goede ervaring

Je krijgt precies wat je verwacht goed en netjes materiaal .

Perfect geregeld, mooi product, goede prijs!

Perfect geregeld, mooi product, goede prijs!

Fijne kennismaking

Fijn en snel contact. Keurige afhandeling van mijn vragen en zeer snelle levering.

Hele mooie producten en snelle service

Top deurklinken. Erg mooi afgewerkt en goed compleet geleverd. Heel blij mee. Een sier voor elke deur!

Geweldige service

Snelle reactie en levering, mooie producten voor een hele nette prijs

Super en goed alles duidelijk omschreven

Had een vraag op mijn spullen binnen 10min een antwoord nogmaals super tevreden!!!!....

Mooi uitgevoerde, degelijke deurklink

Eindelijk een betaalbare deurklink gevonden met de juiste uitstraling. Degelijk sterk materiaal met een perfecte uitvoering cq afwerking. Ik heb deze matzwarte deurklink geplaats op een zeer oude paneeldeur die ik matwit heb geverfd. Zo is deze klink een echte eyecatcher geworden.

Goede service, mooie kwaliteit

Had iets in de verkeerde maat besteld en mocht het terugsturen en daarna het juiste ontvangen. Goed en mooi materiaal

Prima levering en goed product!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ook het filmpje op de site is verhelderend!

Snelle service en mooie producten

Snelle levering en mooie klinken

Nadat ik het internet heb afgespeurd voor mooie deurklinken in de jaren '30 stijl kwam ik uit bij de oude deurklink. De bestelling kwam snel binnen en de klinken zijn erg mooi, passend bij mijn jaren '30 huis!

Snelle en goede service

Goede producten, prima prijs en nette service en communicatie.

Fijne en snelle service!

Mooi product! En super snelle levering

Heel mooi product. Bestelling werd dezelfde dag verstuurd.

21:30 besteld. Was de volgende dag in huis.

Volgende dag geleverd, product precies zoals omschreven

Mooie kwaliteit deurklinken, dag na bestelling geleverd in een solide verpakking. Aanrader!

Gekregen wat we verwachten

Mooi en strakke deurklinken. Zijn netje afgewerkt.

Snelle service en mooie spullen

Super goed 👍

Ik ben er echt heel blij mee. Ze zijn mooi en goede kwaliteit. Ook super snelle levering.. Top site.!!!

Slechte kwaliteit producten

Lichte slechte kwaliteit producten. Mijn raamsluiting is geheel afbroken bij het scharnier al op de dag van montage. Zelfs de bijgeleverde schroefjes zijn tot 3x toe afgebroken bij installatie dit bij handmatig indraaien in voorgeboorde gaatjes.

Wat vervelend dat u zo een slechte ervaring met ons product hebt! Heeft u al contact met ons gezocht hierover want dan krijgt u gewoon een nieuwe. Ps bij montage is het erg belangrijk de montage handleidingen te volgen op de website. Bij de schroefjes is het erg belangrijk om een goed passende schroeven draaier te gebruiken. Ik hoop op uw reactie zodat we tot een oplosssing kunnen komen.

Mooie producten. Snelle levering. Kortom, helemaal tevreden!

Mooi product, snelle levering

Zeer blij met onze nieuwe deurklinken. Zeer netjes verpakt en snelle levering. Echte aanrader dus!

Mooie spullen, snelle levering.

2 deurklinken besteld. Duidelijke website, dus goed uit kunnen kiezen. De volgende dag al bezorgd. Prima.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.