Ruime keuze

Altijd snel geleverd

Erg tevreden

Mooie website, snelle levering en vooral erg blij met mijn gezichtsvermogen. Top bedrijf

• Betrouwbaarheid

Ik heb besteld renegings olie. Super goede product.

Beste, Deze bestelling is in goede staat aangekomen. Heel goede service, toffe kwaliteit van productie. Heel tevreden. Is al in gebruik van eerste dag en ziet er schitterend heel mooi verzorgde gezicht. Dat was mijne eerste aankoop bij jullie ik was echt bezorgd. Maar alles is key goed en snel verlopen. Heel content met jullie goede service. Alvast bedankt. Mvg. Larissa

Aan od kwalitatieve producten

Blij dat jullie de producten van Jan Marini producten aanbieden, want moeilijk te vinden in België.product is niet goedkoop maar op andere sites prijziger. Op aanraden dermatoloog gekocht. Producten zijn wetenschappelijk getest en bewijzen dat ze helpen.

Super webshop

Fijne betrouwbare website

Bestel al jaren producten van Comfort Zone bij deze website. Altijd perfect

Tevreden terugkerende klant

Snelle levering, goede prijs en leuk een geschreven boodschap

Tevreden klant

Voor het eerst hier besteld snelle levering tot nu toe tevreden!

Weer helemaal blij!

Altijd heel blij met de snelheid en producten van Shopjemooi!

Jan Marini

Tot mijn spijt had ik haast en liet ik een slechte opmerking over het product achter. De winkel nam onmiddellijk contact met mij op en bood aan mijn probleem op te lossen. Ik was geschokt door zo'n snelle reactie. Ze boden aan om het product te ruilen en gaven me 40% korting. Ik was erg tevreden over de winkel. Ik raad u aan om goederen bij hen te kopen. Ik zal ook bestellingen bij hen plaatsen. Mijn excuses dat ik zo snel een slechte recensie heb achtergelaten. Dit is de beste winkel!!!!!!!!

Tot de laatste 2x heel goed

Was altijd prima. Sinds ltste x zitten er korrels in de consealer en breekt het flesje bij de schroefgroeven af. Weet nu niet of ik nog weer moet / wil bestellen daardoor.

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd weer snel verzonden.

Goede ervaringen

• Betrouwbaarheid

Goede prijs, snelle levering en een leuke attentie, ik ben helemaal tervreden.

Goed produkt, snelle verzending

• Betrouwbaarheid

Zeer fijne produckten en uitstekende service

Betrouwbaar en hoge kwaliteit produkten

Aanbod kwalitatieve producten

Ik bestelde een product van Jan marini, moeilijk te vinden zeker op belgische sites. Bestelling werd correct na 3 werkdagen geleverd. Kleine promotie was welkom want product is duur.

Mooi

Heel goed en snel

Mooie producten

Prima service/tijdig geleverd

• Betrouwbaarheid

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle en correcte leverancier van mijn merk Comfort zone. Kon een crème die tegenviel moeiteloos retourneren. Prima Service.

Positief!

De bestelling werd snel geleverd en op mijn vraag of ik een sample kon ontvangen, heb ik deze ook gekregen. Ik ga vaker bij Shop je mooi bestellen!

• Betrouwbaarheid

Fijn geprijsde producten binnen no-time in huis

Altijd scherp geprijsd, snelle verzending dus snel in huis. En altijd een handgeschreven boodschap op de pakbon, heel attent en persoonlijk!

• Betrouwbaarheid

Very good selection of cosmetics and convenient service

Super! Love this shop very much!

Over Shopjemooi

Shopjemooi.nl - Jouw vertrouwde keuze voor huid- en gezichtsverzorging Bij Shopjemooi.nl begrijpen we hoe belangrijk betrouwbaarheid en kwaliteit zijn als het gaat om jouw huid- en gezichtsverzorging. Daarom zijn wij er trots op dat we alleen de beste producten aanbieden, zorgvuldig geselecteerd en getest om aan jouw behoeften te voldoen. Waarom Shopjemooi.nl? Hoogwaardige Producten: Kies uit een breed assortiment van topmerken zoals Comfort Zone, Casmara, beMineral, RevitaLash, Priori, Jan Marini en Medik8. Onze producten zijn gegarandeerd authentiek en effectief. Snelle Levering: Jouw bestellingen worden met zorg behandeld en streven ernaar om binnen 1-3 werkdagen te leveren. Gratis verzending in Nederland vanaf €40 en in België vanaf €75. Klanttevredenheid: Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Geniet van een 14 dagen bedenktijd en persoonlijke klantenservice die altijd klaarstaat om je te helpen. Shopjemooi heeft leuke kortingsacties: Zo krijg je 5 euro shoptegoed als je je aanmeld voor de 5 Euro kortingsactie. Volg je Shopjemooi op Instagram dan maak je ook nog eens kans op gratis producten. Jouw Mening Telt We zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten en jouw feedback is hierin cruciaal. Heb je een positieve ervaring gehad of suggesties voor verbetering? Laat het ons weten! Jouw beoordeling helpt ons niet alleen om te groeien, maar helpt ook anderen bij het maken van een geïnformeerde keuze. Deel Jouw Ervaring Heb je onlangs een aankoop gedaan bij Shopjemooi.nl? Wij horen graag jouw mening! Klik op link om jouw ervaring te delen en te laten zien waarom Shopjemooi.nl de vertrouwde keuze is voor velen. Bedankt voor het kiezen van Shopjemooi.nl – waar jouw huid- en gezichtsverzorging onze passie is.