Mooie producten

Snelle levering en mooi afgewerkte producten

Top product

Hoewel ik geen oude deurklink heb gekocht maar een deurstopper die je met de voet kan ver- en ontgrendelen. Een degelijk product die goed verpakt en snel binnen was.

Gewoon fantastisch

Snel bezorgd !

Snelle levering van een deurgreep Staat super mooi !

Goed bereikbaar en prima geregeld

Prima service!

Prima service online maar zeker ook telefonisch!

top

snelle bezorging

zoals beloofd, compleet, snel en het juiste product

zoals beloofd, compleet, snel en het juiste product

Donderdag avond besteld en vrijdagochtend binnen.

Helemaal geweldig een echte aanrader. Goede kwaliteit!

Ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle levering.

Ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering, duidelijke website

We hebben al eerder deurklinken bij De Oude Deurklink gekocht en nu hadden we nog wat accessoires nodig. Makkelijk online besteld en binnen enkele dagen netjes afgeleverd. Goed verpakt, in zeer goede staat aangekomen.

Je krijgt geleverd wat je hebt gekocht!

Makkelijk benaderbare website. Producten staan er duidelijk op aangegeven incl. de maatvoering. Bestelling en afrekening met enkele klikken geregeld. En binnen enkele dagen was de nieuwe brievenbus geleverd.

Exact de juiste deurklink aangeboden

In ons oude huis hebben we overal dezelfde deurklinken, nikkel met ebbenhout. Toch zijn er dan nog tig verschillende. De vriendelijke medewerkster van de Oude Deurklink wist feilloos de juiste te vinden. Vervolgens snelle levering. De Oude Deurklink werkt professioneel en adequaat, niets dan lof en van harte aanbevolen!

Prima materiaal voor een prima prijs

Mooie matzwarte deurkrukken en toiletsluitingen. Lijkt inderdaad mooi op de krukken zoals vroeger. Past mmoi bij de deuren in ons oude huisje.

Product zeer snel ontvangen, ziet er mooi uit, maar nog niet gemonteerd.

Montage moet nog plaatsvinden, maar het ziet er allemaal goed uit. Good value for money.

Mooie producten en snel geleverd.

Voor een jaren 30 huis de juiste accessoires die goed passen in de stijl.

Bij klacht super snel verholpen

De levering was snel geleverd er bleek een onderdeel niet juist te zijn. Een nieuw deel was na 1 werkdag in huis.

Heel makkelijk bestellen

Heel makkelijk bestellen

Duidelijke info, goed bereikbaar bij vragen

Fijn bedrijf

Zeer goed!

Mooi product en snelle bezorging.

Mauvaise pieces

J ai fait le retour de la pièces nr retour CE619561264BE. a mais frais donc 21 euro . je n ai toujours pas été rembourser de ma pièces , j ai écris un mail mais p PAS DE REPONSE

• Nous recommanderiez-vous? Non

Ik heb het nagekeken en wij kunnen geen retour van je vinden. Op welke datum en adres is het afgeleverd aan ons? Zie graag je bericht zodat we het kunnen uitzoeken. Ik heb ook in de mail gekeken en kom onder deze gegevens geen email tegen.

Topkwaliteit!

Heb een aantals sets deurklinken besteld tonmodel glans. Echt topkwaliteit! Voelt solide aan, funtioneert prima en ziet er echt werelds uit! Maakt onze paneeldeuren helemaal af.

Brede range, duidelijke omschrijving, mooi product

Ik ben met alles tevreden, niets te klagen.

Super klantenservice

Een super snelle levering en een super klantenservice.

Prima online aankopen doen.

Prachtige producten, snel geleverd. Na en kleine klacht mbt de levering, is deze binnen 2 dagen opgelost. Super ervaring met de firma De Oude Deurklink.

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.