Geweldige kwaliteit en snelle verzending

Altijd goede, snelle service en de producten zijn altijd van too kwaliteit. Goed verpakt en kan je bestellen traceren als het geen brievenbus post is. 10/10

super mooie kwaliteit en krijg precies wat er staat top

Fijne kwaliteit mooie edelstenen

Snelle nette levering

Besteld en de volgende dag al in huis. Goede omschrijving en formaat op de site te zien van de steen

De stenen voldeden aan mijn verwachtingen.

Alles netjes op tijd en goed verpakt ontvangen.

Mooi materiaal en snelle levering

Ik vond op deze online winkel wat ik zocht, mooi aanbod. Het geleverde was in goede staat, ook met echtheivdscertifaat daar waar gevraagd. Snelle levering, goed verpakt.

Betrouwbaar en snel!

Eerste keer dat ik hier besteld heb en ben nu bezig met mijn volgende bestelling. Je krijgt je bestelling snel & netjes verpakt. De steen die je ontvangt is precies de steen die je bestelt hebt (zoals op de foto wordt weergegeven).

Bijzondere objecten voor mijn bijzondere collectie!

Met stomme verbazing vandaag de neolithische pijlpunt ontvangen. Echt bijzonder om zoiets moois in handen te hebben dat 30.000 jaar oud is!! Het 2e ontvangen object: een Fulguriet uit de Sahara is ook zeer bijzonder!

Prachtige stenen

Goede producten

Netjes geleverd en mooie producten gekregen

Prima, vlot geleverd.

Vandaag besteld, morgen geleverd.

Favoriete winkel

Altijd goede kwaliteit, goede realistische prijzen etc. Super fijn dat meestal de losse crystallen/stenen op de site worden gezet zodat je exact weet welke steen je koopt.

Alles ging goed

Goede kwaliteit

Ik had een vraag over verzending die snel beantwoord werd. Hoewel de verzendkosten vrij hoog zijn, ben ik zeer tevreden over de levering en het product. Ik kom zeker nog eens terug.

Geloofwaardig

Moldaviet gekocht, heel kostbaar iets, kreeg er een mini microscoop met korting bij; als dit echt the real stuff is... super! Professionals bij de Barnsteen :) ty!

goed, bezorging was snel en alles ging soepel.

steen gelijkt de foto

Mooie service

Ik heb een paar fossielen voor mijn zoon besteld en het was er niet alleen binnen 2 dagen maar mooi in cadeauverpakking. Nog eens bedankt!

Kwaliteit en snelle levering

Uitmuntende kwaliteit en zeer snel geleverd .!

Juist, op tijd

Ik ben tevreden met aankoop bij De Barnsteen Specialist omdat de stenen dezelfde zoals op de photos waren. Kwaliteit van stenen -prachtig! Verzending- op tijd.

Super kwaliteit en snel geleverd

Mijn Moldaviet is vol van goede energie aangekomen

Meteen verzonden, zo snel als het kon in huis en een prachtige echte Moldaviet van goede kwaliteit.

Zeer snelle levering, TOP!

Snel, duidelijk en precies zoals verwacht

Top bedrijf

Prachtig mooie steen.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, een Celestien, voor mijn kleinzoon. Keurig en veilig verpakt, prachtige kwaliteit. En binnen twee dagen geleverd. Hier kom ik zeker terug!