we moeten er wel wat aan veranderen.maar nu erg tevreden.

Mooie producten en snelle levering.

snel en goed

Snelle levering van het gevraagde product. En passend

Super snelle levering

Een overzichtelijk website, de producten zijn goed en op de juiste wijze afgebeeld. Daarbij een snelle respons in de afhandelingen en super snel geleerd.

Keurige service, mooie artikelen

Twee bestellingen vlot afgewikkeld. Mooie kwaliteit.

Snelle levering, goed product

Precies naar verwachting

vlotte en correcte leveringen , goed product

Snelle levering en kwaliteit.

Super gave klinken

Helemaal top beter dan verwacht

Super leuk om mijn jaren '30 woning in ere te stellen met passend deurbeslag. Mooie kwaliteit.

prima spul,snelle levering.

mooi materiaal

Precies zoals het plaatje

Voor het toilet nieuw deurbeslag besteld. Klink, en slot. Voor de meterkast nieuwe sleutelplaatjes. En 2 mooie raamuitzetters. Super blij mee en precies zoals op de foto's van de website. Snel geleverd en een goede service. rsem

Heel mooi materiaal, snelle verzending

Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag. Mijn bestelling werd de dag nadien geleverd en was netjes ingepakt. Ik zal hier zeker nog bestellen!

Perfect materiaal, perfecte levering

Zie bven

Snelle service, mooi product

Prettig, leuke filmpjes voor het showcasen van de producten. Vanwege filmpjes besteld bij jullie.

Prachtig materiaal

Snel geleverd. Ziet er erg goed uit

Top product en snel geleverd.

Nog altijd niks ontvangen

Op maandag 1-3 bestelde ik - ruim voor vier uur - een aantal deurklinken. Voor vier uur besteld, morgen in huis, stond er op de website. Ook dat het door corona en drukte bij bezorgdiensten iets langer kon duren, dus toen ze er dinsdag nog niet waren, was dat prima. Echter werden ze pas donderdags meegegeven aan de bezorgdienst, bleek uit de verzendmail die ik toen kreeg. Dus geen issues bij bezorgdiensten, maar gewoon eigen productieproces dat niet kan voldoen aan de belofte op de website... Enfin, dagen later stond de zending bij GLS nog steeds als 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Maandag 8-3 gemaild waar dit mis ging met het verzoek zsm op te lossen. Direct reactie dat het uitgezocht ging worden. Een dag later nog geen nieuws, mail gestuurd met verzoek om update maar geen reactie meer gehad. Vandaag (12-3) whatsapp contact gehad zonder aanvullende info. Een product dat de volgende dag in huis zou zijn, is dus nog steeds niet geleverd, maar al wel betaald. Heel vervelend dat de problemen bij GLS liggen, maar als ondernemer ben je óók verantwoordelijk voor dit gedeelte van het proces. Had gewoon de bestelling nog een keer opgestuurd en was zelf ondertussen het gesprek met GLS aangegaan waar het met die eerste zending mis ging. Nu worden wij er als klant de dupe van.

Wat vind ik dit een vervelende situatie voor beide! Er zijn meerdere dingen gebeurd en eigenlijk zijn er meerdere dingen fout gegaan. Het pakket stond klaar voor afhalen maar omdat maandag ongeveer al het transport in Nederland stil lag door de sneeuw heeft gls de levering maandag niet afgehaald maar pas de dag erna afgehaald. Het pakket is meegegaan in het sorteer proces bij gls maar kon niet worden afgeleverd door nog onbekende reden. Wij hebben hierna contact met je gehad en ik heb aangegeven navraag te gaan doen bij gls en een onderzoek te starten. Helaas is het bij gls maximaal druk en hebben we nog geen reactie vernomen van gls. Vandaag heb ik weer met gls gebeld en gevraagd waarom het pakket nog niet is geleverd. Ja wij zijn verantwoordelijk voor de levering maar dit is overmacht door drukte en het weer. Ik verwacht dat het pakket elk moment bij je geleverd kan worden. Zodra er nieuws is hoor je het direct.

Snelle levering en top verpakt.

Prachtig deurbeslag zo bij je thuis!!

Mooi materiaal en snelle levering. Helemaal passend in ons jaren 30 huis!

Verwarrende omschrijving :geen verzendkosten bleef 2.95 staan in omschrijving ivm snelle lev.werd na 3 dg geleverd.??

Excuus dat het niet duidelijk is geweest! We gaan ernaar kijken, Afhalen is gratis en verzenden kost slechts 2,95. 3 dagen klopt in uw geval helaas. U had op vrijdagavond besteld en dan versturen we het maandag pas en is het dinsdag in huis.

Perfect volgens afspraak

Mooie kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snel geleverd. Heel goed verpakt.

Ik bestelde en ontving binnen enkele dagen al een prachtig en kwalitatief hoogwaardig product!

Een bijzonder overzichtelijke en mooie website waarop het heel prettig “winkelen” is in deze Corona tijd.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.