Altijd vers, topkwaliteit, eerlijk en vriendelijk. Superzaak in vis!

Beste viszaak uit de hele regio! Groot assortiment topkwaliteit vis. Maar ook redelijke prijzen. Altijd vriendelijk personeel. Vers en lekker, zowel bij afhalen als ter plaatse bestellen of gebruiken in de zaak zelf. Lekkere verse broodjes of warme maaltijden. Alles is daar even goed en lekker. Krijg je geen spijt van!

Top kwaliteit!

We eten regelmatig zalmfilet en het is altijd echte Tóp kwaliteit !!

Geweldige winkel

Kwam binnen en werd verrast door de grote keuze aan slaatjes en ovenschotels, en dan de geweldige kibbeling echt fantastisch

Wauw!

Wauw wat een winkel! Dit assortiment is echt even wat anders dan een gemiddelde visboer en ook de kwaliteit ervan is super! Ga zo door

Dankjewel Arie!

Oude restjes kibbeling voor 2e keer gebakken en meegegeven

We hadden zin is een visje. Nou kijk we gaan naar de viswinkel. Bestellen daar onze vis. Er lag nog wel wat eerder gebakken kibbeling op de balie bij het bakgedeelte. De andere vis is netjes vers afgebakken en de kibbeling is gewoon 2 keer gebakken en aan ons meegegeven. Echt schandalig! Dubbele korsten, vette bittere vis.Nooit meer terug.

Beste N. Andel, Dank voor uw review. Hier schrikken wij van! Naar ons weten bakken wij nooit de vis voor een tweede keer, aangezien als je dit voor een tweede keer in de pan doet het net een spons wordt. Graag komen wij met u in contact om het één en ander recht te zetten én hierbij nodigen wij u ook van harte uit om eens langs te komen en mee te kijken hoe wij kibbeling etc. bakken. U kunt ons telefonisch benaderen op 0183-501622 u kunt dan naar Herman vragen. Hartelijke groet, My Visstek

Deze viswinkel is gewon totaal anders dan het standaard. Het is mooier, makkelijker en veel gezelliger dan eerst. Dus echt GEWELDIG!

Superlekker vis, alles top geregeld

Wordt super geholpen vis is erg lekker

olie vis

Wij hebben op vrijdag 18.02 vis gehaald bij de wagen naast de winkel waar de olie er uit droop! Daarbij was de olie oud ! voor ons geen 2x !

Oeh, dit is natuurlijk niet wat we willen! In deze week hebben we veel problemen gehad met het afregelen van de bakoven in de gehuurde viskar. Ook de storm had hier invloed op. We doen elke dag onze best om de temperatuur op orde te krijgen en te houden en we bakken echt in verse olie zoals we dat al 10 jaar doen. We hopen u straks, als de verbouwing van de winkel klaar is, weer te mogen voorzien van onze heerlijke gebakken vis. Team My Visstek

Erg genoten tijdens de Fijne Visdagen

Omdat het tijdens kerst weer niet mogelijk was om buiten de deur te eten hebben we deze keer voor twee dagen vis besteld bij MyVisstek. Gourmet en salades. Daarnaast nog wat voor- en bijgerechten. Niet iedereen houdt bij ons van vis maar we hebben helemaal niets hoeven weggooien, alles was schoon op. Zo lekker was het en ook heel netjes verpakt. Laatst was ik voor werk in Werkendam en heb ik nog even een portie kibbelingen gegeten, dat blijft een traktatie!

Lijkt prijzig maar je hebt er heel veel voor

Met de kerst schotels besteld. De 6 persoons salade en vis schotel was ruim voldoende voor 10 personen. Zelfs nog over van gehouden. En nee... we zijn geen kleine eters :-) De ovenschotels zijn ook zeer goed te noemen. Goede smaak en voldoende inhoud. Enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat de droge sausjes over de datum waren.... maar goed. Dat gaat niet echt kapot. Wel misschien een tip om dit beter in de gaten te houden

Uitstekende zaak zeer goede kwaliteit

Ze hebben ruime keuze broodjes, maaltijden maar de oven schotels zijn voortreffelijk. wat ik persoonelijk heel lekker vind is de visbami en de roerbakschotel. Personeel is zeer vriendelijk en ook zeer kundig , geven ook heel goed advies . Dus gewoon doorgaan zo als het gaat geweldig. Kom hier regelmatig dus zeer zeker een aanrader.

Goede kwaliteit, lekkere vis

Lekkere vis bediend door vriendelijk personeel.

Goede vis!

Kom hier wekelijks. Fijne zaak. Soms een beetje rommelig(komt door corona, mogen niet veel klanten tegelijk in de winkel) Ondanks dat wordt snel en goed geholpen. Assortiment is groot en iets wat er standaard niet is, wordt gewoon geregeld.

Hoge Kwaliteit

Mooie Zaak Klantvriendelijk groot assortiment

Heerlijke spullen en prima bezorging.

Zeker de moeite waard om lekkere vis en salades te bestellen.

Lekker eten, goede kwaliteit en supersnel bezorgd!

Vorige week n portie vis besteld, is in goede aarde gevallen! Goede smaak, mooi verpakt, uitmuntende kwaliteit. Ook fijn om even telefonisch af te kunnen stemmen of er bepaalde allergenen in de producten zitten, er werd direct gekeken. Verder ook een schitterende en aantrekkelijke site! 'N aanrader, deze viszaak...

Top kwaliteit en vriendelijk personeel

Ondanks de drukte, toch is de vis uitstekend gebakken. Ook is er een groot assortiment aan maaltijden en diverse salades

top restaurant

ga zo door.

Top!!

Wij hebben de ovenschotel zalm/asperges op, een echte aanrader!

Fijne bediening. Hoogwaardige kwaliteit van de produkten. Nette en schone winkel en verstand van de

Fijne zaak, Kom er graag en Al's ze iets niet hebben kan je er om vragen en hebben ze het de volgende keer wel. Verse kwaliteitsprodukten.

Supergoede en gezeliige viswinkel.....héél veel keus .....ook in ovenschotels..... en het is topkwaliteit. .......als je een keer geweest bent dan blijf je terugkomen... .. zeker voor de kibbeling. Ook fijn, dat er binnen en met mooi weer buiten, de gelegenheid is om het op te eten.

Heerlijke vis! Uitstekende service!

Groot assortiment aan vis producten. De ovenschotels zijn zeker het proberen waard. Wordt altijd meegedacht en geluisterd naar je wensen. Uitstekende bezorgservice. Wij zullen zeker vaker bestellen.

Super lekker eten!

Super lekker eten voor een ideald prijs. Een goeie kwaliteit. En in een snelle tijd is het klaar.

Altijd lekker om uit Gorinchem daar vis te halen

Super vers en altijd vriendelijk personeel en zo lekkere vis

Top KWALITEIT

Ze zeggen weleens : Eens geprobeerd altijd begeerd!! De mensen altijd vriendelijk nooit is iets teveel als ze wat extra's moeten doen . De vis is van TOP kwaliteit en Vers, De winkel is Uitnodigend en Hygienisch Kom 2*per week Vis halen en iedere keer Smullen!! George Molenaar