Balkenende tuin en wonen is perfect

Aantal tegels en plantenbak stenen gekocht voor een zeer goede prijs en service.

Vriendelijk en professioneel.

Zie boven!

Kundig advies met kwaliteit product

Voor onze serre zochten we een warmere vloer bedekking dan de grote tegels. Mijn vrouw had eens kunstgras grzien, maar ik had mijn bedenkingen. Maar door de diversiteit bij de kunstgrasgigant, ruime voorraad en kundig advies door ervaring hebben we toch voor kunstgras gekozen. We hebben er geen spijt van. Het ziet er opgeruimder uit, is warm en ook de huisdieren vinden het heerlijk.

Vaklui, correct en plezierig in de omgang

Blij met het kunstgras dat nauwelijks van echt te onderscheiden is. Top!

Goede kwaliteit

Goede service en mooi gelegd

Mooi gras uitgezocht, er is genoeg keuze. Oude gras er uit gehaald en de nieuwe mat neergelegd. Ziet er top uit.

Mooi gemaakt

Ik zou volgende keer overleggen met de klant naar welke kant de vleug wordt gelegd. Had hem achteraf andersom willen hebben. Gr A waasdorp

Super. We zijn aan het overdenken, om ook de achtertuin te laten doen. Eerst weer even sparen. Tot onze verbazing vinden de honden het ook prettig om er op te zijn.

Alles goed en vlot verlopen, vakwerk

Alles verliep prima, we zijn er erg blij mee

Keurig gedaan

Jongens hebben netjes gewerkt.

Geweldig resutaat! Super blij mee

Heel mooi tuinontwerp, tijdens de aanleg van de tuin hebben de hoveniers professioneel gewerkt en erg vriendelijk. Ook over het onderhoud zeer tevreden! Bedankt mannen!

Van Haaster

Super tevreden met het eindresultaat. Van ontwerp tot aanleg perfect geholpen. Nette hoveniers die snel gewerkt hebben. Zelfs toen bleek dat er te dikke tegels geleverd waren, waardoor het verdubbelt werd. Zijn de werkzaamheden toch nog op tijd afgerond voor de geplande verjaardag.

Goede service, veel voorraad, zeer goede prijs-kwaliteit

Deskundig geholpen, veel keuze in verschillende prijsklasse.

Pluspunten

Vriendelijk, snel en kwaliteit!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na een uitgebreid advies voor dit fantastische kunstgras gekozen! Wat een geweldig resultaat! De kwaliteit is perfect, het gras is heerlijk zacht en vol. Alles netjes volgens afspraak geregeld. De datum kon zelfs eerder dan eerst gepland was waardoor we nog sneller van dit mooie gras konden genieten. Super!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima bedrijf, vakmanschap en personeel ook super. Je kunt voelen en proeven dat er liefde voor het vak is en dat is ook de totale uitstraling. Alles is op de locatie aanwezig en goed te zien.

De vindbaarheid en bekendheid van dit bedrijf kan wellicht beter, dat verdient dit bedrijf ook!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Veel kennis over het leggen en de soorten kunstgras - Vriendelijk personeel - Afspraak na sluitingstijd kunnen maken - Inmeten op locatie

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

klantvriendelijk kennis van zaken professionele voorbereiding en begeleiding zeer netjes uitvoeren en monitoren van de opdracht goede (na)service

vooral zo doorgaan :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke ontvangst. Mooi bedrijf, goed ingericht, duidelijk waar je voor komt. Personeel is vriendelijk, duidelijk vakmanschap en kreeg ook handige en bruikbare tips mee. De afhandeling verliep snel en soepel. Goede kwaliteit kunstgras. Een blijde klant die nu extra geniet in de tuin!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben leuke ideeën voor je tuin. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Ik ben heel erg tevreden met mijn tuin.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg positief over het advies, begeleiding en aflevering! Jullie vakkennis en behulpzaamheid trokken ons over de streep. Dank!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantvriendelijk, vakmanschap en professioneel.

Geen, wij zijn erg blij met ons kunstgras!