Top bedrijf

Ben zeer tevreden over de snelheid van levering !

Snel en perfecte levering

Ik heb al diverse keren besteld , ze zijn snel en krijg altijd wat extra ( denk vanwege grote bestelling) echt top bedankt

Levering duurde wat langer dan normaal maar verder helemaal goed!

Levering duurde wat langer dan normaal maar het kwam toch in orde. En ook nog 2 gratis flesjes erbij dus dat maakt me toch weer helemaal blij!

Keurig, vriendelijk en snel.

Goed geholpen, bestelling snel thuis.

Lang moeten wachten op bestelling

4 mei besteld helaas nog niets ontvangen Nooit eerder bij jullie besteld dus geen idee hoelang de bezorg tijd is

Wij betreuren het dat we u niet tevredenheid hebben kunnen helpen, maar we hebben meer dan ons best gedaan. Wij hebben de. bestelling teruggekregen omdat het huisnr niet klopte. Na contact bleek inderdaad dat er een verkeerde huisnummer bij de bestelling was ingevoerd. Wij hebben dat gecorrigeerd en alsnog naar u opgestuurd. Als er een verkeerd huisnr wordt ingevoerd, kunnen wij ook helaas er ook niets aan doen. Echter excuus voor enig ongemak, maar zou niet weten hoe wij dit anders hadden kunnen oplossen of weten.

Snel en alles onder 1 dak

De Vaper is snel en producten zijn makkelijk te bestellen met altijd een persoonlijk tintje. Voor een perfecte score van 5 sterren moet alleen nog de Account omgeving worden geüpdatet.

Wederom prima bezorging

Snelle levering en ze hadden er een extra flesje cadeau in gedaan!

Niets geleverd, klantenservice niet bereikbaar, zeer slecht

Product besteld, na 4 dagen niets gehoord. Klantenservice zeer slecht bereikbaar, wordt beloofd terug te bellen maar dat gebeurt niet. De Vader is niet in staat om producten te leveren of klantenservice te geven. Zeker niets bestellen hier!

Wij betreuren uw reactie. Wij hebben u veelvuldig te woord gestaan via de mail, app en telefoon. In 3 dagen hebben we bijna 13 klantcontact momenten gehad. Alles om u te helpen. Uw bestelling was binnen 3 dagen bij u, door een vertraging bij postnl. Wij hebben er alles aan gedaan om te helpen, echter hebben wij geen invloed op post. Wat wij ook meerdere malen hebben aangegeven. Wij betreuren het dat we u niet tevredenheid hebben kunnen helpen, maar we hebben meer dan ons best gedaan.

Prima bezorging en kwaliteit!

Na bestelling en betaling, komt het binnen enkele dagen in de brievenbus, vaak met flesje extra kado

Beetje laat binnen maar smaken goed

Uitzonderlijk slechte klantenservice

Pakket was vertraagd door bepaalde reden, contact opgenomen met de vraag waar mijn pakket was aangezien ik geen track and trace heb ontvangen. Telefoon wordt allereerst opgenomen met "Ja?" Begint goed... Vervolgens ongeduldig en arrogant behandeld door de, hoogstwaarschijnlijk slecht getrainde, medewerker van De Vaper. Gezien klantenservice best wel een groot onderdeel is van een succesvolle shop misschien toch eens handig om over na te denken.

Bedankt voor uw bericht. Wij werken met een klein team van 4 mensen die allemaal naast elkaar zitten en het telefoongesprek zoals u dat aangeeft is simpelweg niet gebeurd. De medewerker heeft opgenomen en netjes u te woord gestaan. Bedankt voor uw "tip", echter is dat bij ons bekend en daar werken we elke dag keihard aan.

erg goed

Mijn eerste bestelling perfect ontvangen, precies volgens afspraak, er zat zelfs een kadootje bij met een smiley. Ik voel me zeer welkom en gewaardeerd.

Wederom weer een prima levering.

Mijn vaste adres voor mijn vape spullen

Ben al geruime tijd klant hier. Prijzen zijn gunstig. Verzending gebeurt snel en altijd een leuk extraatje. Echt een top winkel!

Perfect en gul

Altijd TOP!!

Erg klantvriendelijk, word snel geholpen en bij vragen over de vaper en of smaakjes altijd met mij mee gedacht. De mogelijkheid tot WhatsAppen is ook erg fijn. Bestellingen worden snel verstuurd. Aanrader om hier te kopen.

Helemaal top!

Snelle levering en bij mijn eerste bestelling zat een kadootje, dankjewel!

Héél tevreden

Geen op of aanmerkingen, ik ben altijd tevreden met de leveringen.

Super goede service!!

Na ontvangst van mijn bestelling wilde ik mijn coil vervangen alleen kwam ik er achter dat de coil er niet in paste waarna ik dacht dat het een verkeerde coil was . Terwijl de nummers op de coil echt met elkaar overeen komen. Ik belde gelijk de vaper op en vertelde mijn verhaal de meneer aan de lijn nam alle tijd en moeite om mij te helpen waarna we video gingen bellen en kwam de meneer er achter dat mijn coil erin was gebroken. Met alle tips en trucs wat hij gaf uiteindelijk samen mbv videobellen eruit gekregen… echt TOP Service. De meeste zouden dit echt niet doen. Hij had ook kunnen zeggen mevrouw dit is wat u heeft besteld en fijne avond! Maar een dikke pluim voor deze meneer

Altijd tevreden!

Goede service. Klantvriendelijk.

Snel bezorgt en snelle service.

Snelle bezorging en bedankt voor jullie kadootje word erg gewaardeerd.

Als altijd fantastische service

Snelle en attente levering.

Snijdersstraat 14 8224 AA Lelystad