Fijn crèmes

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd, weer snel geleverd!

Uitstekende webshop!

Positieve ervaring. Betrouwbaar, snelle service en uitgebreid assortiment

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levering en prima product

De Comfort Zone producten bevallen uitstekend. Shopjemooi maakt waar wat ze communiceert.

Snel en correct

Snel en correct en een leuke attentie erbij, wat erg verrassend was.

Snelle, goede service

Snelle, goede service

snelle levering - topmerken

in de webshop vind je verschillende topmerken. je krijgt ook altijd staaltjes van de producten om te testen

goede prijs en snel bezorgd

goede prijs en snel bezorgd

Betrouwbaar

Veel keuze. Goede en snelle levering.

Fijn

Een fijn product en snel en netjes geleverd

Mooie overzichtelijke site

Hele goede ervaring, ruime keuze en supersnelle levering!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar en snelle levering.

Fijne website met duidelijke uitleg.

Snelle verzending

En ook een goede prijs

• Betrouwbaarheid

Prima website voor al mijn verzorgingsproducten.

Betrouwbare, goede website met fijne producten van Comfort Zone. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Keurig verpakt en snel geleverd!

Heel goede ervaring.

• Betrouwbaarheid

Snelle verzending Leuke gift bij bestelling

Duidelijke site, netjes ingepakt,

Duidelijke site, netjes ingepakt, en een snelle levertijd. Er zaten zelfs wat testertjes bij.

Hele prettige webwinkel

Ik heb comfort Zone gekocht bij Shopjemooi en dit was heel snel binnen. ik ben er blij mee!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede producten

Fijne producten voor een goede prijs en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, goede producten en fijne klantenservice

Jaren geleden kreeg ik proefjes mee bij een beautysalon van Comfort Zone, waar ik voor een behandeling van lichte acé was. Ik was dermate tevreden over het product dat ik graag de full size wilde bestellen. Na een rondje google kwam ik terecht bij Shopjemooi. Sindsdien ben ik een vaste klant geworden en ontdekte nog veel meer moois op het gebied van huidverzorging. Bij het uitkomen van nieuwe producten vraag ik telefonisch advies en ik word altijd geduldig en netjes te woord gestaan. Naast Comfort Zone gebruik ik ook Priori wat ook geweldig goed werkende producten zijn. Ik ben tot nu toe echt altijd tevreden en na bestelling heb ik altijd alles snel in huis.

Perfect!

Super fijne producten ik zie nu al verschil met mijn huid!! en er zat een leuk cadeautje bij erg blij met mijn aankopen en zal zeker weer bij jullie bestellen bedankt voor de fijne producten Groetjes Romy

Great products

I always buy my comfort zone products from shopjemooi. This time there was a problem with my delivery by post.nl but eventually it was solved shortly.

J Homan van der Heideplein 68

3604DK Maarssen

Over Shopjemooi

Shopjemooi.nl - Jouw vertrouwde keuze voor huid- en gezichtsverzorging Bij Shopjemooi.nl begrijpen we hoe belangrijk betrouwbaarheid en kwaliteit zijn als het gaat om jouw huid- en gezichtsverzorging. Daarom zijn wij er trots op dat we alleen de beste producten aanbieden, zorgvuldig geselecteerd en getest om aan jouw behoeften te voldoen. Waarom Shopjemooi.nl? Hoogwaardige Producten: Kies uit een breed assortiment van topmerken zoals Comfort Zone, Casmara, beMineral, RevitaLash, Priori, Jan Marini en Medik8. Onze producten zijn gegarandeerd authentiek en effectief. Snelle Levering: Jouw bestellingen worden met zorg behandeld en streven ernaar om binnen 1-3 werkdagen te leveren. Gratis verzending in Nederland vanaf €40 en in België vanaf €75. Klanttevredenheid: Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Geniet van een 14 dagen bedenktijd en persoonlijke klantenservice die altijd klaarstaat om je te helpen. Shopjemooi heeft leuke kortingsacties: Zo krijg je 5 euro shoptegoed als je je aanmeld voor de 5 Euro kortingsactie. Volg je Shopjemooi op Instagram dan maak je ook nog eens kans op gratis producten. Jouw Mening Telt We zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten en jouw feedback is hierin cruciaal. Heb je een positieve ervaring gehad of suggesties voor verbetering? Laat het ons weten! Jouw beoordeling helpt ons niet alleen om te groeien, maar helpt ook anderen bij het maken van een geïnformeerde keuze. Deel Jouw Ervaring Heb je onlangs een aankoop gedaan bij Shopjemooi.nl? Wij horen graag jouw mening! Klik op link om jouw ervaring te delen en te laten zien waarom Shopjemooi.nl de vertrouwde keuze is voor velen. Bedankt voor het kiezen van Shopjemooi.nl – waar jouw huid- en gezichtsverzorging onze passie is.