonden een van de weinige in Nederland met GMT spelen.

Snel, goed en vriendelijk

Uitstekende en vlotte bezorging. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Goed assortiment en heel goede klantenservice

We hebben vaak wat bij spelspul besteld en ook wel e.e.a. nagevraagd. Altijd keurig antwoord en goede oplossingen gekregen.

Goede communicatie en levering in orde

Zie titel

Good availability, delivered without problem

The delivery time was reasonable and the price slightly above market but the product was hard to find so it was worth it.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd, netjes verpakt

Großartige Kauferfahrung

Top Service, superschnelle Auslieferung der bestellten Ware von NL nach DE, schneller als wir zur gleichen Zeit bestellte Artikel innerhalb DE erhalten haben, tolle Qualität, tolle Boardgame Auswahl. Immer gerne wieder, herzlichen Dank

Spellen snel binnen net voor de kerst - top!

Goede prijs en snelle levering net voor de kerst. Erg tevreden! Alleen lijkt één van de spellen wat verkleurt ten opzichte van andere spellen van dezelfde lijn, maar dat kan ook aan de fabrikant liggen.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.