Mooi assortiment

Overzichtelijke site met goede omschrijvingen erbij. Het onderdeel is ook keurig en snel geleverd.

Mooie deurklinken

Zoals ik had gehoopt: mooie zwarte handgrepen

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Mooie kwaliteit pruducten

Mooi product, goed verpakt, snel verzonden. Jammer dat er geen schroeven bij zijn geleverd.

Dat is niet goed hier zouden schroeven meegeleverd moet worden. Ze zouden in een klein plasticzakje moeten hebben gezeten. Heb je contact met ons hierover opgenomen dat we ze kunnen opsturen?

Slechte kwaliteit

Heb hier ooit jaren geleden raamuitzetters gekocht, van alle stelpen brak het pinnetje af wat ook niet gek was als je zag hoe slecht ze geproduceerd waren. Heb er toen melding van gemaakt. Nu jaren later gehoopt dat de kwaliteit verbeterd zou zijn en mooie drieklanken gekocht wat denk je bijgeleverde schroeven 1 zooi prut. Gat voorgeboord en nog breekt de schroef af, blijkt de schroef iets van vernikkeld messing te zijn, dat kan toch niet! Kan ik nu bezig gaan die schroef eruit te hakken, zonde van de glas en lood deuren die in gemaakt had!

Wat vervelend! Wij hebben ooit de kruiskopschroeven meegeleverd maar kregen toen vaak de klacht dat deze niet in de stijl past. Daarom op verzoek weer naar de ouderwetse platkop overgestapt dat mooier is qua stijl maar dit is qua montage een heel stuk minder. Het is inderdaad goed voorboren en een perfect passende schroevendraaier gebruiken. De raamuitzetters zitten vast op een klein T stukje en als hier teveel kracht op komt kunnen deze inderdaad afbreken. Mocht je er een nodig hebben kunnen we deze gratis naar je opsturen. Excuus voor het ongemak en bedankt voor je meerdere bestellingen!

Goede producten, snel geleverd

Goede kwaliteit en leuke creatieve verpakking.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Overzichtelijke website waar we snel vonden wat we zochten. Alles werd snel geleverd en kwaliteit overtuigt. Factuur zat niet in de doos maar kreeg ik op navraag snel per email toegezonden.

Goed product

zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit, en snelle levering!

Niet zo best

Ik heb Nikkelen slotrozetjes besteld. Dat zijn messing ornamenten met een Nikkel laagje. Ik ontving ijzeren met een Chrome afwerklaag. Nikkel is echt een andere kleur als chroom. Dit laatste is veel heller of blauwer dan Nikkel. Toen ik belde en mijn beklag deed werd ik zo’n beetje voor gek versleten want “het een ander type Nikkel?!” Kreeg ik als reactie. Nu ben ik universitair technisch opgeleid en ik werk in de luchtvaart industrie. Ik weet echt het verschil tussen Chroom en Nikkel. Een beetje jammer

Wat vervelend dat het zo is tegengevallen! Het klopt er zijn meerdere kleuren nikkel. Nikkel die meer richting de champagne kleur is of meer richting chroom wij hebben gekozen voor een meer modernere versie. Ik zie dat je alleen een sleutelrozet hebt geplaatst. Wat er gebeurd met nikkel is dat het kan verkleuren door invloeden van buitenaf. Hierdoor kan het zijn dat als je dit rozet plaatst bij een reeds bestaande klink je kleur verschil ziet. Ik zie dat je je order pas net hebt geplaatst en je hebt 90 dagen om het retour te sturen dan ontvang je gewoon je geld retour. Zie graag je bericht zodat we het kunnen oplossen je moet er natuurlijk wel tervreden over zijn.

Prima materiaal en snelheid van leveren

Idem

Snelle en goede service

Nieuwe deurklinken, wel mooi, niet duurzaam

Nieuwe deurhendels besteld, slotstift bleek niet groot genoeg, dus nabesteld. Je betaald ook 4.95 en wordt geleverd in een pakket met een formaat van een schoenendoos voor een voorwerp ter grootte van een ikea potlood. Zonde! Verder tevreden met het resultaat.

Het klopt inderdaad dat het als pakketje is verzonden. De reden hiervan is dat de brievenbus pakketjes al waren opgehaald. En wij wilde de lever beloften halen daardoor is het in de avond verzonden met een pakketje.

slechte kwaliteit en ze werken voor geen meter

Heb 5 espagnoletten besteld, geen van de 5 werkt naar behoren. ze vallen meteen uit elkaar en blokkeren bij het open doen.

Wat vervelend! Heb je ons gebeld hierover? Belangrijk is dat je de achterplaat verwijderd en dan de stangen erin haakt. Daarna plaats je de plaat weer terug en zitten de stangen vast. Dit type espagnolet haak je er niet in vanaf de onderkant ik denk dat dat is geprobeerd? Mochten er nog vragen zijn dan horen we dit graag!

Snelle levering!

Duidelijke website. Product snel geleverd.

Super bedrijf

Zeer goed zeer goede service

Top geleverd en leuk verpakt

Mooie deurklink goed matriaal

Zeer goede kwaliteit tegen een nette prijs.

Ik ben zeer blij met het deurbeslag waarmee we al onze deuren hebben voorzien. Zeer goede kwaliteit tegen een nette prijs.

Zeggen exact wat ze gaan doen en doen het ook

De deurklinken zijn mooi, de mensen vriendelijk en professioneel. Ik had een probleem met de post en ze dachten goed mee.

Heel goed materiaal en zeer snel geleverd.

Top !!!

Mooie producten en super snelle berzorging!

Mooie producten en super snelle berzorging!

zeer goede service verlening

Ik ben heel erg goed geholpen bij de oude deurklink, Het kiezen van de juiste producten is stap voor stap met mij doorgenomen. Ook met het plaatsen van de deurkrukken werd er verwezen naar de handleiding en werd er extra uitleg gegeven. Ik ben zeer te vreden met deze leverancier. Alhoewel ik vaker gebeld heb, bleven de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!!

Nog nooit zo snel bediend geweest

Nog nooit zo snel bediend geweest

Ansfriduslaan 50 3833BJ Leusden

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.