topservice

Goede service! Snelle levering en een persoonlijk contact. Er was iets fout gelopen (kan altijd gebeuren) maar er werd mijn onmiddellijk een goed alternatief aangeboden.

Leuk product! Snel geleverd. Doosje tandjes werden goed ontvangen! Kilo steentjes ook leuk! Kids gingen gelijk sorteren.

great

prompt delivery and great quality

Goed verlopen de bestelling en levering

Netjes volgens schema geleverd

Mooie producten en een goede seevice

De producten waren zoals omschreven en zoals op de foto's. Het was netjes ingepakt en snel verzonden.

Absolut empfehlenswert

Schnelle Lieferung, schnelle Antwort, immer gute Qualität, ein tolles Unternehmen!

Mooie stenen, goed verzorgd verzonden

Stenen zijn zoals op de site. Mooie energie! Zeer zorgvuldig verpakt. Goede communicatie. Zeer tevreden en ik ga er in de toekomst zeker vaker bestellen.

Goede duidelijke eerlijke service en steen prachtig inpakt geleverd.

Direct naar mijn bestelling een persoonlijke reactie waarbij eerlijk werd aangegeven dat de steen wat later leverbaar was en ook als zodanig is het gegaan. De steen was prachtig in een plastic doosje geleverd, echt helemaal goed.

fünf Sterne+

Goedemorgen Alles goed. Aangezien ik in de RDam werk, kom ik binnenkort wel eens langs in de winkel. Verzonden goederen perfect, snel en betrouwbaar. Groeten Fredo Guten Morgen. Alles bestens. Da ich in RDam arbeite bald mal in den Laden besuchen. Gesendetet Ware Perfekt, schnell und zuverlässig. Gruß Fredo

Erg tevreden en snel geleverd

Erg tevreden en snel geleverd Erg tevreden en snel geleverd

Super snel verzonden

2 prachtige stenen op standaard gekocht bij de webshop. Bleek dat wat ik gekocht had niet meer op voorraad was maar meteen kreeg ik een mail met alternatief hiervoor. Deze waren ook prachtig dus niks te klagen. Ze zijn dezelfde dag verstuurd en dag daarna keurig verpakt binnen gekregen. Ga hier zeker vaker bestellen en aanbevelen bij vrienden

Netjes ingepakt en ik vroeg om wat uitleg en een cadeau verpakking en ook dat is netjes gedaan. Heel erg bedankt!

Bestellung vom 06.02.2024

Ware ist eingetroffen Alles ok

Vielen dank

Super kristallen, en op tijd bij mij thuis.

Alles was keurig ingepakt en snel aangekomen, de site is duidelijk en mooi, dus ik ben blij.

Betrouwbare Shop

Mooie edelstenen, goed bereikbare klantendienst via mail of telefoon wanneer je extra vragen hebt. Ik ben een tevreden klant. Een aanrader.

excellent

would recommend

Snelle service prachtige spulletjes

Prachtige site met mooie spullen. Snelle service en goede prijzen

Pietersiet, stormsteen

De steen is mooi verwerkt in het zilver. Formaat is mooi. Jammer is dat de foto een sprankelend effect geeft wat bij de steen in werkelijkheid niet is. Maar desalniettemin een mooie pietersiet die zijn werk doet.

2 Amethist geodes van mooie kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De site is overzichtelijk en wat je ziet op de foto is ook precies wat je krijgt.

Degelijk en snel

Prettig zaken doen. Ik ontving wat ik verwachtte en snel. Mijn bestelling is dus direct verwerkt en gepost. Meer kun je niet eisen.

De doosjes zijn in het “echt” nog mooier.

Ik vind de 3x 24 doosjes helemaal geweldig. Voor een speciale gelegenheid gekocht. Héél blij mee.

Levering is snel en producten hebben goed prijs-kwaliteitsverhouding.

Goedemorgen ervaring

Mooie stenen

Ik kocht 2 soorten knuffelstenen, de getrommelde versie en de ruwe. Goede variatie, zowel qua kleur als qua grootte. Ik ben er blij mee.

Bedrogen....

*KISTJE met stenen.... lijkt wel een cementen verzameling..... * Zakje met zandhaai tanden.... inderdaad een ZAKJE van 6cmx5cm.... En dan zwijgen we nog maar over de verzendkosten, zendingen die ook alleen maar op maandag verzonden worden .....