Pluspunten

Vriendelijk, snel en kwaliteit!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na een uitgebreid advies voor dit fantastische kunstgras gekozen! Wat een geweldig resultaat! De kwaliteit is perfect, het gras is heerlijk zacht en vol. Alles netjes volgens afspraak geregeld. De datum kon zelfs eerder dan eerst gepland was waardoor we nog sneller van dit mooie gras konden genieten. Super!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima bedrijf, vakmanschap en personeel ook super. Je kunt voelen en proeven dat er liefde voor het vak is en dat is ook de totale uitstraling. Alles is op de locatie aanwezig en goed te zien.

De vindbaarheid en bekendheid van dit bedrijf kan wellicht beter, dat verdient dit bedrijf ook!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Veel kennis over het leggen en de soorten kunstgras - Vriendelijk personeel - Afspraak na sluitingstijd kunnen maken - Inmeten op locatie

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

klantvriendelijk kennis van zaken professionele voorbereiding en begeleiding zeer netjes uitvoeren en monitoren van de opdracht goede (na)service

vooral zo doorgaan :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke ontvangst. Mooi bedrijf, goed ingericht, duidelijk waar je voor komt. Personeel is vriendelijk, duidelijk vakmanschap en kreeg ook handige en bruikbare tips mee. De afhandeling verliep snel en soepel. Goede kwaliteit kunstgras. Een blijde klant die nu extra geniet in de tuin!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben leuke ideeën voor je tuin. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Ik ben heel erg tevreden met mijn tuin.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg positief over het advies, begeleiding en aflevering! Jullie vakkennis en behulpzaamheid trokken ons over de streep. Dank!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantvriendelijk, vakmanschap en professioneel.

Geen, wij zijn erg blij met ons kunstgras!