Geleverd zoals verwacht en afgesproken!

Snelle levering, goede prijs. Vriendelijke chauffeur die tijdig aangeeft wanneer hij komt.

Uitermate tevreden

Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden, ook als de fabriekant op het laatste moment de tegels niet kan leveren. Afspraken worden nagekomen door Sier Bestrating Nederland

Net product en keurige levering

Tevreden met het geleverde product en de nette en correct levering. Chauffeur was bereid om de bigbag leeg te storten en ook de stenen werden netjes op de aangewezen plaats neergezet. Helaas was ons geen levertijd of datum bekend. Lijkt ons handig dat dit iets beter gecommuniceerd word.

Slechte communicatie

Duidelijk aangegeven om 12 uur van te voren te bellen. Chauffeur stond er onaangekondigd. Ik was toevallig thuis en anders.......Het is gewoon een kleine moeite en bezorgd een hoop frustratie.

Met vragen prima telefonisch contact gehad. Levering was perfect. Aardige chauffeur. Stenen waren precies zoals omschreven op de site.

Chaufeur was zeer aardig , snel en alles volgens plan.

super goede dienstverlening en alles mooi op tijd

goede kwaliteit en goede service

Heel tevreden over de bestelling. Snel geleverd.

Goed meegedacht en punctueel geleverd

Thuis vandaan werkend heeft Martijn alles uitstekend geregeld en ook nog aangegeven dat een bepaald type bestelde kit beter niet gebruikt kan worden doordat je daarvoor een ander type 'pistool' nodig hebt ... prijsverschil (enkele euro's, want ik had reeds betaald) nam hij voor lief. De hele vracht werd ook prachtig op tijd geleverd waarbij de chauffeur van de truck met trailer (die ook nog een half uurtje van tevoren zijn komst aankondigde) in 10 minuten de vier pallets op de juiste plek had gezet.

Vriendelijk snel en de stenen gezet waar wij het wilde

Super service!

De bestelling kwam precies op de aangegeven datum. Wij hadden 20m tekort en hadden deze snel nodig ivm de stratenmakers. Er werd direct actie ondernomen zodat wij de volgende dag de stenen al hadden. Met dank aan Leonie!

Goede keus gemaakt

Snelle en correcte levering , advies over easy fix was wat royaal.

Hele goede service

Goede service ervaren, denken met je mee en helpen waar nodig met je bestelling. Bellen en mailen gaat erg snel. Levering was goed en optijd. Ga hier zeker vaker bestellen.

Zeer tevreden!

Snelle levering en goede prijs! Stenen zijn op aangegeven plek gelost, helemaal goed!

Top ervaring

Na telefonisch contact. Bestelling geplaatst. Snelle reactie, duidelijk in levering. Waren bij levering niet thuis maar stond netje op parkeervak geleverd

Super tegels en snel geregeld.

Chauffeur was zelfs bereid om achterom te rijden hoe ver hij kwam. Goed geregeld en top kwaliteit tegels.

Op tijd geleverd

Goede service bleek wel dat de muurelementen van 10x10x40 niet altijd even groot zijn. Scheelde toch soms wel een paar millimeter. Maar afspraak ruimschoots van te voren gemaakt. Levering ook op tijd geleverd.

Besteld en snel geleverd. Vriendelijke chauffeur.

Helemaal top

Snelle reactie op mijn mail. Communiceren correct en duidelijk. Denken mee en kijken mee naar oplossingen. Komen hun afspraken na. Leveren op tijd. Product kwam zonder beschadigingen aan en waren goed verpakt. Zeker een aanrader!

Ruim assortiment, snelle levering!

Ik had diverse producten nodig om de werkzaamheden aan mijn tuin af te ronden. Hierom wilde ik niet bij teveel leveranciers vracht betalen. Sierbestrating had vanwege hun ruim assortiment alles op voorraad en ik kon notabene ook nog alles in 1 levering krijgen. De chauffeur belde de avond vantevoren op en voor 7u de volgende dag was alles keurig afgeleverd. Top ervaring!

Geweldig, meedenkend, vriendelijk en heel beleefd.

Mijn ervaring met Sierbestrating Nederland is geweldig, ik ben zeer tevreden. zij zijn snel en kundig en lopen hard voor de klant als dat nodig is. Zij hebben een enorm empathisch vermogen. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen, overigens dat heb ik al gedaan. Prijs kwaliteit heel goed.

Goede communicatie en alles perfect geregeld

Levering van uitstekende kwaliteit en stipt op tijd

Keurig op tijd bezorgd en door een vriendelijke man. De stenen zijn exact wat ik ervan verwachte. Mijn tweede ervaring met Sierbestrating en wij zijn net zo tevreden als de eerste keer.

Tevreden.

Op het algemeen zeer goede steen en mooi alleen jammer dat ze snelbreken bij het snijden en aantrillen van de stenen vooral bij de zijkant en de hoekjes.