Prima product en prijs, levering duurde wat langer

Prima tevreden over prijs en product. Men reageerde ook snel op vragen. Echter de transportdienst die ze gebruiken is niet de snelste.

I'm happy

I ordered the oils and Smok Acro. I am satisfied. I recommend

De artikelen die ik besteld had waren niet voorradig. Hier is direct contact over opgenomen en prettig meegedacht. Zelfs nog extra cadeau gekregen bij levering. Netjes!

Altijd super snel, professioneel en fijn contact. De verkoper denkt altijd goed mee aangezien het niet altijd eenvoudig is om de juiste spullen te bestellen, bijpassend voor mijn vape, laagdrempelig contact en vaak een dag later je bestelde spullen al in huis. Echte aanrader om hier te kopen.

Top webshop

Altijd netjes afgehandeld ,ook als het er niet is wordt er een oplossing gezocht . Top.

Erg prettig en ruime keuze

Oplossing gericht, probleem wordt gelijk opgelost

altijd perfect

Altijd een verrassing nu al jaren klant

prettige winkel met goede prijzen

prettige winkel met goede prijzen

Erg prettige en vlotte communicatie, goede producten en er word goed mee gedacht met de wensen van de klant.

Goede kwaliteit, betrouwbare bezorging

Bestel sinds coronaperiode bij speciaalzaak de vaper, zeer tevreden over producten en bezorgen.

Werd gewoon thuis gebracht in Lelystad.

Zoals altijd mijn bestelling netjes binnen

Snel en goedkoop

Heel erg goed

Klantvriendelijk en goed in communicatie en service. En een zeer ruime keuze

Uitmuntend

En het blijft leuk, dat kadootje

Goede prijzen en super klantenservice!

Goede prijzen en super klantenservice! Snel bezorgd, groot aanbod, prettige prijzen en hele fijne klantenservice.

Snel

Zeer vaak bij de vaper besteld, altijd een verrassing, en goed !

Snelle levering, ondanks achteraf betalen

Goed verpakt en snel geleverd

Vandaag in de winkel geweest en gewoon geweldig geholpen. Rustig de tijd nemen voor je en duidelijke uitleggen. Geadviseerd over vaper die bij mij past en niet het duurste willen verkopen zoals in andere winkel waar ik geweest ben. Kom met veel plezier het weer terug. Ga vooral zo door.

Prima service, altijd persoonlijke aandacht

bestellingen worden snel en accuraat afgehandeld en er is altijd persoonlijke aandacht. Alleen de "account" omgeving werkt niet/slecht en wordt maar niet aangepast, een puntje om te verbeteren.

Tip top

Alles top geregeld

het bedrijf vaper is zeer goed maar alleen de bezorging was matig, ik zou track en trace ontvangen maar pakje stond gewoon voor de deur, ze geven je niet de tijd om naar de deur te lopen, 5 seconden en ze lopen gewoon door, zeer slecht vind ik dat, post -nl of gls was erg onduidelijk wie het nu was.

Super winkel

Heb zeer goede ervaringen met deze winkel ,altijd op tijd en goede service .top.