Echt zware kwaliteit. Nette persoonlijke afhandeling

Kwaliteit die in de tijd van de originele deurkrukken nog zo gewoon was :-)

Snelle accurate levering van de juiste producten

Duidelijke website en snelle juiste levering van de door mij gekozen producten

Snelle en goede service

Mooi verpakt en goede kwaliteit

Top winkel !

Mooie artikelen voor een redelijke prijs !

Snelle bezorging en mooie producten

Snelle bezorging en mooie producten

Snelle levering en een prima kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde deurklink. Echte een mooie kwaliteiten en alle benodigdheden voor de montage waren aanwezig, waardoor de montage vlotjes verliep.

Prima service.

Snelle levering en zeer mooie deurkrukken. Zijn heel tevreden.

Snelle en correcte Levering

Snelle levering en alles netjes verpakt

Erg blij met de goede service en prima prijzen voor deze mooie dingen!

Ik zocht karaktervol deurbeslag voor mijn nieuwe huis. Dat is een nieuwbouw woning maar ook daar staan de nieuwe deurklinken en sloten erg mooi. Mocht ik weer wat nodig hebben dan weet ik jullie te vinden. En ja ik ga jullie zeker aanbevelen! Arjan, dank voor de vriendelijke hulp bij het uit zoeken.

Top kwaliteit voor de juiste prijs.

Goed geholpen en snel geleverd, alleen het staafje van de kruk was bij mij te kort, gaatjes zitten te ver weg om te bevestigen, maar dat heb ik zelf opgelost.

Prachtig!

Super snel geleverd met uitstekende kwaliteit. Onze deuren zijn een plaatje! Mijn vader herinnerd ze van vroeger. Ga zo door 😉

Goede communicatie; snelle afhandeling. Mooie producten.

Goede communicatie; snelle afhandeling. Mooie producten.

Een bedrijf wat waarmaakt wat ze aanbieden en meer! Gisteren besteld is ook echt vandaag ontvangen, spullen precies zoals verwacht en zijn mooi ingepakt, dat is totaal niet belangrijk maar zegt wel veel over hoe er zorg en aandacht aan elke klant besteedt wordt. Wij zochten passend beslag voor onze oude woonboerderij en hebben dat hier voor een goede prijs gevonden. Als ik nog eens iets nodig heb dan zal ik het zeker hier bestellen!

Super snelle service

Mooie spulletjes besteld voor ons nieuwe huis...avond besteld volgende dag in huis

Snel geleverd en net wat ik zocht

Helaas was de stof net te lang voor de betreffende deurdikte. Maar dat was zelf simpel met een ijzerzaag op te lossen.

Ik heb verkeerde producten gekregen. Maar ga er van uit dat dat opgelost gaat worden. Verder Snelle levering. Behulpzaam. Goeie prijs kwaliteit verhouding

Mooi produkt super kwaliteit

Goede snelle service mooie produkten van heel goede kwaliteit en voor een mooie prijs heel blij met mijn aankopen enook zo mooi verpakt een doos vol kadootjes lijkt het wel

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service, goede kwaliteit. Heel blij met de bestelde wc sloten en deurklinken. Alles ziet er super uit.

Top service, zeer attent en meedenkend.

Door een losgeraakte afsluitdop viel de bakelieten handgreep van mijn raamklink een paar meter naar beneden...kapot. Ik wist niet waar de vorige eigenaar deze 8 jaar geleden gekocht had, maar vond via Google De Oude Deurklink en nam contact op. Direct dezelfde dag een reactie met het verzoek om een foto van het gebroken onderdeel. Navigatie de foto direct weer reactie: raamklink kwam niet bij hun vandaan maar ze gingen me toch helpen! Twee dagen later pakketje in de brievenbus met bakelieten handgreep. Helemaal gratis, top service, en dat voor iemand die geen klant was...De Oude Deurklnk verdiend de spreekwoordelijke warme douche.

Zeer snelle en correcte levering

Perfect geleverd boven verwachting zo snel. Op een vrijdagavond om 21.30 besteld en op zaterdag rond de middag afgeleverd per pakketdienst zodat ik de deurklinken nog mooi op de vrije zaterdag kon monteren. Deurklinken zien er mooi uit. Alleen de kleine inbus schroefjes in de klink zijn niet zwart zoals in het filmpje op de site wordt beweerd maar chroom-nikkel van kleur. De deurklinken ogen op de website iets groter dan in werkelijkheid. Dus let op de afmetingen of je ze passend vindt voor de deur waar je ze voor wilt gebruiken. Je zou je daarin kunnen vergissen als je ze wat robuuster verwacht van formaat. Verder prima levering en afhandeling.

Prima kwaliteit en snelle levering

Levering zoals beloofd en kwaliteit is goed. Bijgeleverde schroefjes hadden iets groter gemogen.

Prijs wat aan de hoge kant, maar producten zien er goed uit. Vlotte levering.

Mooie producten

Goede website, snelle levering van mooie producten

Prima service. Niks op aan te merken.

Prima service. Niks op aan te merken.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.