Snel, goed en vriendelijk

Uitstekende en vlotte bezorging. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Goed assortiment en heel goede klantenservice

We hebben vaak wat bij spelspul besteld en ook wel e.e.a. nagevraagd. Altijd keurig antwoord en goede oplossingen gekregen.

Goede communicatie en levering in orde

Zie titel

Good availability, delivered without problem

The delivery time was reasonable and the price slightly above market but the product was hard to find so it was worth it.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd, netjes verpakt

Großartige Kauferfahrung

Top Service, superschnelle Auslieferung der bestellten Ware von NL nach DE, schneller als wir zur gleichen Zeit bestellte Artikel innerhalb DE erhalten haben, tolle Qualität, tolle Boardgame Auswahl. Immer gerne wieder, herzlichen Dank

Spellen snel binnen net voor de kerst - top!

Goede prijs en snelle levering net voor de kerst. Erg tevreden! Alleen lijkt één van de spellen wat verkleurt ten opzichte van andere spellen van dezelfde lijn, maar dat kan ook aan de fabrikant liggen.

Snelle en goede service en levering

Uitstekende winkel

Levert snel, service en voorraad helemaal goed. Goede communicatie bij problemen

Gewoon helemaal goed

Ik heb twee spellen als kerstcadeau gekocht en het was op tijd binnen, netjes en beschermd verpakt, en het was een fijn proces om te bestellen. Gewoon alles wat je wilt! En de prijzen zijn ook nog eens goed. Aanrader!

Groot in klein spul

We hadden wat huisjes, kerkjes en straten nodig voor Catan en dat heeft Spelspul, voor kleine prijsjes. Ook voor andere spellen! En snel verstuurd, zelfs in de dagen voor Kerst!

snel en gevarieerd

Deze leverancier maakt waar wat beloofd is.

Duidelijke communicatie

De levering liet een paar dagen op zich wachten, maar elke stap werd duidelijk gecommuniceerd.

Snel bezorgd en alles in orde

In de week voor Kerst heb ik 3 spellen besteld. Ze waren de volgende dag in huis. Ook goed ingepakt en de juiste taal.

De klantenservice heeft kerst gered

We hadden 2 kerstcadeaus besteld bij Spelspul. Dat ging allemaal goed totdat pakketdienst @DPD er zooitje van maakte: hun eigen pakketkluis niet open kreeg en de bestelling dus maar terug stuurde, vlak voor kerst. De klantenservice van Spelspul heeft snel gehandeld en een nieuwe zending gestuurd met PostNL die de volgende dag gewoon aankwam. Supergoed opgelost!

Snel in huis

efficiënt

Snelle en goede levering.

Keurig

Ik had een heel assortiment aan blanco spelonderdelen besteld als cadeau voor een vriend die graag spellen maakt, met plastic zakjes om thuis alle losse onderdelen in te pakken. Maar toen de bestelling binnen kwam waren alle onderdelen al keurig netjes in de zakjes gedaan, bovendien kwam de bestelling snel binnen! Ik ben zeer tevreden en zal hier zeker vaker bestellen voor dergelijke benodigdheden.

Super toffe ervaring

Ik heb het spel direct hier gevonden na dat ik er al heel lang naar op zoek was en het elders voor het dubbel van de prijs van hier had gezien. Ik kocht het in de namiddag en de volgende dag is het geleverd netjes verpakt super goede online shop echte aanrader

Netjes verpakt en snel verzonden!

Good service!

Fast delivery and well-packed.

Prima prijs, vlotte levering, ruim assortiment

Prima prijs, vlotte levering, ruim assortiment

Can be better

The most frustrating thing is that many of the games in the wishlist that are sold out, never become available. Would be nice that Spelspul would use data analytics to check what games are in demand and notify the customers... or organize lists that customers could sign in to buy certain games for bulk-order. There are also many games not listed. Perhaps finding a why of collecting the customers wishlist from unlisted games is a recommended suggestion.

Goede communicatie

Snel geleverd en goed gecommuniceerd.

uitstekende service

foutje gemaakt bij de bestelling, zeer vriendelijk opgelost

Dorpsstraat 7 2665BG Bleiswijk

702066959

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.