Uitste-kend

Top en snel

Zeer positieve ervaring!!

Mooie collectie, duidelijke website en snelle levering. Prima service!!!

Wat een top service

Zojuist met Arjan gesproken, wat een fijne vent. We bestelden o.a. deurbeslag voor onze toilet, waarvan de deur minder breder bleek dat de slotstift. Geen probleem, 1 belletje en nieuw materiaal werd kosteloos toegestuurd. Wat een service!

Ziet er degelijk uit

Hele mooie deurklinken besteld van prima kwaliteit. Verzending in goede verpakking. Hier kan je met een gerust hart bestellen.

Prima service en snel contact

Zeer snelle levering na de eerste keer bestellen en de 2e keer en telefoontje de volgende dag in huis, top, zeker een aanrader.

Snel, netjes en prima kwaliteit

Snel, netjes en prima kwaliteit

Mooie product en een supersnelle levering!

Tien deurklinken besteld s'middags en de volgende dag ontvangen. Heel blij mee.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Word ontzettend goed verzorgd geleverd. Ziet er allemaal netjes uit

Snel verzonden en goede kwaliteit

Mooie producten, fijne communicatie.

Mooie producten van goede kwaliteit. Communicatie over levertijd was zeer correct.

Prima levering

Ruim assortiment, mooie producten, goede communicatie en snelle levering

De Kwaliteit spat er vanaf!

Ik had eerder nog niet van deze winkel gehoord, maar het zag er op de website uit dat ze mooie spullen hebben die niet in de bouwmarkt vind. niet erg goedkoop maar in vergelijking met het gangbare spul, is het ook niet extreem duur. Onlangs voor een kantoorpand uit eind jaren 20, een deurgreep besteld. Helaas ging het online shoppen niet zo geweldig, na het bestellen op mijn telefoon met android kon ik geen betaal pagina laden. Maar dat werd snel opgelost. Even bellen en kort daarna kon ik wel betalen en werd de deurgreep verzonden. Deze voelde goed en solide aan, lijkt erg stevig, maar de meegeleverde schroefjes zou ik echt niet gebruiken, deze waren nog geen 10 mm lang, en van een erg zacht staal gemaakt, wel met retrostijl zaag gleufjes, en bol kop. Deze schroefjes weg gedaan en vervangen voor zwarte 20 mm gehard stalen micro torx schroeven. Nu weet ik zeker dat ie er niet meer vanaf komt.

snel, correct geleverd

De sloten waren te kort en na een telefoontje werden er nieuwe gestuurd zeer klantvriendelijk. Prachtige deurkrukken.

Ziet er mooi uit maar kwaliteit is matig

Op zich oké. Heel vervelend dat de schroefjes heel snel afbreken waardoor je schroeven moet uitboren. Dat is dan weer zonde van je pas geschilderde deuren. Dat kan absoluut beter.

Dat is inderdaad echt vervelend! Belangrijk is de gaten voor te boren en de schroeven aan te draaien met een schroevendraaier en niet met een accuboor machine. Kunnen we je extra schroeven opsturen?

Goede en snelle levering.

Erg smaakvol verpakt.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding én goede service!

Ik heb het deurbeslag van onze woning vervangen door retro-beslag van de Oude Deurklink. Snelle levering, geen gedoe over retourneren (ik had te kleine grepen voor de kasten besteld) en een goede kwaliteit voor een prima prijs. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Mooie producten en super service.

Slot was te kort. Klantenservice dacht fijn mee en stuurde nieuwe op.

Service Top!

Service erg goed.

Mooi product vlotte levering

Helemaal tevreden met het deurbeslag. Mooie details en netjes verstuurd.

Levertijd zoals aangegeven op website klopt niet

Jammer maar gedoe over levertijd. Leek er te moeten zijn maar bleek toch niet. Geen bericht over. Wacht nu al bijna een maand op het product. Communicatie daarover verloopt ook niet zo prettig want ze beroepen zich op de vermelding zoals die was ten tijde van mijn klacht ipv zoals die was ten tijde van mijn bestelling. Ik hoop echt het dat het deze week komt zoals beloofd maar heb er niet zo veel vertrouwen in; nu staat er alweer eind maart en niet begin maart. Maar hoor helemaal niets van die lui.

Zie dat je 2 reviews hebt geplaatst over dezelfde situatie: Ik vind dit heel erg vervelend om te lezen! We hebben onder de prijs staan de levertijd deze we door krijgen van de leverancier. Bij dit bestelde product is het helaas dat de levertijd vanuit de leverancier een paar keer uitgesteld hier kunnen wij zelf helaas niks aan doen. We hebben je per mail op de hoogte gehouden zodra we een update kregen van de leverancier. Wat had je graag dat we verder hadden gedaan? Het is voor ons beide een hele vervelende situatie. Zie graag je bericht hoe we het beter hadden kunnen doen.

promte levering!

zeer snelle en adequate levering

Is een zeer goed bedrijf

Mooi deurbeslag gekocht en goede kwaliteit ben er erg blij mee wordt ook snel geleverd .

Heel tevreden

Nieuwe deurklinken gekocht in mat zwart. Mooie stevige uitvoering. We zijn blij met deze keuze.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.