Lieferung nach Deutschland über Hermes in wenigen Tagen

Bestellung über Paypal top. Lieferzeit für aus dem 'Ausland' extrem schnell. Echtheitszertifikat etwas 'sparsam' wirkend, aber nicht schlimm.

Ich war sehr zufrieden mit der Lieferung. Sehr schöne Mineralien, genauso wie in der Abbildung.

Das Online-Shop-Angebot ist sehr groß und interessant, viele Raritäten, bei den Mineralien sehr schöne Kristalle. Die Lieferung war superschnell, unglaublich!

Betrouwbare leverancier

Mijn bestelde artikelen snel, netjes en naar volle tevredenheid afgeleverd. De website is ook duidelijk.

Sehr schöner Bernstein Schmuck und schneller Versand nach Deutschland

Ich habe mir im Webshop einen Anhänger aus Bernstein bestellt. Wirklich sehr schönes Schmuckstück. Toll verarbeitet mit super gelungenen Design wie man ihn mit Form und Farbgebung geschliffen hat. Innerhalb 2Werktagen nach DE zugestellt. Hier werde ich gerne nochmals bestellen.

De levering was sneller dan verwacht bij sommige bedrijven moet je wel een week wachten. Hier na 2 dagen al in de bus Doet wat het beloofd.

Fijn als afspraken nagekomen worden

Bij bestelling netjes vermeld dat het pas op een bepaalde datum verstuurd kon worden. Op die datum een mail gehad en de volgende dag "lag het in de bus"

Keurig

Het is fijn te weten dat de foto ook echt het product is dat je koopt. De levertijd was lang maar op voorhand duidelijk gecommuniceerd en dus gewoon prima. We hadden een kleine jongen die de dagen aftelde.. :) Het product is nu de grote trots van mijn zoon van 9 jaar... een echte dino tand van zijn favoriete water dino. De website is duidelijk, mooie producten en ik raad het niet alleen aan, voor kerst kom ik nog terug.

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Product exact zoals beschreven. Compact en stevig verpakt en snelle verzending. Tevreden klant .

Geleverd wat we hadden besteld en op tijd!

En een voor leken goede beschrijving van het geleverde object. Op basis,daarvan kan de geïnteresseerde ook verder zoeken. Mooi dat dit soort dingen (in ons geval een fossiele tand) te krijgen zijn, nu de meeste fysieke winkels verdwenen zijn

Interessant

Interessant om de website te bekijken. Snelle levering.

mooie webwinkel, snel bezorgd

mooie overzichtelijke webwinkel, gevonden wat ik zocht, mijn vrouw is erg blij met haar nieuwe sieraad

Prima ervaring

Netjes ingepakt. Mooie stenen. Snelle verzending.

Beter dan Top

Het is heel snel bezorgd, mooi verpakking met een leuke attentie overall beter dan Top.

Alles wie beschrieben und super Preis/Leistung

Sehr schneller Versand und ein wirklich toller Spinosauruszahn zu einem guten Preis.

Top! Snel en prachtige stenen!

Een kilo prachtige knuffelsteentjes om bv. cadeautjes te maken! Echt heel blij mee! Goede kwaliteit/prijs verhouding en snel bezorgd. Dank!

Leuke producten

Leuke producten, snelle levering, goed verpakt. TOP

Mooie stenen en snel verzonden.

De aangekochte ruwe water stenen zijn van mooie en goede kwaliteit, en het werd snel verzonden. Heel blij met deze aankoop!

Uitgebreide sortering, veel informatie en prima contact.

Uitgebreide sortering, veel informatie en prima contact.

Amazing and beautiful crystals

Very fast delivery, reliable source and beautiful, powerful crystals!

Snel verstuurd erg mooie stenen

Snelle levering mooi verpakt en mooie producten

Heel content van deze webshop

Levering was top en hele mooie steen gekocht super blij met mijn stenen

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en zeer betrouwbaar

Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit!

Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit!

Snel, accuraat en probleemoplossend

Na een probleempje te hebben gehad met aankoop, zonder problemen en poespas alles weer aangepast en geld terug waar dat moest. Top!!

Mooie website snelle levering

Prima kwaliteit