Bedrogen....

*KISTJE met stenen.... lijkt wel een cementen verzameling..... * Zakje met zandhaai tanden.... inderdaad een ZAKJE van 6cmx5cm.... En dan zwijgen we nog maar over de verzendkosten, zendingen die ook alleen maar op maandag verzonden worden .....

een goede weergaven van het bestelde product hartelijk dank

snelle levering en zoals afgebeeld op de website geleverd gekregen. heel fijn.

Hele mooie producten en super service

Had voor een vriendin in America een mooie steen gekocht via deze website. Het kado is om 1 of andere reden kwijt geraakt tijdens het transport. Na diverse contacten met een collega van de Barnsteenspecialist is het toch terecht en na meer dan 1 maand toch nog bij mijn vriendin afgeleverd. Echt blij dat ze me zo goed hebben geholpen en m’n vriendin vond het kado helemaal geweldig! Nogmaals super bedankt voor jullie hulp!

Bedankt Daniëlle, fijn om te horen dat het cadeau goed in de smaak viel bij je vriendin!

Great!

The delivery was very fast and the stones were exactly what I expected.

Ware super

Ware kam an und alles ok

Teleurstellend

Onlangs 2 meteorietjes gekocht 'Campo del Ciello'. Ik had toch iets meer verwacht dan 2 steentjes van elk amper 3 mm groot.

Met enige verbazing lezen wij uw recensie. U koos voor een meteoriet onder de €10 waarbij de afmetingen vermeld staan, maar u verwachtte een groot exemplaar? Meteorieten zijn zeldzaam, en grotere formaten bieden we ook aan, maar dan in een andere prijsklasse. Hier had u uiteraard ook voor kunnen kiezen.

snelle levering, prima product

Doosjes met vergrootglas besteld. Prima kwaliteit.

Mooie stenen, snel geleverd

De bestelling voldoet precies aan mijn verwachtingen.

Geweldige webshop met meer dan alleen edelstenen

Geweldige webshop met veel keuze! Niet alleen edelstenen, maar ook andere gave dingen, zoals ruimtestenen en fossielen. Erg blij dat ik deze webshop heb ontdekt. Wordt snel verzonden en alles goed verpakt.

Goed!

Wij hebben haaientanden besteld, 2 kistjes vol en gebruikt bij de traktatie op school. We hebben ongeveer 5/6 tanden in een zakje gedaan (natuurlijk ook een snoepje) en dit uitgedeeld op school. De kids vonden het heel leuk. En het paste perfect bij onze kleine paleontoloog van 8 jaar. Leuker dan de normale Chinese rommeltjes. Het was er ook snel met de post!

Vlotte levering en alles naar wens :)

Ruim aanbod en snelle levering.

correct en super steen!

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Heel blij met de kwaliteit van de geleverde steen.

Een prachtige verrassing in de fossielenschatkistje.

Bijzondere fossielen. Leuk om te determineren.

Mooie serie stenen om te zien

Jammer dat er geen winkel is om meer te bekijken

Snelle correcte levering

Kreeg bestelling exact als op de foto. Waterstenen zijn verrasend groot en divers. Nu opzoeken wat wat is. :-)

Snelle levering, mooie kwaliteit stenen. Goede prijs.

Super good Meteorite I feel more happy and positive Cintamani is the best thank you so much...

Thank you De barnsteen Specialist is Top company and selling Genuine Meteorite and all other crystal product I trust this Company.

Ruim voldoende

Ik had een prachtige aanbieding gekocht, helaas stond er in de beschrijving niet bij dat de steen een beschadiging had en dat hij daarom was afgeprijsd. De beschadiging zag ik pas toen ik het uitgepakt had.

Uw opmerking verbaast ons nogal. U heeft een agaat op standaard gekocht B kwaliteit tegen een gereduceerde prijs. In omschrijving van het product staat de volgende tekst vermeldt: B kwaliteit Deze agaat heeft een beschadiging aan de rechter bovenkant. Dan kan de beschadiging toch niet als een verrassing komen.

Lieferung nach Deutschland über Hermes in wenigen Tagen

Bestellung über Paypal top. Lieferzeit für aus dem 'Ausland' extrem schnell. Echtheitszertifikat etwas 'sparsam' wirkend, aber nicht schlimm.

Ich war sehr zufrieden mit der Lieferung. Sehr schöne Mineralien, genauso wie in der Abbildung.

Das Online-Shop-Angebot ist sehr groß und interessant, viele Raritäten, bei den Mineralien sehr schöne Kristalle. Die Lieferung war superschnell, unglaublich!

Betrouwbare leverancier

Mijn bestelde artikelen snel, netjes en naar volle tevredenheid afgeleverd. De website is ook duidelijk.

Sehr schöner Bernstein Schmuck und schneller Versand nach Deutschland

Ich habe mir im Webshop einen Anhänger aus Bernstein bestellt. Wirklich sehr schönes Schmuckstück. Toll verarbeitet mit super gelungenen Design wie man ihn mit Form und Farbgebung geschliffen hat. Innerhalb 2Werktagen nach DE zugestellt. Hier werde ich gerne nochmals bestellen.

Hoge Braak 12 4661HW Halsteren