Goed verzorgd, goed materiaal. Voorbeeld: altijd een extra schroefje voor als er een kwijt raakt (wat natuurlijk altijd gebeurt). Kan IKEA van leren.

Betaalbaar en ziet er toch goed uit

Snelle levering, makkelijk te monteren en prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie kwalitatieve deurklinken snel geleverd

Goed product met snelle levering. Ook snel antwoorden op vragen via chat

Mooi en degelijke deurklinken

Ik heb de deurklinken zeer snel ontvangen en ze zijn gewoon mooi om te zien en te voelen. Mijn gang heeft gelijk weer de authentieke uitstraling die ik wilde. Daarbij is het uitpakken van het pakket en feestje: alles is leuk verpakt Erg tevreden!

Snelle service en kwalitatief hoge producten!

Ik kan de oude deurklink aanbevelen. Goede en snelle service en mooie producten.

Prachtig nostalgisch deurbeslag, vooral de vrij/bezet rozet, super!

Snel geleverd, prachtig en kwalitatief goed spul gemaakt van mooie materialen. De persoonlijk ingepakte doosjes met touwtjes zijn wat mij betreft de bom! Hoezo, aandacht voor detail. Ik heb ze nu door mijn gehele huis hangen en als ik ze zie, wordt ik helemaal blij.

Mooi product

Past helemaal perfect bij onze uitbouw

Zeer snelle communicatie, levering en advies.

Zeer plezierig, goede producten voor een goede prijs. Snelle reactie op mails. Enige minpunt is retourzendingen.

Wij leren graag van je! Wat zouden wij beter en anders kunnen doen met de retourzendingen? Nu hebben we een retour formulier op de website die u kunt bijvoegen bij het retour pakket zodat we exact weten wie wat retour stuurt. Maar als we dit kunnen verbeteren horen we het graag.

Super mooie klinken..gisteravond bestelling gedaan..vandaag al bezorgd. We zitten nog in een verbouwing dus de klinken moeten nog even wachten maar weet zeker dat het heel mooi zal staan.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snel geleverd, goed verpakt, mogelijkheid instructievideo

Prima, zoals mijn titel aangeeft!

Mooie materialen, superservice

Hele snelle reactie, terwijl ik s avonds laat een mail stuurde. Deurklinken zien er mooi uit en waren mooi verpakt.

Snelle levering zonder poespas, inclusief handleiding.

Prima. Levering volgende dag.

Prachtige deurknoppen van gepoedercoate messing met bijpassend toiletbeslag

Een sieraad op mijn nieuwe deuren

Prijs kwaliteit dik in orde!

Mooi materiaal. Snelle bezorging!

Top product voor jaren 30 huis

Mooi deur en raam beslag voor een scherpe prijs, collectie niet al te groot maar voldoende.

Snelle service en goed product!

Top service, top montage instructie, snelle levering!

Top service, top montage instructie, snelle levering. Kan geen winkel tegenop!

jammer dat er telefonisch contact mogelijk is

jammer dat er telefonisch contact mogelijk is

Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft! We proberen juist uitgebreid bereikbaar te zijn ook buiten kantooruren. Maar soms kan het voorkomen dat we net even minder goed bereikbaar zijn door drukte of dat we in gesprek zijn. Zoals in de voicemail aangegeven kunt u ons ook altijd een email of whatsapp sturen. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag!

Kwaliteit, mooi design en zeer snelle levering!

Kwaliteit, mooi design en zeer snelle levering!

Heel snel geleverd en goede kwaliteit

Mooi product en goede communicatie

Vrijdagmiddag bestelt, zaterdagochtend in huis. Sneller kan bijna niet . Deurkruk voor toilet bestelt, mat zwart. Erg mooi en past goed.

perfecte produkten, top kwaliteit en uitstekende service!

perfecte materialen geleverd gekregen en nadien bij vervolg bestelling uitstekende service...aan te bevelen! vrgroet Ruud sr.

Fijne zaak

Prima zaak goed en snel verstuurd.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.