Zeer goed en netjes en vriendelijk

Zeer goed en netjes en vriendelijk

Een 1 woord top bedrijf!

Duidelijke website, snelle reactie op bestelling, doen niet moeilijk over een bij bestelling, netjes op afgesproken datum geleverd. In 1 woord top bedrijf! Ik kan dit iedereen aanbevelen!

SUPER geregeld allemaal

Goedkoop, Goede Service, Allees helemaal goed !!!

Goede prijzen

Mijn bestelling was lekker vroeg geleverd. En werd precies gezet waar ik dat vroeg

Goede service en snelle levering bezorging was ook perfect

Perfect zeker aan te bevelen

Geleverd volgens afspraak, stenen zoals op de foto

Geleverd volgens afspraak, stenen zien er uit zoals op de foto

heel goed zouw er zo weer bestellen

het was prima geregeld stenen werden op tyd geleverd volgens afspraak en de juiste

Top kwaliteit, top advies.

Al drie keer besteld bij Sierbestrating tot volle tevredenheid. Zeer kundig advies en medewerking van Leonie! Heel vriendelijk en betrokken. Een aanrader voor iedereen die een nieuw tuinplan wil maken.

ruime keus goed prijs

goede website veel keuze en goede prijzen

Helaas redelijk wat kapotte stenen.

Goed voor elkaar

Vrijwel direct na het bestellen kreeg ik een leverdatum. Alles werd netjes geleverd en op de stoep afgezet, enigste wat beter kon was de comminucatie dat het in 2 gedeeltes geleverd werd, maar afgezien van dat verliep alles zoals afgesproken.

Nette service goede prijs

Makkelijk te bestellen. Duidelijke site. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.. nette service

Alles prima

Alles prima

Vlotte afhandeling en prima bezorging

x

Snel, kwalitatief en meedenkend

Zeer aardig en meedenkend gereageerd op de mail daarwaar geen voorrad beschikbaar was en alsnog mooi kunnnen afhandelen !

Zeer goede service en kwaliteit

Zeer tevreden over de producten en service, na het bestellen van producten en op een later moment erachter komen dat je meer nodig hebt... Even een belletje plegen en het is zo gepiept.

Tegels zijn mooi alleen verschillen de maten nog wel eens.

heb mijn tegels netjes gekregen en zijn goed en netjes afgelevert en de tegels zijn prachtig

Goede levering en afspraken kunnen maken over de levering van onze keramische tegels!

Goed en snel geholpen door het personeel

Mooie tegels, oprit ziet er super uit.

Bestelde stenen snel gebracht.

Goede site en service.

Via internet spullen voor onze nieuwe tuin besteld en na een telefoontje netjes afgeleverd.

Correcte levering met vriendelijke chauffeur.

Bestelling en levering naar mijn volledige tevredenheid afgewikkeld.

mooie prijs, op tijd en netjes afgeleverd

mooie prijs voor 85 wallblocks 60x12x12 cm, conform de afspraken geleverd en door de (zeer vriendelijke) chauffeur netjes en voorzichtig op een mooi plekje neergezet.

Super levering en contact. Na gebeld te hebben voor een specifieke tegel bleek deze niet op snel leverbaar. De medewerker heeft nog naar hun leverancier gebeld maar ook die kon helaas niet snel leveren. Samen met de medewerker van sierbestrating gekeken welke alternatieve tegels wel beschikbaar waren en een tegel gevonden die er bijna het zelfde uit zag alleen een maatje groter was, deze het het dus geworden. Levering was snel en probleemloos

F B Deurvorststraat 43 7071 BG Ulft