Zeer slecht!!!

Al bijna 3 maanden bezig met een retour. Aantal keren gebeld, maar dan weten ze van niets. Al heel vaak gemaild, maar geen reactie. Ik zou hier zeker niemand aanraden om te bestellen en ook niet bij diegene die het heeft overgenomen, ene Reijmer Sierbestrating.

Snelle service!!

Van a-z super! Besteld en binnen een aantal dagen in huis! Onze tuin is inmiddels prachtig!

Alles liep naar wens

Correct en geheel naar tevredenheid.

snelle en goede aflevering

Alles goed geregeld

Makkelijk te bestellen en bij levering goed geholpen om de pallets zo neer te zetten dat de verwerking soepel kon verlopen.

Goeie zaak

Volgens afspraak, vriendelijke bezorger, goede prijzen

zeer slechte bezorging, de geleverde stenen okee

Bezorging alleen via grote vrachtwagens, die niet in een woonwijk kunnen komen. Onze stenen werden aan de rand van de wijk zomaar op de stoep neergezet. Ze kwamen niet op de afgesproken dag, maar een dag te vroeg. gelukkig was dat mijn man toevallig thuis Hij heeft op een nette manier de chauffeur aangesproken hierover, maar het enige wat hij zei, dat hij alleen maar de opdrachten van de baas uitvoert en dat de wagen niet in de woonwijk kan komen. Lekker gemakkelijk. Hovenier was er ook niet blij mee

Nette service, goede producten

De chauffeur kwam zelfs 's avonds nog langs om alles te leveren. Producten waren netjes verpakt en zonder schade geleverd. Geen negatieve punten te benoemen.

Ben erg goed te vreden

Netjes op afgesproken tijd geleverd

Prima kwaliteit.

Prima kwaliteit, en mooi geleverd Volgens afspraak.

Yop geregeld

Snel makkelijk en duidelijk

Snelle levering, mooie stenen voor een leuke prijs.

Tot mijn verrassing werden de stenen al binnen een paar dagen geleverd. Omdat de vrachtwagen niet voor de deur kon parkeren werden de stenen met een speciaale heftruck toch voor de deur afgeleverd, super service! Heel erg blij mee.

Super netjes allemaal

De prijs prima veel goedkoper dan bij ons in Zeeland. Aflevering heel netjes. Ga zo door!

Levering volgens afspraak, en mooie stenen!

Levering volgens afspraak, en mooie stenen. Verder niks op aan te merken, Top!

Al het bestelde netjes op tijd geleverd. Netjes en stevig verpakt. Chauffeur leverde spullen netjes af

Duidelijke website, heldere communicatie, toen de levering op een andere dag kwam is dit goed opgelost.

Zeer goede service, vlotte levering

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer goede en behulpzame service. Levering vlot volgens afspraak

Goed snel en op tijd perfect

Het is 1 zin samen te vatten goed snel en op tijd geweldig

Het grint zat vol zand en leek gebruikt

Ik wou het grind in mijn tuin gooien maar moest het eerst wassen, das niet helemaal gelukt dus heb nu nieuw grind waat al zand door zit

Wij vinden het erg spijtig dat wij uw klacht moeten vernemen middels deze review. Ook is er geen contact met ons opgenomen voordat u overgegaan bent tot het verwerken van het grind. Daardoor hebben wij helaas niet de kans gehad om samen met u naar een passende oplossing hiervoor te kijken.

Snelle en correcte levering

Levering snel volgens afspraak en correct. Wel vreemd dat ik 50€ extra moet betalen voor een kleinere vrachtauto, omdat ik in een smallere straat/woonwijk woon. Hier wordt gewoon extra marge gepakt.

Alles prima in orde

De bestelling verliep prima. Site is zeer duidelijk en de mogelijkheid om na ontvangst te betalen vind ik wel zo prettig. Wel onaangenaam verrast door de bezorgprocedure. Ik word gebeld dat de bezorger binnen vijf minuten voor mijn deur stond. Ik heb van tevoren geen bericht ontvangen. Ik kan moeilijk op mijn werk alles laten vallen en direct naar huis gaan, dus een dag van tevoren een bericht ontvangen dat de bestelling bezorgd zal worden is wel zo prettig. Gelukkig dacht de chauffeur mee en is mijn bezorging - 2 pallets - op de stoep voor het huis neergezet.

fantastisch en goed bedrijf!

We hebben stapelblokken besteld en deze zijn mooi snel geleverd, er bleken er een paar stuk te zijn! maar geen probleem hoor, met een paar dagen hadden we het geld al retour! Echt toppie!

Prima geregeld

Goed in 1 woord

Besteld voor de 2de keer

fijne klantenservice, snelle levering en geen dure prijzen