Jullie verkopen mooie spullen. Service is ook prima. Hoeveelheid email is wel wat veel. (Bevestigingen van bestelling, betaling, verzending e.d.).

service o.k. schroeven slecht

Bij de montage braken de bijgeleverde schroeven steeds af.

Wat vervelend dat is gebeurd! Belangrijk is de gaten voor te boren en een perfect passende schroevendraaien te gebruiken. Heb je contact met ons opgenomen want de schroeven kunnen we je opnieuw opsturen zodat je het allemaal goed en mooi kan monteren.

prima producten voor een prima prijs.

Mooie producten. Er ontbrak een inbus schroefje. Na een telefoontje de volgende dag 6 stuks per post ontvangen. Nogmaal Mooie producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice.

Top producten en snelle levering!

Top producten en snelle levering!

Snel en goed geleverd

Leuk en efficiënt ingepakt

Mooie kwalitieve producten

Fijne website. Bestelde producten snel in huis. Erg blij met de kwaliteit en de uitstraling er van.

Snelle levering. Goede producten

Je krijgt wat je verwacht

Duidelijke website, mooie producten, prima levering

Snelle en goed oplossing bij schade aan artikel

Na telefonisch contact over een beschadigde tochtwering , heeftDe Oude Deurklink meteen contact opgenomen met de leverancier. Binnen een week hadden wij een nieuwe tochtwering. Perfect

een perfect product

solide en mooi gemonteerd

Mooie deurknop, precies zoals omschreven. Snelle verzending, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wat gaat er niet goed?

Van het zoeken op de Web-site tot de aflevering gaat alles prima.

Top produkten en snelle levering

Nu al een aantal keren wat deurklinken besteld en we zijn er erg tevreden mee. Snelle levering en netjes verpakt.

Prachtig, degelijk materiaal

Prettige en duidelijke website Heel mooi materiaal Snelle levering En superleuke verpakking...een sieraad voor je huis en dat is het zeker!!

Goede communicatie en levering

Zal hier ook de volgende keer kopen

Mooie deurknop!

Op zoek naar een deurknop voor de binnenkant van mijn voordeur, kwam ik op deze site uit. Fijn een deurknop te vinden die je gewoon met drie schroeven (en toch solide) kan vastzetten. Enige verbeterpunt/ tip: de meegeleverde plattekop schroeven zou ik vervangen door kruiskop of torx. Ik kreeg ze er niet alle drie, in doordat je toch een beetje in een schuine hoek moet indraaien, (Dit werkte voor geen meter.)

Prima kwaliteit

Levering volgens afspraak

Snel en mooi product

Snel en mooi product

Leveing binnen 3 dagen. Volgens andere aanbieders was de levertermijn levertijd van de gewenste deurgreep enkele weken in Nederland.

Betrouwbaar

Wij hadden deurknoppen besteld. De levering ging naar wens. Helaas was het product niet wat we gehoopt hadden. Altijd moeilijk te beoordelen van een foto. Het terugsturen en de afhandeling daarna verliep keurig!

Super leuke en goede deurbeslag ontvangen

Alles verliep zoals beloofd en ze zijn zo mooi als ze er uitzien op de site. Ze werken goed.

Duidelijke website, mooie producten die goed verpakt aan komen. Snelle levering.

Helaas heb ik door mijn onkunde de verkeerde maat besteld. Inmiddels is de klink retour en hoop ik spoedig op de juiste maat. De bestelling ging makkelijk en snel. De teleurstelling was groot, nu in afwachting van de juiste maat.

Prachtige deurklinken

Mooie deurklinken besteld voor een goede prijs. Netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ze passen erg mooi op de oude deuren.

Ansfriduslaan 50

3833BJ Leusden

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.