Helemaal top!

Mijn ervaring met de vaper is echt top. Bepaalde smaken elf bar waren moeilijk aan te komen waardoor we wat langer moesten wachten op onze bestelling. Om het goed te maken kregen we een extra vape cadeautje en een briefje met excuses. Hele nette service!

Altijd behulpzaam, levering top en klantenservice top

Ik krijg mijn bestellingen keurig binnen, zeer klantgericht en behulpzaam

Uitsekende service

Goede prijzen, als je rekening houdt met een week levertijd dikke prima gewoon op tijd bestellen en SUPER klantenservice!

super geholpen.

heb er nog geen ervaring mee. maar goed voorgelicht en nemen de tijd voor je. echt super.

Goede service zowel in de winkel als via de digitale weg. Bestelling via internet of whatsapp. Savonds in huis in lelystad. Top ga zo door.

Snel

Snelle levering, duidelijke webshop!

Goede service, snel antwoord, voorraad altijd goed

Wanneer ik een bestelling doe is het gevraagde altijd op voorraad en wordt t dezelfde dag nog geleverd.. ook wordt er snel gereageerd op mijn appjes..

Excellent

Zeer goede spullen ruime keuze, en erg vriendelijke medewerkers.

Altijd goede service

Wanneer ik behoefte heb aan een product of informatie wordt ik altijd goed geholpen en worden de producten snel geleverd. Ik weet veijwel altijd waar ik aan toe ben en dat is erg prettig! Ook qua prijs kwaliteit verhouding is het prima in orde

Geweldig bedrijf en hele goede service!

Dit bedrijf is fantastisch, ik bestel al een paar jaar mijn liquid, elektronische sigaretten en onderdelen hier. Altijd persoonlijk contact via de app, of telefonisch, vriendelijke medewerkers en staan altijd voor je klaar. In 1 woord FANTASTISCH!!!

Lange levertijd

ik heb 2 obtober bestelen. Tot nu (11 oktober)geen info. geen contact via chat

We hebben. uw bestelling op 3 oktober verstuurd. Helaas is bij het de verzender fout gegaan. Wij versturen met PostNL en. GLS. Helaas hebben wij weinig invloed als het verstuurd is. Wij hebben na uw melding gelijk contact opgenomen met hun om uit te zoeken wat er aan de hand was en zij hadden zelf verkeerde gegevens in hun systeem staan. Wij hebben. wel het juiste adres etc vermeld, maar het is bij hun verwerking fout gegaan. Daar hebben wij helaas geen invloed op. De chats zijn van s'avonds laat en wij werken maar tot een bepaald tijdstip. Overdag zijn wij goed bereikbaar via chat, whatsapp, telefoon en mail. Excuus voor het ongemak, maar u heeft alsnog uw verzending in goede orde ontvangen.

Lange levertijd, geen reactie klantenservice

Op maandag 26-9 (savonds) een bestelling geplaatst via de webshop. Tot op vandaag ( zondag 2-10) de bestelling niet mogen ontvangen. Op bericht naar de klantenservice via de chat word niet gereageerd.

Uw bestelling is gecrediteerd. Wegens de zeer grote vraag naar de Elfbar kan het soms voorkomen dat we dubbele bestellingen binnen krijgen. We hebben u een mail gestuurd, echter kan het zijn dat die in de spam is terechtgekomen. Uiteraard is uw bestelling gelijk gecrediteerd. We hebben ons best gedaan om met het zo min mogelijk ongemak voor u snel op te lossen. Nogmaals ons excuus voor enig ongemak.

Service gericht, inlevingsvermogen

Denkt altijd mee, en kent zijn producten. Menthol eigen merk een aanrader.

Doen altijd wat ze beloven service is top

Op locatie ons laten informeren. Via app kan er na besteld worden. Geweldige service! Bedankt!

Echte service!

Mijn ervaring is elke keer weer subliem. Geen moeite teveel en voor mij de favoriete vape shop.

Wederom prima bezorging en met kado.

Via whatsapp besteld en snel geleverd

Heb via whatsapp besteld en zoals altijd zelfde dag thuis bezorgd. Goede service

Uitstekende top service !

Goed product tegen een goede prijs

Uitstekende klantenservice, erg vriendelijk en behulpzaam! Levering van de producten duurde helaas wel een week en er zat geen track & trace op waardoor ik steeds contact op moest nemen om te checken hoe het ervoor stond met de bestelling. Ik heb wel 1 product cadeau gekregen vanwege een foutje (vertraging) aan hun kant wat uiterst vriendelijk is!

Snelle levering en goede smaken voor de vape. Top! Tot snel.

Prima product en service

Snelle service en goede kwaliteit

De website is traag. Als er wat fout gaat met bestellen lossen zij het goed op.

Week geleden wat besteld,niks meer van vernomen

Slecht

Wij betreuren het dat we u niet tevredenheid hebben kunnen helpen, maar we hebben meer dan ons best gedaan. Wij hebben de bestelling teruggekregen omdat het huisnr niet klopte. Na contact bleek inderdaad dat er een verkeerde huisnummer bij de bestelling was ingevoerd. Wij hebben dat gecorrigeerd en alsnog naar u opgestuurd. Als er een verkeerd huisnr wordt ingevoerd, kunnen wij ook helaas er ook niets aan doen. Echter excuus voor enig ongemak, maar zou niet weten hoe wij dit anders hadden kunnen oplossen of weten.