Laden reviews...
Laden reviews...
92 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten vermelden vaak snelle levering en duidelijke productinformatie. De meerderheid noemt kwaliteit goed en betaalbare prijzen. Enkele reviews melden problemen met retourneren of af en toe vertragingen, maar de algemene indruk blijft positief. De winkel wordt geprezen om betrouwbare service en behulpzaamheid.
besteld en een paar dagen later ontvangen, prima
Beveelt aan
8 June 2026
.
.
Een tip: bij het leveren van een product laten weten dat je montage instructie moet volgen en verwijzen naar jullie mooie website. Dat heeft mijn aannemer niet gedaan en hebben we veel gedoe mee gehad. Gelukkig een zeer kundige en vriendelijke klantenservice medewerker aan de lijn gehad die ons over de instructie heeft verteld en aangeboden om via beeldbellen te helpen. Top ervaring!
Beveelt aan
8 June 2026
Ela
Hilversum
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Beveelt aan
7 June 2026
Martin
Wanneperveen
Het product werd geleverd zoals omschreven op de site. Alleen een opmerking het was een klinken van 6mm en 8 cm lang dat kwam in een doos die 100x groter was terwijl het ook in een bubbeltjes envelop kon die zo door de brievenbus had gekund. Zonde van de verspilling en verzendkosten.
Beveelt aan
3 June 2026
Arco
Alkmaar
Er was een kleine beschadiging op het product, er werd meteen een nieuw onderdeel toegestuurd!
Beveelt aan
2 June 2026
Fenna
Alkmaar
Mooi en goed product als altijd van deze leverancier Wel lange levertijd, moest er 3 weken op wachten..
Beveelt aan
2 June 2026
Johanna
Nieuwe Niedorp
Snel en goed
Beveelt aan
1 June 2026
Gerrit
Ede
Helaas zijn we er achter gekomen dat het deur- en raambeslag geadverteerd als nikkel, geen nikkel is, maar chroom. Terwijl er zelfs op de verpakking staat dat het nikkel is. Toen we nog een keertje vergeleken met onze echte originele nikkel deurklinken, dachten we eerst dat de die deurklinken misschien door ouderdom een beetje waren vergeeld. Helaas bleek na navraag in een gespecialiseerde winkel, dat het toch echt chroom is, en geen nikkel. We proberen de klantenservice te bereiken, maar helaas. Ik zou hier niet nog een keer "nikkel" beslag kopen. Echt nikkel is veel warmer, chroom heeft een blauwe koele gloed (hebben we ondertussen geleerd). Dus als je een warmere toon wilt, is het de moeite waard om even langs een winkel te gaan. 1 ster omdat ze misleidende advertenties plaatsen.
Beveelt niet aan
1 June 2026
Andreas
Haarlem
Hoi Andreas,
Ik heb de bestelling van je nagekeken en je hebt echt nikkel besteld. Waardoor denk je zelf dat het chroom is? Nikkel is er in heel veel verschillende kleuren van zeer zilver kleuring tot een champagne kleur. Nikkel word vaak herkend als een champagne kleur maar dat is vaak pas als het ouder word. Nikkel zal altijd iets meer een warme kleur krijgen naar loop van tijd. De originele deurklinken waar je het over hebt zijn waarschijnlijk oudere klinken en deze zullen zekker meer champagne kleur zijn dan chroom. De exct zelfde kleur als de oude klinken kun je helaas niet vinden omdat nikkel altijd zal verkleuren. Bij ons kan je alles retour sturen binnen 90 dagen in de originele verpakking en dan krijg je gewoon je aankoopbedrag retour. Je moet uiteindelijk wel blij worden van de producten.
Ik was op zoek naar een raamklink voor rrn naar binnen draaiend raam, zonder een extra kierstand houder. Ik kwam uit bij De Oude Deurklink. Leuk assortiment en ik vond twee goede klinken. (Rechts en links) Prima prijs en ze werden geleverd met individueel verpakte assesoires om de klink achter een haak te borgen, of met een plaat in het kozijn. Dan weet je zeker dat er geen krassen op komen. Zeker een winkel om bij terug te komen.
Beveelt aan
1 June 2026
Henk
Lelystad
We hadden eea besteld maar helaas was er wat misgegaan met de levering. Dat is goed verholpen. Dankzij de uitgebreide online montagehandleiding eenvoudig te bevestigen.
Beveelt aan
28 May 2026
Floris
Amsterdam
Mooie meterialen, duidelijke communicatie over levering en prima bereikbaarheid voor het wijzigen van een reeds betaalde bestelling. Top!
Beveelt aan
15 May 2026
Jan
NIJMEGEN
Bestellen en de volgende dag geleverd. Al wat vaker hier besteld. Prima!!!
Beveelt aan
12 May 2026
A.L.
Elburg
Snelle levering
Beveelt aan
11 May 2026
Sander
Maasbree
.
Beveelt aan
9 May 2026
Barry
Vleuten
Wat vervelend!
We hebben vele soorten inbusschroefjes.
Ik zie dat je de modern deurklinken hebt besteld en de inbusjes van de klassieke.
Deze komen helaas niet overeen.
Kun je aangeven hoeveel inbus schroefjes je nodig hebt van de modern?
