Ruime keuze en snel en goeg geleverd.

Ruim assortiment.

Mooie producten en betrouwbare verzending.

Ik heb jaren dertig deurklinken besteld bij deze site. Mooi gemaakte producten die compleet worden geleverd. Op de site duidelijk montage instructies en de shop is goed bereikbaar voor vragen via chat. De klinken zijn een prachtige toevoeging voor onze jaren dertig woning.

De producten zijn prachtig!

Snelle service en hele mooie producten! Helaas kan ik ze niet gebruiken want de slotstift is anders waardoor er te veel speling op zit. Dit vind ik heel spijtig want de deurklinken die ik hier besteld had zijn echt mooi en liggen prettig in de hand.

Bedankt voor de review, zouden we misschien samen kunnen kijken naar een oplossing voor de stiften? Zou u ons een email willen sturen met het exacte probleem. Dan zoeken we samen naar een oplossing

Snelle leveringl

Tevreden Alleen zou een track en tracé code prettig zijn om het product te kunnen volgen

Wat vervelend dat u de track and trace code niet heeft ontvangen. Normaal gesproken zou u deze altijd moeten ontvangen. Ik ga uitzoeken waarom u het niet heeft ontvangen. Excuus voor het ongemak!

Prachtig producten en vlot geleverd

Blij met de mooie spullen van De Oude Deurklink.

Binnen 12 uur geleverd

Ging heel snel

prachtig spul

Een mooi uitgevoerde toilet/badkamer hevelsluiting. Bij de uitleg op de computer lijken wat verschillende deursluitingen door elkaar te zijn gehaald.

Prima product, snelle verzending

Mooie deurkruk set

Snelle service, mooie spullen!

GOEDE KWALITEIT EN KEURIGE, SNELLE LEVERING

XXX

Snelle levering goede kwaliteit. Zeer tevreden

Snel en correct

Snelle levering. Mooie producten. Bij de levering was een set schroefjes niet aanwezig. Na mailcontact is dit snel verholpen. Binnen een dag had ik de set schroefjes ontvangen.

Zeer klantgericht en meedenkend aan de juiste oplossing.

Telefonisch goed te woord gestaan en extra onderdeeltjes die ik erbij nodig had zijn kosteloos meegeleverd

Snelle levering en prima kwaliteit

Mooie stevige deurknoppen

Product snel in goede orde ontvangen,

Het prduct al eens eerder besteld... zeer tevreden met de kwaliteit en snelle levering

Volgens afspraak

In een woord fantastisch

Goed en snel

Goede kwaliteit materiaal en snel geleverd.

Mooie, zware deurklinken, rozetten, sleutelplaatjes en deurstoppers van een goede kwaliteit! Uitstekende service, erg goede verhouding tussen kwaliteit en prijs, snelle service en duidelijke handleidingen. Een absolute aanrader voor iedereen die kritisch is en een goede smaak heeft.

Mooie spullen en met zorg ingepakt en snel verzonden

Zie boven

Mooi deurbeslag

Heel mooi deurbeslag helaas miste er een bevestigingsschroeven.

Wat vervelend dit mag niet gebeuren! Hoeveel kunnen we er nasturen?

mooie site, veel afwisseling, duidelijk om mee te werken. eerste deel van bestelling razend snel hier..andere deel zal, zoals geschreven, later komen. Mooie doosjes als verpakking, lijken wel hergebruikt! prima. (of misschien beschadigd..dan niet zo prima) spullen zien er exact uit als ip de plaatjes...mooi!

Bedankt voor je review! Wij proberen zo milieu bewust om te gaan met de verpakkingen. Daarom hergebruiken we de doosjes als het kan.

zeer snelle levering

goede service, zeer snelle levering, ruim aanbod

Mooie webside, snelle levering.

Mooie deurkrukken besteld, 2 dagen later in huis. Jammer dat de schroefjes er niet bij waren. Direct gebeld, de volgende dag de schroefjes met de post gearriveerd. Kortom, puike service

Goede site

Goede site, snelle reactie en service!

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.