Laden reviews...
Laden reviews...
92 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten vermelden vaak snelle levering en duidelijke productinformatie. De meerderheid noemt kwaliteit goed en betaalbare prijzen. Enkele reviews melden problemen met retourneren of af en toe vertragingen, maar de algemene indruk blijft positief. De winkel wordt geprezen om betrouwbare service en behulpzaamheid.
WC slot met vrij/bezet plaat in mat zwart met hendelbediening voor scherpe prijs gekocht. Keurig op tijd verzonden en ontvangen. helaas adviseert de verkoper er een sleufplaatje bij te kopen voor op het kozijn, maar dat zat er gewoon al standaard bij.
Beveelt aan
18 October 2021
Kees D
KATWIJK ZH
Dan is er inderdaad iets niet goed gegaan! Dit plaatje had er optioneel bij besteld moeten worden en niet standaard bij moeten zitten. Het teveel gestuurde plaatje mag u houden.
Snel geleverd ,maar toen er een defect was met de raamsluiting,gebeld en zonder problemen heel snel een nieuwe opgestuurd gekregen.... Heel blij met dit bedrijf!!!
Beveelt aan
17 October 2021
Esther Michels
Loosdrecht
Netjes verpakt
Beveelt aan
16 October 2021
JM
Nunspeet
Het bestelde artikel ziet er erg mooi uit, en tot onze verrassing waren de klinken afzonderlijk bijzonder mooi ingepakt. een aanrader
Beveelt aan
16 October 2021
J.H Koning
MUSSELKANAAL
Mooi beslag van goede kwaliteit
Beveelt aan
16 October 2021
Nadia
Eindhoven
Mooie deurklinken, scherpe prijzen, snelle levering, top! Tot snel weer.
Beveelt aan
15 October 2021
Johan de Ruiter
Heerhugowaard
Kompleet en netjes geleverd. Mooie kwaliteit
Beveelt aan
15 October 2021
Adri Bimmel
Middelburg
Positief De deurklinken maken het mooie schilderwerk af
Beveelt aan
15 October 2021
Erik
Den Haag
Prima service, snelle reactie op vragen (zelfs ‘s avonds
Beveelt aan
15 October 2021
Pim
Amersfoort
Overzichtelijke website. Retro en moderne producten staan op verschillende sites. De producten zijn apart in doosjes verpakt, dat maakt de kans op beschadiging kleiner. De bestelling wordt keurig volgens afspraak bezorgd. Een draaiknop met vierkante rozet zit helaas niet in het assortiment.
Beveelt aan
14 October 2021
P.W.
Eindhoven
Heb je voor ons misschien een voorbeeld van wat je zoekt dan kunnen we kijken of we hier iets mee kunnen. Alvast bedankt!
Prettige heldere website en goede communicatie
Beveelt aan
13 October 2021
Nicole
Den Haag
Prima levering en kwaliteit.
Beveelt aan
13 October 2021
Ed
Egmond Binnen
Ik bestelde 12 deurklinken, echter na het plaatsen van de deurklinken door onze schrijnwerker. Bleek er enorm veel speling te zitten op de deurklink zowel horizontaal als verticaal. Onze schrijnwerker had inmiddels de verpakking van 8 deurklinken weggegooid... Helaas. Hierover heb ik jullie gecontacteerd ook met de melding dat ik geen verpakking meer heb. Waarna ik vervolgens te horen kreeg om een filmpje te bezorgen van de deurklinken. Het antwoord was om alles nogmaals goed aan te draaien, dit hebben we opnieuw gedaan en helaas werkte dit niet. Hiervan hebben wij jullie vervolgens opnieuw van op de hoogte gesteld. Vervolgens kreeg ik het antwoord iets speling zal inderdaad altijd wel blijven, als u niet tevreden bent raad ik aan de klinken onbeschadigd en in originele verpakking retour te sturen. In de doos zat ook een retourformulier, deze dient helemaal ingevuld te worden. Wederom attendeerde ik jullie er op dat ik geen verpakking meer heb en dat ik graag een oplossing wil voor dit gebrek. Vervolgens kreeg ik geen antwoord meer, na een herinnering e-mail kreeg ik het volgende antwoord: U geeft aan dat het opnieuw geïnstalleerd is en de speling blijft, is de horizontale(wanneer de klink naar je toe en van je af beweegt) speling wel volledig verdwenen? De klink moet echt strak tegen het slot aan gemonteerd worden, en de inbusjes moet goed stevig worden aangedraaid zodat de inbus in de stift wordt geperst. Toen had ik er genoeg van en heb ik de klinken apart verpakt in een zipzakje daar de originele verpakking ontbreekt en retour gezonden per post. Tot op heden geen antwoord van jullie mogen ontvangen of een bericht over hoe nu verder...
