Tevreden klant

Tevreden klant en ik raad iedereen deze site aan !

• Hoe heb je ons gevonden? Social Media

super

De bestelling goed afgehandeld.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Mooie prijs en een snelle levering, zeer tevreden!

Alles prima

Goede snelle service

Snelle levering, scherp geprijst

Snel geleverd en dat in deze (corona) tijd. Mooie prijs voor de tandpasta! Bij een kruidvat of supermarkt veel duurder.

Helemaal perfect !

Producten perfect en snelle levertijd !

Had liever 5 sterren gegeven

Had liever 5 sterren gegeven, omdat mijn bestelling niet helemaal klopte. Ik had 3 bussen Nivea haarlak besteld, hold 4 en er zat een 5 bij, die veel sterker is. Om in deze enorm drukke tijd deze bus 5 te retourneren, zie ik niet zitten. Het heeft wel een week geduurd, voor ik mijn bestelling mocht ontvangen. Ik zie het als een onschuldig foutje en er zijn op dit moment ergere dingen , waar we ons druk om maken. Dat wil niet zeggen, dat ik hier nooit meer ga bestellen, hiervan akte !

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Snel geleverd in een goede verpakking

Gemakkelijk en snel

Producten werden snel en zorgvuldig geleverd. Via email werd ik duidelijk op de hoogte gehouden.

Snel en voordelig

Snelle levering tegen scherpe prijzen.

Prima bedrijf

Verzending mag wel iets sneller. Nacht van maandag op dinsdag besteld en vrijdag gekregen.

Supper

Lekker snel en goedkoop

Betrouwbaar bedrijf

Makkelijk website, makkelijk achteraf te betalen en snel verzonden.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Correcte levering, concurrende prijzen

Snelle levering, duidelijke communicatie

Goede en snelle service

Zeer snelle levering goede service

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Snelle levering!! Gekregen wat ik bestelt had

Trieste zaak

Op zaterdag een bestelling geplaatst. Niets gehoord tot ik een mailtje stuurde op donderdag of ik een track and tracé code kon krijgen. Toen kreeg ik donderdag een standaard mail dat ze de order gecancelde hebben.

• Kwaliteit & Service?
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Beste Tessa – allereerst onze excuses voor de gebrekkige communicatie van onze kant. Maar helaas zijn we getroffen door een overweldigend aantal orders voor paracetamol, dit mede door de coronavirus. Dus de situatie waar wij in ons begeven is uiterst lastig en de beschikbaarheid van de middelen zijn beperkt geworden. Dit komt ook door de logistieke druk op onze leveranciers. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, maar we hopen op een beetje begrip van jou kant. Service staat hoog bij ons in het vaandel, maar we hadden dit beter moeten communiceren. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we jou graag. M.v.gr, Andrea Barendregt DABeekbergen.nl 055 – 5064545

Toppie

Niks te klagen. Ze doen wat ze moeten doen.. dikke pluim

Kan beter

Vindt het jammer dat ze verzenden van €35,00 voor een drogist zijn dat heel veel producten, en er zat een verkeerd artikel bij mijn bestelling dus de orde is niet goed gelezen. Product stond wel op de pakbon naar zat niet in de doos.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

De winkel cancelt de bestelling die al bevestigd was en al verzonden zou zijn.

Slecht.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Beste Stephan – allereerst hartelijk dank voor jou order. Maar wij kunnen de vraag en het aanbod niet meer aan, vandaar dat we helaas de producten niet meer kunnen leveren. De aanvoer geneesmiddelen is gestagneerd bij onze leveranciers, hierdoor krijgen wij nog beperkte aanlevering in onze winkel. In onze webshop hebben de verkoop moeten stoppen door dit probleem. Onze excuses voor het ongemak, maar we vragen begrip gegeven de situatie waarin we ons in begeven. Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij graag. M.v.gr, Andrea Barendregt DABeekbergen.nl 055 – 5064545

Genoeg voorraad, snelle levering! Top

Positief

Snelle levering,het produkt was nergens meer leverbaar maar bij jullie nog wel.

Over DABeekbergen.nl

De Drogisterij & Parfumerie Beekbergen (Drogisterij Andrea in Beekbergen) is niet alleen de lokale drogist, maar ook online via www.dabeekbergen.nl . Het advies, de deskundigheid en de service zijn het speerpunt om ons te onderscheiden in de lokale markt van Beekbergen en omstreken; hierdoor brengen we echt toegevoegde waarde in de markt.