Kwaliteit voor een leuke prijs!

Prima service, kwaliteit en bezorging voor een prijs waar je blij van wordt.

Had direct informatie over leverdatum ivm het het ontbreken van voorraad. Kon zo afzien van de aankoop.

Snelle en fijne communicatie over de levering

Snel en netjes geleverd en duidelijk gecommuniceerd met de expeditie geen mail of sms lekker ouder wets met telefoon

Bestellen en levering ging super soepel.

Telefonisch meerdere keren goed geholpen door de klanten service. Duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Tot nu toe zeer tevreden over de stenen.

Contact, afspraken, levering, het klopte

Prettig contact en snelle reacties van sierbestrating Nederland

Positieve ervaring

Een snelle levering en correcte afhandeling.

Gewoon goed

Stenen waren ruim op tijd, keurig geleverd. Precies zoals ik ze besteld had

Bestelling ging snel, afspraak van levering was correct, levering ging zeer professioneel

Mijn bestelling werd snel geleverd en door behulpzame chauffeur keurig aan de kant van de oprit afgeladen. Top service

Mooie stenen, snel geleverd

Prettig

Super service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Bestelling geplaatst na telefonisch contact te hebben gehad. Duidelijke info gekregen, en bestelling nog kunnen aanpassen/uitbreiden, allemaal prima verlopen.

Heel tevreden over berichtgeving en levering

Snel en vakkundig geleverd

SUPER!!!!!

Zijn zeer behulpzaam en denken mee!

Prima site en levering

Het bestellen ging prima en na bevestiging kon ik de levering met een dag verzetten, vervolgens was de levering keurig verpakt en zeer correcte transporteur

Super geleverd volgens afspraak

Chauffeur klasse werk, tijdstip top. Wat alleen jammer is dat we antraciet stenen bestellen en deze grijs zijn als ze droog zijn , lijkt dus niet op de foto's op de site. 1 zak met dansand niet meer te gebruiken was doordat al keihard is in de verpakking. . En als extra service zou het mooi zijn het teveel bestelde terug te kunnen geven.

Goedemorgen, Jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben uw email ook beantwoord op 17-11 alleen geen reactie meer terug gehad. Met vriendelijke groeten Team Sierbestrating Nederland

Erg goede kwaliteit voor een lage prijs

Ik wist welke stenen ik wilde en heb de goedkoopste aambieding gezocht. De stenen zijn snel en goed afgeleverd en de kwaliteit van de stenen is goed.

Erg tevreden

Duidelijke website. Snelle en nette levering en goede reactie op vragen via de e-mail

Levering volgens afspraak!

Alles prima!

Alles verliep op rolletjes. De chauffeur belde een uur van te voren. Helemaal fijn!

Telefonisch contact was vriendelijk en duidelijk. Snel geleverd op de afgesproken datum en tijd belletje vooraf. Zoals ik dus zeg super fijn bedrijf onvte bestellen.

Zeer spontane medewerkers en scherp geprijsd

Goede service en scherp geprijsd. Vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader.

Prima geregeld van begin tot eind.

De stenen netjes op tijd geleverd. Goede kwaliteit tegen een goede prijs. Ook de transportonderneming was top.

Goede communicatie, correcte levering.

Er werd snel op mijn mail gereageerd. En de levering is correct uitgevoerd.

goed geregelt

allen ze met een kooiaap die was eigenlijk te grof voor het plaatsen van de tegels.

Mooi product en fijne communicatie

Een aantal keer opnieuw tegels besteld. Heel erg tevreden over de prijs en de kwaliteit. De communicatie is zeer prettig verlopen.