Op en top geregeld

De relatiegeschenken waren in een woord geweldig Mooi met zorg ingepakt Op tijd bezorgd Alle afspraken nagekomen

perfect, zeker aan te bevelen

Hi Vicky, Bedankt voor je lieve beoordeling. Heel veel plezier met de theelichthouders en in het nieuwe huis! Liefs, Juul

Pluspunten

Enorm behulpzaam, denkt met je mee qua cadeaus en opties. Steeds online contact gehad. Altijd snel een reactie en pakket was super snel bezorgd. Raad het bedrijf zeker aan!

Hi Julia, Bedankt voor je lieve recensie! Dat vinden we erg leuk om te horen. Liefs, Juul

perfect, zeker aan te bevelen

Hi Claudia, Bedankt voor je lieve recensie! Dat vinden we erg leuk om te horen! Liefs, Juul

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle service,leuk dat kaartje en de paaseitjes die er bij zaten.

Wat een verschrikkelijke slechte manier van versturen een veel te grote doos met een vuilniszak vul met plastic vulling. Hoe slecht voor het milieu wil je zijn. Hierdoor zou ik in de toekomst niet meer bestellen bij Juul.

Hi Leoni, Bedankt voor je reactie! De reden dat wij voor dit vulmateriaal hebben gekozen heeft juist te maken met het milieu! De snippers die bij je bestelling zitten om ervoor te zorgen dat de producten in goede staat aankomen zijn gemaakt van 100% gerecycled Polystyrene. Dit kan hergebruikt worden en is recyclebaar. Ook is het vulmateriaal schoner en lichter dan papier! Dat de doos wat aan de grote kant was proberen we steeds weer te verbeteren. Maar met meer dan 300 verschillende producten en groottes is dat af en toe een hele uitdaging! We hopen dat we je met dit berichtje op een andere gedachte hebben gebracht! Met vriendelijke groet, JUUL

Hi Merel, Bedankt voor je reactie! Liefs, Juul

goede service, goed behandeld

Hi Jan, Bedankt voor je reactie! Liefs, Juul

Pluspunten

Na bestelling, snelle afhandeling en verzending. Artikelen zoals verwacht bezorgd.

Geen

Bedankt voor je lieve beoordeling. Heel veel plezier met je bestelling! Liefs, Juul

Hi Mariska, Bedankt voor je recensie! Liefs, Juul

Hi Heidy, Bedankt voor je recensie! Liefs, Juul

Hi Sander, Bedankt voor je recensie! Liefs, Juul

perfect, zeker aan te bevelen

Hi Liselotte, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat je zo positief bent! Liefs, Juul