Mooie website. Goeie aanbieding. Snel en netjes geleverd.

Goed en correct geholpen, bestelling geplaatst en goed afgeleverd!

Alles is goed verlopen, zowel het plaatsen van mijn bestelling en het bezorgen ervan! In 1 woord geweldig!

Zeer klantgericht

Direct na bestelling gebeld in verband met levering. Zeer snelle levering. Ook teamsportbedrijf was zeer flexibel. Dacht mee in levertijdstip en plek waar grote aantal stenen beste geleverd konden worden. Klasse!

Eerst telefonisch contact gehad ter info, goed geadviseerd en geholpen. Bij opmerking erbij gezet waar de stenen pallets neergezet konden worden. Omdat we niet thuis waren, chauffeur heeft ze precies neergezet volgens omschrijving.

Helaas pas na veel zoeken deze site gevonden. Prijs/kwaliteit is in mij geval echt prima. Voorraad was voldoende voor mijn behoefte, want ik kwam nog eea tekort. Ik had namelijk al een partijtje van dezelfde stenen via meer bekende namen gekocht. Dezelfde stenen waren via sierbestrating bijna 10€/m2 goedkoper. Ik denk dat er wel iets meer kleine beschadigingen waren dan de duurdere aankoop. Maar dat is verwaarloosbaar. Levering vond plaats op gewenste datum. Levering ging via een extern vervoersbedrijf. De chauffeur was zeer bereid om alles netjes op de goede plek te zetten

Duidelijk wat je besteld en komt overeen met wat je krijgt. Bezorgkosten zijn aan de hoge kant, maar kon de bezorgdatum en inhoud bestelling nog wijzigen na bestelling. Medewerker klantenservice zeer vriendelijk. Kwaliteit en prijs in goede verhouding.

Top service. Snel geleverd tot aan de deur.

Top goede service, snelle levering tot aan de deur.

Super service!

Onze schutting en palen binnen gekregen. Helaas hadden we de verkeerde maat palen besteld. Na een telefoontje is Sierbestrating de palen dezelfde dag om komen ruilen voor de goede maat en kregen we het prijsverschil op onze bankrekening direct teruggestort. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hebben direct naar een oplossing gezocht! Daarvoor veel dank.

Prima snelle levertijd

Ik had de stenen binnen een week thuisbezorgd gekregen. Netjes neergezet op een plek waar iedereen nog langs kon. Mooie stenen ook. Ik beveel het iedereen aan om daar te gaan kijken.

gewoon een top bedrijf

hele fijne mensen en netjes op zijn plek gezet

Kooi aap paste precies onder tunneltje dankzij ervaren medewerker. Kon mijn bestelling nog aanpassen voordat de materialen werden geleverd Goede prijzen, goedkoop dan de meeste bedrijven Goede service gehad!!

Goed materiaal, prima prijs, goede service

Ben zeer tevreden. Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst. Snelle levering, goed materiaal voor een mooie prijs. Prima service!

Snelle levering. Mooie prijs. Mooi product.

Prima service voor een prima prijs!

Netjes

Netjes geleverd volgens afspraak

Netjes

Netjes bezorgd en op tijf

gewoon goed

Contact ging goed en levering ook, defect werd goed opgelost en we kregen netjes extra tegels erbij. Enige ‘minpunt’ was dat de vervoerder veel te vroeg was en met zijn oplegger de straat niet in kon. Bij een ander bedrijf wat ander materiaal kwam brengen was hier van te voren naar gekeken. Hierdoor veel onnodig sjouw werk gehad. Geen ramp maar wel vervelend.

Kwam niet helemaal goed uit met de kops en waren blokken kapot erg jammer e kanten

Snelle bezorging maar transport kosten wel aan de hoge kant maar mooie stapelblokken splitrock bijna helemaal volmaakt en een mooie prijs ook grind ardennen split is heel erg mooi een vriendelijke chauffeur

Wij zijn een terugkerende klant. Goede prijs en prima service. Reageren snel op vragen en ook het verzetten van een leverdatum was geen probleem! Aanrader!

Netjes op tijd en vlgs afspraak geleverd

nvt

Alles goed geregeld! Een paar stenen waren stuk deze werden gelijk weer opgestuurd! Prijs/kwaliteit verhouding ook prima. Ik kom zeker terug

Goed en goedkoop

Ben gewend om lokaal mijn straatwerk te kopen. Maar dit keer toch maar even op internet gaan kijken. Scheelt 5 euro per m2. Das de moeite waard

Heel erg tevreden

De kwaliteit van de stenen is goed , ze bezorgden netjes op de afgesproken datum.

We hebben de materialen netjes en op de afgesproken datum binnen gekregen. Correcte chauffeur.