We kunnen deze namelijk gratis aan je opsturen als het om enkele exemplaren gaat.
Zie graag je bericht
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Voldoende keus en mooi materiaal met snelle levering voor prima prijs
Beveelt aan
9 May 2026
judith
Leiden
Op deze site besteld vanwege de mooie spullen dat staat voorop. Maar ook mede doordat wordt aangegeven: vandaag besteld morgen in huis. Er staat een sterretje achter maar nergens kan ik vinden wat dat sterretje inhoud. De artikelen die ik had besteld waren op voorraad, maar kwamen een week later. Dus als het haast heeft is dat ern min puntje. Verder goede service, ik had een kleine beschadiging, dit gemeld en daarop werd direct geantwoord via de chat. Ik wacht nog op de verzending van het vervangende product. Maar ga er vanuit dat het goed komt.
Beveelt aan
5 May 2026
Theodora
Katwijk
Bedankt voor je bestelling!
Soms heeft een product een net wat langere levertijd.
Dit zou aangegeven moeten worden onder de prijs wat de actuele levertijd is hier heeft het sterretje op betrekking.
Retourproces verloopt hier erg slecht. Ik heb een product retour gestuurd omdat het niet op mijn raam paste. Hiervoor moest ik de verpakking openen. Het pakket is op 7 april bij hen aangekomen, maar daarna heb ik niets meer gehoord. Na zelf bellen bleek dat er al op 10 april een bericht in het Returnless portal stond dat de retour niet compleet was en dat het product na 14 dagen zou worden weggegooid. Hier krijg je geen melding van, je moet dit zelf bijhouden. Ook na mijn verzoek om per e-mail te communiceren, kwam er opnieuw alleen een bericht in het portal. Inmiddels is het product waarschijnlijk weggegooid en heb ik geen kans gekregen om dit op te lossen. Slechte communicatie en geen klantgerichte oplossing. Voor mij een afrader.
Beveelt niet aan
4 May 2026
Robbert
Zwolle
Hoi Robbert,
Dit is heel vervelend dat het zo is gegaan.
Wat het voor ons makkelijker zou maken en voor een juiste communicatie zou zorgen is als je via 1 kanaal reageert zodat we samen kunnen zoeken naar de beste oplossing voor beide.
Via het andere kanaal hebben wij aangegeven dat we het heel vervelend vinden dat je zo ontvreden bent over alles.
Ik heb gaan informeren wat er is gebeurd en er zijn meerdere dingen die niet goed zijn gegaan.
Wij hebben inderdaad alle communicatie via het retour protaal waar je je retour hebt aangemeld. Om zo alles op een plek te houden en alles zou snel mogelijk te verwerken.
Helaas konden wij je retourtje niet direct verwerken omdat de originele verpakking van het artikel ontbrak en het product niet compleet is terug gestuurd.
Dit kunnen we uiteraard oplossen maar om het compleet te maken met nieuwe onderdelen en opnieuw te verpakken worden kosten berekend.
Deze kosten worden verrekend met het retour te betalen bedrag en dit willen we eerst overleggen voordat we dit direct in mindering brengen.
Ook op deze reactie hopen we een reactie van je te ontvangen om samen te kijken naar een oplossing.
Goed keuze en kwaliteit. Daarnaast ook snel geleverd.
Beveelt aan
4 May 2026
Axel
Zandvoort
Goede service, mooi beslag
Beveelt aan
9 April 2026
Wilco
Hilversum
Prima bedijf Goede kwaliteit
Beveelt aan
9 April 2026
Ype
Wommels
Alles spullen netjes en op tijd bezorgd. Ziet er goed uit, goede prijs kwaliteitsverhouding. De bijgeleverde schroefjes zijn zeer matig. Advies, koop zelf exemplaren die zwart blijven bij gebruik.
Beveelt aan
5 April 2026
Jouke
Eindhoven
Bedankt voor de bestelling!
Bij de geleverde klinken zitten 2 type schroeven de platkop en de kruiskop.
De platkop is wat lastiger qua montage maar wel mooier. De kruiskop is een modernere schroef en zou normaal gesproken eenvoudiger qua montage moeten zijn.
Zou je ons willen laten weten wat je niet fijn vond aan de 2 type schroeven dan kunnen we hierna kijken.
Robuust product komt overeen met de afbeelding
Beveelt aan
5 April 2026
Jons
DenHaag
Ik heb een product besteld waarbij ik een onderdeel miste. Nadat ik hier een mail over had gestuurd kreeg ik dezelfde dag een bericht terug en een melding dat het product op de post was gedaan. Echt heel erg fijn dat jullie zo snel reageerden en meedachten.
Beveelt aan
4 April 2026
Evy
Rotterdam
IK had niet gedacht dat de brievenbus zo glimmend zou zijn en grijzer. HIj is zwart en glimmend, dus constant stoffig.
Beveelt niet aan
1 April 2026
Hennie
Lomm
Dat is heel vervelend dit kan helaas gebeuren!
Je kan een artikel retour sturen binnen 90 dagen en dan krijg je gewoon je geld terug.
Raamuitzetter werd snel geleverd en voldoet aan de wensen.
Beveelt aan
1 April 2026
Edwin
Haarlem
Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.
Plantageweg 11 B
3833AZ Leusden
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops