helemaal goed

duidelijke afspraken, vriendelijke verkoper en juiste bezorging.

snel en goed geleverd

Alles goed geregeld. Helaas was het product wat ik wilde niet meer leverbaar. Ander product gekocht en het verschil in prijs werd zonder probleem en snel overgemaakt.

Ik ben uiterst tevreden over Siebestrating Nederland

Ik heb hen een aantal malen aan de telefoongehad en ik werd zeer accuraat gehopen. Twee maal de bestelling moeten aanpassen alles was goed. Netjes geholpen, correct aan de telefoon, perfecte aflevering conform afspraak.

Makkelijk bestellen.

Het was makkelijk te bestellen en de levering ging prima in overleg.

Geweldige service,

Keurig en afgesproken tijd geleverd. Materiaal was wat je besteld had

Goede service!

Kwaliteit met goedkoop prijs

Super kwaliteit en goede prijs

Getrommelde stenen besteld en binnen paar dagen geleverd. Nette service, mooie stenen en vriendelijk personeel.

Snelle levering en goede kwaliteit

Product precies als op de foto. Snelle en nette levering. Zeer tevreden.

Duidelijke communicatie en komen afspraken na

Goede prijzen, duidelijke communicatie en komen afspraken perfect na. We zijn erg tevreden!

2 x Top !

Prachtige kwaliteit en accurate levering.

Snel besteld, geleverd volgens afspraak

Correct en snelle levering

Goed kwaliteit stenen

Snelle levering, tuinlijm beschadigd maar snel vervangen. Tuinlijm moeilijk te verwijderen van stenen na plaatsing, vind dit een minpunt

Top service!

Zowel via de mail, als telefonisch een goede service.

Prima, snel op tijd en meedenmken door kantoor!

Wat ik wilde was niet beschikbaar maar kantoor heeft goed meegedacht waardoor we toch kregen wat we zochten. Netjes op tijd afgeleverd etc.

Zeer tevreden met het contact met de verkoop en de levering naderhand. Er is perfect rekening gehouden met mijn wensen omtrent de levering en geplaatst exact zoals ik het gevraagd had. Ook zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde stenen en opsluitbanden, tot dusver slechts minimale breuk en beschadigingen er tussenuit moeten halen. Nu halverwege de bestelde 900 stenen en pas 5 breuk.

Geleverd volgens afspraak en keurige chauffeur!

Prima bedrijf

Na wat mailverkeer op een positieve manier prima afspraken kunnen maken. Leveren op de datum zoals afgesproken.

Ontzettende goede service, snelle antwoorden terug als je wat vraagt.

Snelle levering. Goed product.

Stenen werden snel geleverd en waren goed ingepakt.

Betrouwbaar

Alle producten die ik heb besteld waren compleet tegen een redelijke prijs. Alle producten zijn netjes afgeleverd. De chauffeur/bezorger was zeer behulpzaam en meedenkend.