Mooie spullen

Mooie producten,

Opzich goed

Mooie materialen. Alleen bij het raamboompje liet na de eerste keer al de borg ring los. Heb ik zelf opgelost door deze uit te boren en er een m4 boutje in te plaatsen ipv een Borgring.

Dat is niet goed, het ringetje zit erop ter beveiliging van overdruk. Als er teveel druk op het raamboompje staat klapt het ringetje eraf en breekt de raamboom zelf niet. We adviseren het haakje of plaatje iets te verplaatsen zodat er minder druk op het raamboompje staat.

Kwalitatief product

Goed product,goed verpakt en levering vlot.

Snelle levering en supermooie spullen!

We konden bijna niet kiezen, zoveel mooie spullen!

Prima service, snelle levering, mooi produkt

Snelle geleverd en van goede kwaliteit

Goede website, duidelijke omschrijving van elk product.

Supersnelle levering van mooi product. Tevreden!

Snel geleverd, product voldoet aan verwachting.

Goede en snelle service.

Snel!!

Snelle levering en mooie producten. Een mooie toevoeging aan het assortiment zou zijn als ze ook hogere rechthoekige rozetten zouden leveren. Veel duren van nu hebben die en dan zijn deze 1 op 1 te vervangen zonder veel extra werk ;).

Bedankt voor de tip! Zou je wat specifieker kunnen zijn dan kan ik erna gaan kijken.

Mooi product en super service

Nadat ik een verkeerd product heb besteld, werd ik snel en fijn geholpen. Omruilen is zo geregeld. Arjan is een erg vriendelijke man, ik ga hier zeker weer wat bestellen.

Mooie oude deurklink

Helemaal Happy!!! Snelle levering, mooi verpakt.

Snelle levering en zeer degelijk materiaal

Een assortiment met precies genoeg keuze. Materiaal voelt erg degelijk aan. Zeer goede instructie video's. Snelle levering. Kortom, dit bedrijfje is een aanrader

Mooie, betaalbare klinken

Heel mooie, betaalbare klinken. Veel goedkoper dan verschillende concurrenten, maar daarom niet minder van kwaliteit. Een beginnend klusser kan hier zeker zijn gading vinden.

Perfect en vertrouwbaar

Alles was perfect

Mooi raambeslag. Snel en netjes geleverd.

Snel geleverd. Raambeslag zag er supermooi uit. Dacht dat er een foutje was in de levering. Had type klassiek besteld, maar op de doos stond Deco. Gebeld en goed geholpen. Bleek dat de raamuitzetters Deco en Klassiek hetzelfde zijn en dat je een dopje kan wisselen, die er ook bij zat.

Mijn probleem in 1x opgelost!

Mijn probleem met een oud badkamerslot is met een verloopstift in 1x opgelost! Top!

Goed.

Ben bekend met deze deurklinken en zal er in de toekomst nog meer bestellen.

Prachtig materiaal

Twee raamsluitingen besteld. Het ontwerp is mooi, voelt goed aan. Ook al een deurklink in huis. Wij gaan hier nog vaker bestellen. Dit materiaal past bij ons huis uit 1934. Mijn broer heeft voor zijn huis ook het nodige besteld en is eveneens zeer tevreden.

Mooi product en snelle levering

Na goede uitleg vintage sloten gekocht, mooi product en snelle levering

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooie kwaliteit en prijs verhouding

Netjes verpakt en afgeleverd, goeie prijs kwaliteitsverhouding

Mooie producten, prima service

Mooie producten prima service

De deur klinkt beter met de oude deurklink

Fijn dat er bij de produkten ook een montagebeschrijvijg te vinden is.

Overal spreekt aandacht uit: Mooie producten, verpakking, communicatie.

Overal spreekt aandacht uit: Mooie producten, verpakking, communicatie.

Product zoals verwacht!

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.