uitstekend

Prima geadviseerd door de heer Balkenende. Joeri en Joël hebben het uitgevoerd en er werd met onze wensen rekening gehouden. De bestrating is goed vlak gemaakt en het kunstgras is exact aansluitend daarop gelegd. Kortom: niets dan lof. Wij zouden het bedrijf zeker aanbevelen.

Keurig werk.

Wij hadden een tuintje met gras vol onkruid en lelijke plekken, eigenlijk geen oppervlak om iets op te doen. In een halve dag hebben wij een speelveldje voor de kids, en geen modder meer in huis. Keurig op tijd afgeleverd biljardlaken goed afgewerkt, en sympathieke mensen.

Zeer prettig geholpen

Inmiddels al de 3e keer dat ik kunstgras bij hun gekocht heb. Wederom prettig geholpen en Arjan dacht goed mee in de mooiste oplossing. Zeer tevreden over hun producten en de vriendelijke en professionele medewerkers.

Goed geluisterd naar mijn wensen en goed uitgevoerd

Gemotiveerd personeel, dat altijd naar de klant bleef luisteren en heel netjes werkt! Zeer Tevreden met het resultaat!

Beste Inge, Wat een mooie review, hartelijk dank! Geniet met uw kleinkinderen van uw mooie tuin.

Op tijd netjes

Ik geniet nog dagelijks van mijn mooie voor- en achtertuin.

Zowel de voor- als achtertuin door Balkenende Hoveniers laten doen. Aardige vakkundige mensen met een verfrissende blik en leuke ideeën. Ze denken goed mee, zowel in het ontwerp als bij de uitvoering. Wij zijn erg tevreden met beide tuinen.

Prettige afspraak en efficiënt werkende mensen

De werktekening voor de uitvoerders was zonder maatgeving, waardoor de paden net iets anders zijn uitgekomen dan eigenlijk bedoeld. Ik heb daar zelf tijdens het werk ook onvoldoende op gelet. Geen halszaak, wel jammer.

Vakkundig

Onze tuin, voor en achter, winter klaar laten maken. Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen tijdens het offerte traject en werkzaamheden op de afgesproken datum vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden!

Beste Leon, Goed om te horen, bedankt voor de review en veel plezier van de tuin.

Afspraken goed nagekomen, goed werk verricht en dat tegen een redelijke prijs.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel tuinplezier!

Een aanrader!!!

Komt afspraken na Werken echt netjes en nauwkeurig In 1 woord geweldig een echte aanrader!!!

Hartelijk dank voor de leuke woorden! En geniet van uw tuin!

Vriendelijk geholpen naar de beste keuze.

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Grote keuze en alles op voorraad.

Er is op een heel prettige wijze gewerkt!

Heel blij zijn we met het resultaat.Is heel mooi geworden!Alles keurig afgewerkt. Komen weer terug voor de voortuin. Vriendelijke groet Ellen Meeuwissen

Vriendelijk en snel geholpen

vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Doen wat ze beloven, betrouwbaar!

Een prachtige (kunstgras) grasmat.

Balkenende tuin en wonen is perfect

Aantal tegels en plantenbak stenen gekocht voor een zeer goede prijs en service.

Vriendelijk en professioneel.

Zie boven!

Kundig advies met kwaliteit product

Voor onze serre zochten we een warmere vloer bedekking dan de grote tegels. Mijn vrouw had eens kunstgras grzien, maar ik had mijn bedenkingen. Maar door de diversiteit bij de kunstgrasgigant, ruime voorraad en kundig advies door ervaring hebben we toch voor kunstgras gekozen. We hebben er geen spijt van. Het ziet er opgeruimder uit, is warm en ook de huisdieren vinden het heerlijk.

Vaklui, correct en plezierig in de omgang

Blij met het kunstgras dat nauwelijks van echt te onderscheiden is. Top!

Goede kwaliteit

Goede service en mooi gelegd

Mooi gras uitgezocht, er is genoeg keuze. Oude gras er uit gehaald en de nieuwe mat neergelegd. Ziet er top uit.

Mooi gemaakt

Ik zou volgende keer overleggen met de klant naar welke kant de vleug wordt gelegd. Had hem achteraf andersom willen hebben. Gr A waasdorp

Super. We zijn aan het overdenken, om ook de achtertuin te laten doen. Eerst weer even sparen. Tot onze verbazing vinden de honden het ook prettig om er op te zijn.

Alles goed en vlot verlopen, vakwerk

Alles verliep prima, we zijn er erg blij mee

Keurig gedaan

Jongens hebben netjes gewerkt.

Geweldig resutaat! Super blij mee

Heel mooi tuinontwerp, tijdens de aanleg van de tuin hebben de hoveniers professioneel gewerkt en erg vriendelijk. Ook over het onderhoud zeer tevreden! Bedankt mannen!