Service en kwaliteit is heerlijke vis

Wij waren op de fiets naar Werkendam gereden en kwamen deze geweldige viswinkel tegen. Op onze vraag of het evt. met wat ijs koel ingepakt kon worden, reageerden ze, van dat doen wij voor U en bij onze camper aangekomen zagen we dat de ovenvisgerechten samen met een koelelement ingepakt waren. Nu houden deze koelelementen het biertje vande buurman koel. Groeten Wim en Jans

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de producten. Je ziet dat er aan hygiene aandacht wordt gegeven en topservice! Wat ons ook aanspreekt is de variatie en uitbreiding/vernieuwing in het assortiment, zoals bijv. de heerlijke soepen!

Pluspunten

Klant vriendelijk. Fijne bediening. Wat je besteld is gewoon heel goed. Waar je om vraagt is bijna altijd in voorraad. Alles ziet er netjes uit..

Ga zo door met je bedrijf en de bediening

Pluspunten

Ruime keuze aan assortiment, altijd vers gebakken vis. Je word vriendelijk te woord gestaan. En tegenwoordig heerlijke stoelen en een luxe uitstraling

Pluspunten

Het is er altijd gezellig, netjes en schoon Ook de vis is van uitmuntende kwaliteit en smaakt naar meer Een echte aanrader!!

Pluspunten

Hele schone en mooie winkel! Vriendelijk personeel. Verantwoorde en duurzame vis. Veel keuze, ruim assortiment. Sparen voor korting als vaste klant. Kadopasjes verkrijgbaar om een origineel kado te geven. Leuk idee. Gezonde plantaardige olie waar in gebakken word. Lekkere goed gekruide kibbeling en ik raad de zalm-amirican aan, die is echt lekker!!

Ik kan er geen bedenken. Het is gewoon een goede winkel. Ze verkopen goede kwaliteit en dat proef je!

Pluspunten

Uitmuntende kwaliteit van het hele assortiment. Altijd vriendelijk en bekwaam personeel ook als de winkel volstaat loopt alles op rolletjes. Een aanwinst voor werkendam maar dat is al langer bekend.

Pluspunten

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, ze hebben de lekkerste kibbelingen die ik ooit heb gegegeten en de kwaliteit van de andere producten – zoals verse vis, de schotels en de sushi (hollandse nieuwe weet ik niet want dat lust ik niet) – is altijd goed. Top visboer! Rij er graag een stukje voor om!

Graag een vestiging wat meer bij mij in de buurt als het kan :-)

Pluspunten

Klantvriendelijk, kwaliteit, vers, uitgebreide keus. Het is iedere keer een feestje om hier vis te halen of te eten.

Zorg voor meer zitgelegenheid.