Goed op tijd

Ze zijn 2x hun afspraak nagekomen. Jammer dat de eerste chauffeur niet meedacht en niet had laten weten dat hij voor 7:00 uur aan de deur zou staan. Niet klantvriendelijk Vandaag was totaal anders. Deze chauffeur heeft gisteren netjes laten weten hoe laat hij er zou zwijnen heeft alles netjes weggezet. Ook hebben ze voor mij stenen gereserveerd die nog niet besteld waren en met spoed geleverd! Ik ben tevreden

op tijd en netjes geleverd

Ze leveren netjes volgens afspraak. Reageren/ beantwoorden terug op je mail.

Hele Goede service

Mooi product Lage prijs Hele goede service van diegene die aannde telefoon zit. Die belde nog een extra voor bevestiging kleur. En voor de snelle levering diezelfde Weel. Top

Top bedrijf prima informatie

Bedrijf denkt met je mee is behulpvaardig en heeft een zeer vriendelijke telefoniste die goed op de hoogte is. Partij stenen werd op de afgesproken dag netjes afgeleverd.De partij is nog niet uitgepakt is en kan pas volgende week gelegd worden . Ik ga ervan uit dat het produkt aan onze verwachtingen voldoet.

Goede klantenservice

Snelle levering volgens afspraak en een scherpe prijs

Snelle levering volgens afspraak en een scherpe prijs

prima volgens afspraak gegaan

prima voor elkaar

op tijd geleverd en goed kwaliteit

Snelle reactie, flexibel en vriendelijk

via Marktplaats gevonden, contact verliep vlot en vriendelijk. Ze waren flexibel met de leverdatum. Heel prettig werken

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak, Snelle en vlotte levering na genoeg geen levertijd, en mooie kwaliteit, de stratenmaker was er blij mee

Tot en met levering goed, wel een te groot percentage kapotte blokken.

Mooie aanvraag mogelijkheden. De bezorging was goed. Later dan gepland, maar dit werd netjes gecommuniceerd en voldaan aan de nieuwe voorwaarden vanuit ons. Er zaten te veel gebroken blokken bij. 'gelukkig' had ik over besteld.

Eenvoudig bestelproces en snelle levering

Na bestelling had ik de stenen binnen een week in huis, netjes op de stoep afgeleverd op pallets dus eenvoudig te verplaatsen voor verwerking. De chauffeur en ik bespraken van te voren de beste plek, zodat de pallets geen hinder op straat geeft. De chauffeur had beschikking over een kooiaap (kost extra maar echt aanrader om uitlevering makkelijk te maken!) De kwaliteit van de stenen is prima, uiteraard zal de tijd leren hoe duurzaam ze zijn maar so far so good :-)

Geleverd zoals verwacht en afgesproken!

Snelle levering, goede prijs. Vriendelijke chauffeur die tijdig aangeeft wanneer hij komt.

Uitermate tevreden

Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden, ook als de fabriekant op het laatste moment de tegels niet kan leveren. Afspraken worden nagekomen door Sier Bestrating Nederland

Net product en keurige levering

Tevreden met het geleverde product en de nette en correct levering. Chauffeur was bereid om de bigbag leeg te storten en ook de stenen werden netjes op de aangewezen plaats neergezet. Helaas was ons geen levertijd of datum bekend. Lijkt ons handig dat dit iets beter gecommuniceerd word.

Slechte communicatie

Duidelijk aangegeven om 12 uur van te voren te bellen. Chauffeur stond er onaangekondigd. Ik was toevallig thuis en anders.......Het is gewoon een kleine moeite en bezorgd een hoop frustratie.

Met vragen prima telefonisch contact gehad. Levering was perfect. Aardige chauffeur. Stenen waren precies zoals omschreven op de site.

Chaufeur was zeer aardig , snel en alles volgens plan.

super goede dienstverlening en alles mooi op tijd

goede kwaliteit en goede service

Heel tevreden over de bestelling. Snel geleverd.

Goed meegedacht en punctueel geleverd

Thuis vandaan werkend heeft Martijn alles uitstekend geregeld en ook nog aangegeven dat een bepaald type bestelde kit beter niet gebruikt kan worden doordat je daarvoor een ander type 'pistool' nodig hebt ... prijsverschil (enkele euro's, want ik had reeds betaald) nam hij voor lief. De hele vracht werd ook prachtig op tijd geleverd waarbij de chauffeur van de truck met trailer (die ook nog een half uurtje van tevoren zijn komst aankondigde) in 10 minuten de vier pallets op de juiste plek had gezet.

Vriendelijk snel en de stenen gezet waar wij het wilde

Super service!

De bestelling kwam precies op de aangegeven datum. Wij hadden 20m tekort en hadden deze snel nodig ivm de stratenmakers. Er werd direct actie ondernomen zodat wij de volgende dag de stenen al hadden. Met dank aan Leonie!

Goede keus gemaakt

Snelle en correcte levering , advies over easy fix was wat royaal.