Snelle correcte levering .

Website met duidelijke uitleg .

Goed assortiment

Veel producten van Comfort Zone.

Goed product; snelle levering

• Betrouwbaarheid

Mooie producten in de webshop

Kende het product niet maar had erover gelezen. Snelle levering van de bestelling zodat ik t kon mee nemen op vakantie Hee tevreden

Betrouwbare webshop, goede service

Fijne webshop met een uitgebreid aanbod van mijn lievelingslijn Comfort Zone. Ze hebben een groot assortiment, leveren snel, pakken het netjes in en stoppen er vaak een extraatje bij.

• Betrouwbaarheid

Bestelling is snel binnen. Uitgebreid assortiment, dus genoeg keuze.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en heerlijke producten

Levering erg snel en fijne producten

• Betrouwbaarheid

Fijne produkten, vlotte levering en goede service

Overzichtelijke website, fijne producten, goede service.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, en bijna altijd iets extra toegevoegd in pakket met een vriendelijke benadering.. Dik tevreden dus

Snel

Snel verstuurd, fijne producten

Keuze uit verschillende top merken zoals Comfort Zone en Priori

Ik ben blij met de verscheidenheid aan goede producten. Deze zijn misschien niet bij het hele grote publiek bekend zijn, maar wel bij degene die waarde hechten aan kwaliteit van goed werkende producten. Voor mij zijn vooral Comfort Zone en Priori fantastisch. Ik heb een donkere gevoelige (ex) acné huid en ik ben door mijn destijds schoonheidsspecialiste op deze merken gewezen. Deze hebben ervoor gezorgd dat mijn huid weer mooi, acnévrij en littekenvrij is. Omdat de prijzen op deze site ook nog eens aantrekkelijk zijn ben ik ondertussen alweer jaren klant. Bij vragen over producten word ik ook altijd fijn te woord gestaan. Echt een fijne online winkel voor mij.

• Betrouwbaarheid

Goede producten, altijd een leuke kleine verassing in de doos en zelfs na de bevestiging nog wat kunnen wijzigen telefonsich. Heel fijn.

• Betrouwbaarheid

Snelle verzending en leuk presentje erbij

Valeriya

Great service - the package was delivered intimate. The products are amazing!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbare website met uitstekende producten!

Ik koop hier al jaren mijn producten van Comfort Zone tot volle tevredenheid!

• Betrouwbaarheid

Mooie producten gemakkelijk in huis

Gebruiksvriendelijke website, goede service (product teruggenomen na ontevredenheid) en enige website die fijne merk Comfort Zone online aanbiedt.

Uitgebreide collectie mooie producten

Dese website heeft halles wat je nodig hebt voor een betaalbare prijs

• Betrouwbaarheid

Mijn favorite producten voor een vriendelijke prijs.

Fijne webshop. Ik kan mijn favorite crèmes daar kopen voor een zeer redelijke prijs. Alles wordt snel en in prima staat geleverd met een lieve kleine attentie erbij. Ik ben erg blij met deze webshop en koop er al een paar jaar.

Perfect!!

Snelle levering, netjes verpakt en dan ook nog een klein kadootje erbij wat helemaal bij je bestelde producten past. Geweldige!!

Zoals altijd, weer top!

Perfect!

Snelle levering, mooie producten en goede prijs! Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Fijne Comfort Zone producten koop ik hier al jaren. Zeer tevreden over de producten, levering & service. Dank je wel Shopjemooi.

Goed meegedacht!

• Betrouwbaarheid

Altijd snel en netjes verpakt

Bestel hier standaard mijn beautyporoducten, fijne en betrouwbare webwinkel. Snelle en nette verzending, goede prijzen.

Prima bedrijf!!!

Bestelling binnen 2 dagen binnen!! En tel. contact super vriendelijk

J Homan van der Heideplein 68

3604DK Maarssen

Over Shopjemooi

Shopjemooi.nl - Jouw vertrouwde keuze voor huid- en gezichtsverzorging Bij Shopjemooi.nl begrijpen we hoe belangrijk betrouwbaarheid en kwaliteit zijn als het gaat om jouw huid- en gezichtsverzorging. Daarom zijn wij er trots op dat we alleen de beste producten aanbieden, zorgvuldig geselecteerd en getest om aan jouw behoeften te voldoen. Waarom Shopjemooi.nl? Hoogwaardige Producten: Kies uit een breed assortiment van topmerken zoals Comfort Zone, Casmara, beMineral, RevitaLash, Priori, Jan Marini en Medik8. Onze producten zijn gegarandeerd authentiek en effectief. Snelle Levering: Jouw bestellingen worden met zorg behandeld en streven ernaar om binnen 1-3 werkdagen te leveren. Gratis verzending in Nederland vanaf €40 en in België vanaf €75. Klanttevredenheid: Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Geniet van een 14 dagen bedenktijd en persoonlijke klantenservice die altijd klaarstaat om je te helpen. Shopjemooi heeft leuke kortingsacties: Zo krijg je 5 euro shoptegoed als je je aanmeld voor de 5 Euro kortingsactie. Volg je Shopjemooi op Instagram dan maak je ook nog eens kans op gratis producten. Jouw Mening Telt We zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten en jouw feedback is hierin cruciaal. Heb je een positieve ervaring gehad of suggesties voor verbetering? Laat het ons weten! Jouw beoordeling helpt ons niet alleen om te groeien, maar helpt ook anderen bij het maken van een geïnformeerde keuze. Deel Jouw Ervaring Heb je onlangs een aankoop gedaan bij Shopjemooi.nl? Wij horen graag jouw mening! Klik op link om jouw ervaring te delen en te laten zien waarom Shopjemooi.nl de vertrouwde keuze is voor velen. Bedankt voor het kiezen van Shopjemooi.nl – waar jouw huid- en gezichtsverzorging onze passie is.