Mooie deurklinken en goede service

Het zijn mooie deurklinken en ik vond de service ook goed. Mijn timmerman vond het ook mooie deurklinken, maar vond wel dat het wat constructie betreft (ik denk dat hij doelde op bijgeleverde platte schroefjes) iets beter kon. Ik denk wel dat deze bij het tijdsbeeld van de bestelde klink passen. Ik ben er blij mee.

makkelijk bestellen en supersnelle levering!

makkelijk bestellen en supersnelle levering!

Snelle correcte levering & top artikelen

Snelle correcte levering & top artikelen

Retro wc sluiting

Snelle levering, goed en degelijk product!

Super service, en hele mooie producten!!

Heel blij met mijn deurbeslag, dit was net de kers op de taart. De service is heel goed en alles is supersnel binnen.

Goede en snelle services

Snel in huis, mooie handgrepen. Ik miste wat schroefjes en na een telefoontje had ik de volgende dag de schroeven op de deurmat liggen!

Goede kwaliteit en prima service

Service en snel geleverd communicatie is ook prima snel en direct. Aanrader

Mooi product, netjes en snel geleverd

Eerste bestelling is goed bevallen

Top product en service!

Producten zijn kwalitatief fantastisch! Ook de after sales bij vragen lost Arjan goed op. Mocht ik nogmaals iets nodig hebben dan kom ik zeker terug.

superrrrr

eerst keurig geholpen via de chat functie met goede uitleg voor 10 uur savonds besteld en de andere dag op zaterdag bezorgd zeer tevreden over deze online shop

Snelle verzending, mooi product!

Goede website, snelle levering

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Best prijzige raambeslag gekocht in de hoop dat het in een keer goed zou zijn. Echter de raamuitzetter een maal gebruikt en het verf laat al los... Jammer! Wat wel een voordeel is, is dat je er andere dingen kunt bestellen! (Niet standaard beslag)

Tetske, Bedankt voor je review dit mag natuurlijk niet gebeuren! U krijgt daar gewoon een nieuwe voor. Zou u ons willen mailen met een foto van het defect. Zie graag uw bericht! Fijne dag!

Snelle en goede service

In de artikel omschrijving was niet duidelijk of een van de onderdelen wel of niet was inbegrepen. Deze bleek apart besteld te moeten worden. Helaas kwam ik daar pas achter nadat de bestelling afgeleverd was. Na 1 mailtje is de eerstvolgende werkdag het onderdeel kostenloos toegestuurd. Super service!

supersnel geleverd, topkwaliteit

Geweldige webshop

Mooie producten en super snelle levering!

Was opzoek naar jaren 30 klinken. Eerst 2 op proef besteld om te kijken of het zo mooi was net als op internet. De volgende dag al in huis. Wij waren erg tevreden en daarna de rest besteld en die waren ook gelijk de volgende dag binnen! Ook fijn dat je wat reserve schroefjes krijgt bijgeleverd!

Mooi materiaal en snelle levering

Eerste gedachte bij hang en sluitwerk voor een jaren 30 woning

Geweldige service en topkwaliteit

De Oude Deurklink is zeer accuraat en snel met het beantwoorden van vragen. Deskundig bedrijf met zeer goede service en producten.

Hele snelle levering en de deur krukken zien er mooi uit

Zie boven

Dat wat ik had besteld super snel geleverd, top!

Fijne site, alles snel uitgezocht en snel, zonder gezeur geleverd. Top!

Mooie klinken en goeie service!

Wij hebben hier onze deurklinken en sloten besteld, de volgende dag was het al binnen. De sloten pasten alleen niet (beetje onze eigen schuld, want we hebben niet naar de maten gekeken). We wilde deze een paar weken later terug sturen en dat was geen probleem. Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf!

Snelle en goede servicen

Een mooi aanbod. Ik bestelde het deurbeslag 's avonds en stelde op de website nog een vraag. Ik kreeg heel snel en netjes antwoord! Verder werd ik via de e-mail goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De volgende dag kreeg ik netjes alles geleverd in een mooie verpakking. Het duurt nog even voordat we het deurbeslag in gebruik kunnen nemen, maar dat komt dan vast helemaal goed!

snelle service en nakomen van afspraken

Helemaal goed

Snelle levering en ik ben erg blij met product

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.