Super bedrijf

Zeer goed zeer goede service

Top geleverd en leuk verpakt

Mooie deurklink goed matriaal

Zeer goede kwaliteit tegen een nette prijs.

Ik ben zeer blij met het deurbeslag waarmee we al onze deuren hebben voorzien. Zeer goede kwaliteit tegen een nette prijs.

Zeggen exact wat ze gaan doen en doen het ook

De deurklinken zijn mooi, de mensen vriendelijk en professioneel. Ik had een probleem met de post en ze dachten goed mee.

Heel goed materiaal en zeer snel geleverd.

Top !!!

Mooie producten en super snelle berzorging!

Mooie producten en super snelle berzorging!

zeer goede service verlening

Ik ben heel erg goed geholpen bij de oude deurklink, Het kiezen van de juiste producten is stap voor stap met mij doorgenomen. Ook met het plaatsen van de deurkrukken werd er verwezen naar de handleiding en werd er extra uitleg gegeven. Ik ben zeer te vreden met deze leverancier. Alhoewel ik vaker gebeld heb, bleven de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!!

Nog nooit zo snel bediend geweest

Nog nooit zo snel bediend geweest

Heel goed spul. Voelt als zware goede kwaliteit. Mooie antieke uitstraling met een klein modern randje. Past daarom prachtig in renovaties waarbij je de oude stijl van je huis wil behouden. Er was iets verkeerd qua maatvoering. Zonder problemen werd het juiste me nagezonden.

snel geleverd

fraai deurbeslag, snel geleverd

Goed en snel

Snelle verzending en goed product

Super product, snel levering

Prachtige antieke deurklinken die perfect passen in ons jaren dertig huis. Veel producten op de website om uit te kiezen. Snelle bezorging.

Snelle service, mooi product!

Draaibare deurknop gekocht ziet er erg netjes uit. Alleen de schroeven zijn echt van een slechte kwaliteit!

Wij leveren bij deze knoppen platkopschroeven. Voorheen hebben we kruiskopschroeven geleverd maar kregen toen vaak de reactie dat deze niet in de stijl passen van de knop. Hierdoor hebben we ervoor gekozen op verzoek om de ouderwetse platkopschroeven te leveren. Belangrijk is dat je een goed passende schroevendraaier gebruikt en de gaten voorboord. Mocht je nieuwe schroeven willen ontvangen dan horen wij dit graag.

Verkeerde artikel ontvangen

Helaas een andere raamsluiting ontvangen dan die we besteld hadden. Jammer!

Dat is niet goed! Heb je contact met ons opgemomen? Want we gaan dit natuurlijk oplossen als wij dit verkeerd hebben geleverd. Zie graag je bericht zodat we er zsm naar kunnen kijken.

Intersteel brievenbus

Slecht product, klep waait bij minste of geringste wind open... post wordt nat ...

Wat vervelend! Heb je contact met ons opgenomen? En waarom heb je het niet retour gestuurd en gekozen voor bijvoorbeeld de brievenbus van HomeBox?

Snel en zoals beschreven

Voor een uitstekende prijs en snel geleverd. Is zoals beschreven en op de foto's

Prachtige spullen netjes ingepakt En heel erg mooi Alleen wat ik jammer vind is dat er geen zwarte schroeven bij zitten.

Bijna bij alle producten leveren we schroeven alleen helaas niet bij de binnenwerken/loopsloten.

mooie schuifdeur

Schuifdeur besteld. Snelle levering en erg mooi. Wij zijn erg tevreden.

Schroeven helaas van Chinese kwaliteit jammer van de deurkrukken

Teleurstellend voor die prijs

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren! Wij leverde vroeger de kruiskopschroeven maar kregen daar veel reacties op. Dat dit niet bij de stijl van de klink past en dat het een platkop moet zijn vandaar dat we overgestapt zijn op platkopschroeven. Minder makkelijk dan een kruiskop te monteren maar wel meer in de stijl. Belangrijk is de gaten goed voor te boren en een goed passende schroevendraaier te gebruiken. Mocht je nieuwe schroeven willen ontvangen dan is dit geen enkel probleem.

Gemakkelijk bestelen en snelle levering. Mooi product ook en goed verpakt.

Ziet er goed uit!

We zochten oude deurklinken voor onze paneeldeuren en kwamen op de website van De Oude Deurklink. Daar gevonden wat we zochten. Het werd snel opgestuurd en was netjes ingepakt. De klinken en sloten voldoen aan de verwachtingen! Zeer tevreden.

netjes afgehandeld

Ik bestel 3 verschillende deurklinken met schild geveerd niet geveerd en voor de WC. TIPS Als is iets online bestel ik het handig als er schroefjes bijzitten muv de geveerde niet, dus alsnog naar de winkel voor 50 cent aan schroefjes en Een korte instructie voor het geveerde exemplaar zou handig zijn Het probleem met de schroefjes keurig opgelost en een instructie link was bijgevoegd

Fijn je gesproken te hebben en dat we het misverstand hebben opgelost!

Mooie producten.

Mooie producten en een snelle levering, wij zijn zeer tevreden.

Mooie deurklink

Leuke deurklink en oude stopcontacten voor een goede prijs

Ansfriduslaan 50

3833BJ Leusden

Over De Oude Deurklink

Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.