Eleni

Fantastic and professional work! Will definitely reach out again !

Bedankt voor de positieve reactie! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met ons werk. We streven er altijd naar om professioneel en uitstekend werk te leveren.

Tijdstip en duur van het werk conform offerte. Plezierig contact met medewerkers over uitwerking van het werk

Uitstekende ervaring van begin tot eind

Het opnemen van de werkzaamheden verliep uitermate vlot. De aanvang van de werkzaamheden was exact volgens planning, de mannen hebben uiterst efficient en netjes gewerkt. Het contact met de bewoners was vriendelijk en correct. De factuur was volgens offerte plus overeengekomen meerwerk. De volgende opdracht is alweer gepland.

Al 20 jaar zeer tevreden.

Balkenende heeft zo’n 20 jaar geleden onze tuin aangelegd en doet sindsdien halfjaarlijks onderhoud (voornamelijk bomen snoeien). Hierdoor blijft onze tuin er jaar in jaar uit goed uitzien. Ze zijn betrouwbaar en je krijgt goed en eerlijk advies.

Top klasse!

Het was een erg plezierige samenwerking met Arjan en zijn team. Behalve onze Initiële ontmoeting waarin we onze wensen kenbaar maakten, is alles perfect geïnterpreteerd en uitgevoerd. Ben tijdens de uitvoering zelfs op vakantie geweest. Het team is erg profesioneel en keurig. Geen lawaai en 's avonds was alle rommel weer opgeruimd. We hebben nu een top tuin waarvan we tot in lengte van dagen van kunnen genieten.

Prachtige tuin, klaar voor de komende jaren

Balkenende heeft bij ons in maart 2022 een tuin aangelegd. We hadden een vrij basic tuin en hebben onder professionele begeleiding van Arjen een mooi modern ontwerp gemaakt voor zowel de voor- als achtertuin. En de uitwerking daarvan heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen. Het ziet er erg netjes en goed afgewerkt uit en de mannen zijn ook nog eens hartstikke vriendelijk. Wij zouden iedereen aanraden om een tuin door Balkenende Hoveniers te laten ontwerpen en/of aanleggen.

Slechte communicatie

De kwaliteit van het werk dat door de mannen van Balkenende wordt geleverd is goed. Jammer is alleen dat Arjan te veel hooi op zijn vork heeft genomen. Ons project lag regelmatig stil omdat elders nog werk moest worden afgemaakt. Hierover werden we niet of slecht geïnformeerd. Bij vragen 'duikt' Arjan en krijg je ondanks diverse herinneringen geen antwoord. Omdat ik geen enkele reactie meer kreeg heb ik nu het project zelf maar afgemaakt. Erg jammer.

Fantastisch bedrijf, met vakkundige hoveniers

Wij zijn heel erg tevreden over Balkenende Hoveniers. Zij hebben onze tuin vakkundig en prachtig opgeleverd. De terrassen, vijver en het kunstgras zijn perfect aangelegd. Ook komen zij hun afspraken na. Wij kunnen Balkenende Hoveniers ten zeerste aanbevelen.

Balkenende Hoveniers kunnen wij iedereen aanraden!

Wij hebben hele goede ervaringen met Balkenende Hoveniers! Onze tuin heeft, na inspirerend overleg met Arjan, een ware metamorfose odergaan! De medewerkers hebben kennis, werken hard èn netjes! Toppers! Goede kwaliteit, duurzaam en vakmanschap! Wij genieten (zelfs nu de blaadjes vallen) volop van onze tuin!

Goede begeleiding en kwaliteit

Onze tuin is prachtig geworden. Kwaliteit van het werk stond altijd bovenaan. We genieten er elke dag weer van. Arjan geeft ook altijd goed advies over de plannen die we zelf bedacht hebben.

Deskundig en netjes

Communicatie verliep stroef, duurde allemaal wat langer dan ze beloofde maar ik ben zeer tevreden over het ontwerp van mijn achtertuin en zeer tevreden over de aanleg van de tuin. Deskundige mensen, alles keurig opgeruimd!

uitstekend

Prima geadviseerd door de heer Balkenende. Joeri en Joël hebben het uitgevoerd en er werd met onze wensen rekening gehouden. De bestrating is goed vlak gemaakt en het kunstgras is exact aansluitend daarop gelegd. Kortom: niets dan lof. Wij zouden het bedrijf zeker aanbevelen.

Keurig werk.

Wij hadden een tuintje met gras vol onkruid en lelijke plekken, eigenlijk geen oppervlak om iets op te doen. In een halve dag hebben wij een speelveldje voor de kids, en geen modder meer in huis. Keurig op tijd afgeleverd biljardlaken goed afgewerkt, en sympathieke mensen.

Zeer prettig geholpen

Inmiddels al de 3e keer dat ik kunstgras bij hun gekocht heb. Wederom prettig geholpen en Arjan dacht goed mee in de mooiste oplossing. Zeer tevreden over hun producten en de vriendelijke en professionele medewerkers.

Goed geluisterd naar mijn wensen en goed uitgevoerd

Gemotiveerd personeel, dat altijd naar de klant bleef luisteren en heel netjes werkt! Zeer Tevreden met het resultaat!

Beste Inge, Wat een mooie review, hartelijk dank! Geniet met uw kleinkinderen van uw mooie tuin.

Op tijd netjes

Ik geniet nog dagelijks van mijn mooie voor- en achtertuin.

Zowel de voor- als achtertuin door Balkenende Hoveniers laten doen. Aardige vakkundige mensen met een verfrissende blik en leuke ideeën. Ze denken goed mee, zowel in het ontwerp als bij de uitvoering. Wij zijn erg tevreden met beide tuinen.

Prettige afspraak en efficiënt werkende mensen

De werktekening voor de uitvoerders was zonder maatgeving, waardoor de paden net iets anders zijn uitgekomen dan eigenlijk bedoeld. Ik heb daar zelf tijdens het werk ook onvoldoende op gelet. Geen halszaak, wel jammer.

Vakkundig

Onze tuin, voor en achter, winter klaar laten maken. Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen tijdens het offerte traject en werkzaamheden op de afgesproken datum vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden!

Beste Leon, Goed om te horen, bedankt voor de review en veel plezier van de tuin.

Afspraken goed nagekomen, goed werk verricht en dat tegen een redelijke prijs.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel tuinplezier!

Een aanrader!!!

Komt afspraken na Werken echt netjes en nauwkeurig In 1 woord geweldig een echte aanrader!!!

Hartelijk dank voor de leuke woorden! En geniet van uw tuin!

Vriendelijk geholpen naar de beste keuze.

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Grote keuze en alles op voorraad.

Er is op een heel prettige wijze gewerkt!

Heel blij zijn we met het resultaat.Is heel mooi geworden!Alles keurig afgewerkt. Komen weer terug voor de voortuin. Vriendelijke groet Ellen Meeuwissen

Vriendelijk en snel geholpen

vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Doen wat ze beloven, betrouwbaar!

Een prachtige (kunstgras) grasmat.