Very good selection of cosmetics and convenient service

Super! Love this shop very much!

Goede producten en service

Breed assortiment met goede prijs / kwaliteit verhouding. Snelle levering alleen PostNL doet er iets langer over (tijd ontvangen link shopjemooi en bevestiging PostNL). Netjes duurzaam verpakt en leuke attentie.

Aanrader!

Heerlijke verzorgende gezichtscreme die fantastisch goed werkt!

Prima betrouwbare website

Ik bestel regelmatig producten van Comfort Zone tot volle tevredenheid.

Superfijn

Hele fijne service, snel contact, snelle levering. En vooral: ze hebben alle producten die ik nodig heb voor de beste verzorging :-)

Snelle service!

Fijne producten

Op Shopjemooi kan ik de fijne producten van Comfort Zone bestellen. Er wordt snel geleverd en ik ben heel blij met de extra testers die ik ontvangen heb, plus de handgeschreven boodschap bij de bestelling :)

Ruikt heerlijk

Geur blijft lang hangen

Prima service,snelle bezorging!

Heb ik hierboven al vermeld, Ook fijne spullen lekkere crèmes enz

• Betrouwbaarheid

Goede producten met een snelle verzending

Kwalitatief goede verzorgingsprocucten die makkelijk te bestellen zijn. Daarbij is de verzending heel snel.

• Betrouwbaarheid

Goede service, en de enigste plek online waar ik mijn favoriete huidcreme kan kopen!!!

• Betrouwbaarheid

Duidelijke website, uitgebreid aanbod, snel geleverd

Regelmatig bestel ik producten van Comfort Zone. Er is veel keuze, de webshop is duidelijk en de bestelling wordt heel snel geleverd.

Redelijk geprijsde producten.

De meest redelijke prijs voor mijn producten. Makkelijk te bestellen en zonder problemen snel geleverd….en dan ook nog leuke en mooie cadeautjes erbij. Helemaal blij!

• Betrouwbaarheid

Fijne website waar ik al jaren gebruik van maak.

Shop je mooi heeft mijn favoriete producten van Comfort Zone waar ik altijd op kan rekenen.

• Betrouwbaarheid

Heerlijk product en fantastische geuren!

De geur van de kaars is heerlijk. Ik zet verzet de kaars dikwijls om zo overal de serene geur te ruiken.

Super fijne producten

Ik gebruik de producten van comfort zone. Zacht voor mijn gevoelige huid en hydrateert extreem goed. Shopjemooi is alleen iets traag met verzenden, maar na een paar dagen/max een week heb je alles binnen. Het verschilt per bestelling hoe snel ik de spullen in huis had. Soms wel binnen 2/3 dagen.

Geweldige levering!

Zoals altijd supersnelle verzorgde levering!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede producten

Shopjemooi levert snel en heeft als een van de weinigen in Nederland de productlijn die mij goed bevalt (Comfort Zone). Daarbij krijg je een leuke attentie als je een wat grotere bestelling plaatst. Bovendien bieden ze goede kortingen als je een set bestelt van producten van Comfort Zone. Dus tevreden klant hier!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en een leuk extraatje!

De levering is snel en correct gebeurd. In het pakketje zat ook nog een extra product, dat was een leuke verrassing! Goede ervaring, zal zeker via deze site opnieuw bestellen.

Fijn crèmes

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd, weer snel geleverd!

Uitstekende webshop!

Positieve ervaring. Betrouwbaar, snelle service en uitgebreid assortiment

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levering en prima product

De Comfort Zone producten bevallen uitstekend. Shopjemooi maakt waar wat ze communiceert.

Snel en correct

Snel en correct en een leuke attentie erbij, wat erg verrassend was.

J Homan van der Heideplein 68 3604DK Maarssen

Over Shopjemooi

Shopjemooi.nl - Jouw vertrouwde keuze voor huid- en gezichtsverzorging Bij Shopjemooi.nl begrijpen we hoe belangrijk betrouwbaarheid en kwaliteit zijn als het gaat om jouw huid- en gezichtsverzorging. Daarom zijn wij er trots op dat we alleen de beste producten aanbieden, zorgvuldig geselecteerd en getest om aan jouw behoeften te voldoen. Waarom Shopjemooi.nl? Hoogwaardige Producten: Kies uit een breed assortiment van topmerken zoals Comfort Zone, Casmara, beMineral, RevitaLash, Priori, Jan Marini en Medik8. Onze producten zijn gegarandeerd authentiek en effectief. Snelle Levering: Jouw bestellingen worden met zorg behandeld en streven ernaar om binnen 1-3 werkdagen te leveren. Gratis verzending in Nederland vanaf €40 en in België vanaf €75. Klanttevredenheid: Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Geniet van een 14 dagen bedenktijd en persoonlijke klantenservice die altijd klaarstaat om je te helpen. Shopjemooi heeft leuke kortingsacties: Zo krijg je 5 euro shoptegoed als je je aanmeld voor de 5 Euro kortingsactie. Volg je Shopjemooi op Instagram dan maak je ook nog eens kans op gratis producten. Jouw Mening Telt We zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten en jouw feedback is hierin cruciaal. Heb je een positieve ervaring gehad of suggesties voor verbetering? Laat het ons weten! Jouw beoordeling helpt ons niet alleen om te groeien, maar helpt ook anderen bij het maken van een geïnformeerde keuze. Deel Jouw Ervaring Heb je onlangs een aankoop gedaan bij Shopjemooi.nl? Wij horen graag jouw mening! Klik op link om jouw ervaring te delen en te laten zien waarom Shopjemooi.nl de vertrouwde keuze is voor velen. Bedankt voor het kiezen van Shopjemooi.nl – waar jouw huid- en gezichtsverzorging onze passie is.