Beveelt niet aan
13 October 2021
Nathalie
Bocholt
Jammer dat we dit niet met je kunnen oplossen. De eerste stap is een juiste montage volgens de montage handleidingen. Wij verkopen honderden deurklinken per dag en dit komt enkele keren voor. De oplossing is tot deze keer altijd de manier van monteren geweest. Retour sturen is bij ons nooit een probleem mits onbeschadigd en in originele verpakking, Is deze niet meer aanwezig dan kunnen we samen overleggen hoe dit op te lossen. Op onze laatste email hebben wij helaas geen reactie mogen ontvangen.
Wij dachten nog samen te kijken hoe we de problemen konden oplossen en nu zien wij in Kiyoh deze reactie. Wat jammer.
De Oude Deurklink voorspelde dat het tussen de 5 en 7 dagen zou duren maar de deurklink was ee al de volgende dag. Ook toen er een probleempje was met de bevestiging van de klink waren ze , telefonisch, goed bereikbaar en behulpzaam. Topservice!
Beveelt aan
12 October 2021
astrid
Utrecht
Snelle levering en de mogelijkheid om af te halen !
Beveelt aan
12 October 2021
Debby
Zeist
Goede product omschrijving. Netjes verpakt, op tijd geleverd.
Beveelt aan
11 October 2021
Martie Veldhuizen
Wolvega
Snel geleverd voldoet aan de omschrijving en komt met duidelijke instructies. Een vraag die ik had werd aan de telefoon vriendelijk en correct beantwoord. Aanrader.
Beveelt aan
10 October 2021
Maxim
Colijnsplaat
Kwaliteit, snelle levering en veel keus! Prima
Beveelt aan
10 October 2021
René
Hilversum
Zeer snelle levering van kwalitatief uitstekend materiaal.
Beveelt aan
5 October 2021
Maurice
Gronsveld
Tweede keer dat ik bij de Oude Deurklink mooie spullen besteld heb. Goede kwaliteit en mooi aanbod.
Beveelt aan
5 October 2021
Syb
Arnhem
Ik moet hem nog monteren maar ziet er netjes in de 30er jaren stijl uit. Snel keurig verpakt geleverd.
Beveelt aan
4 October 2021
A.H.
Haarlem
Mooi zwaar materiaal. Snelle levering en mooi ingepakt. Prachtige uitstraling: erg blij mee
Beveelt aan
3 October 2021
Mirjam
Haarlem
Super mooie en kwalitatief goede klinken voor een goede prijs.
Beveelt aan
3 October 2021
Bas
Tilburg
zie hierboven
Beveelt aan
3 October 2021
Henk
's-Hertogenbosch
Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
Beveelt aan
2 October 2021
Madelon
Leiden
Het deurbeslag en raambeslag van De Oude Deurklink is uniek omdat wij onze producten zelf ontwikkelen en laten maken. Zo hebben wij de controle op de kwaliteit, materiaalkeuze én afwerking. Doordat wij ook onze eigen producten verkopen kunnen we ervoor zorgen dat je de beste service van ons krijgt. Op basis van de feedback van onze klanten kijken wij altijd waar we onze kwaliteit en service nog verder kunnen verbeteren.
Plantageweg 11 B
3833AZ Leusden
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops