goed en snel

Opmerking: had 5 maal besteld vergulde hand voor bloeden na het scheren, er is bij U iets misgegaan of bij de bestelling afhandelaar. Bij vier van de vijf producten was de stift gebroken. Kan het product wel nog gebruiken maar het is niet meer zo handig.

Snel goed goedkoop

Via internet besteld. Ging snel en eenvoudig. Kon zelfde dag ophalen.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Bijna de helft goedkoper dan andere!!

Zonder verzendkosten zou het de helft goedkoper dan de concurrent! Snelle levering en super tevreden.

Goede prijs, snelle levering

Ik ben op de website gekomen vanwege de goede prijs van het door mij gewenste product. Levering ging snel. Ik ben tevreden en zou hier vaker bestellen.

Goede en snelle service.

Bestellen goed en snel verwerkt en geleverd.

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Goede prijs en supersnel geleverd

Goede prijs voor Oral B-tandenborstels. Makkelijk te bestellen en betalen, snel geleverd.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

De kortste levering's tijd dat ik ooit heb meegemaakt. Heel erg netjes verpakt en de prijs zou ik gewoon als een cadeau beschouwen. BEDANKT!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

goede service, prettig contact met het personeel

snelle levering, goed contact met het personeel

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

De niet standaard producten voor een goede prijs

Een van de weinig drogisten die de billsnzalf heeft die ik nodig heb voor mijn zoontje. Ook nog voor een goede prijs!

Goede, snelle service

Bestelling keurig aangekomen, binnen goed tijdsbestek

Prima en snelle service

Bestelde iets dat alleen zij nog op voorraad hadden. Verder overal uitverkocht. Dat was al een plus. De levering was supersnel, dus alleen maar alle lof.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

leuke en mooie artikelen , goede service

nog maals een goeie service en leuke artikelen

• Hoe heb je ons gevonden? Anders

Overzichtelijke website - gemakkelijk en snel bestellen - geweldige prijzen - snelle levering!!!

Ik ben zeer tevreden, dit was mijn eerste ervaring met “DA Beekbergen”, en alles klopt: • zeer overzichtelijke website • gemakkelijk en snel bestellen • geweldige prijzen • snelle levering Ik blijf in de toekomst bij deze winkel mijn drogisterij producten bestellen!

Goed, snel en voordelig

Goed snel en voordelig

Correcte en snelle levering

2x bestelling gedaan, correct en snel geleverd. Beide keren zaten er extra producten toegevoegd, super om te testen. Producten schelen tot wel 50% met bijvoorbeeld de Etos. (Bijv Axe Deo) Enige minpuntje is dat er voor minimaal €35,- besteld moet worden voor gratis verzending.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Had best een grote bestelling. Er kwam bericht dat de wattenstaafjes na geleverd werden. Ik dacht nou dat worden voor hun dure wattenstaafjes. En ja volgende dag kwam het binnen en nog extra potje wattenstaafjes. Bij mijn bestelling zat een doosje met eau de toilette. Ik had het niet besteld maar bedankt. Top. Alles ook goed verpakt in een doos.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Goede service en behulpzaam en snel reactie op de mail

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Vlotte en correcte afhandeling, schappelijke prijzen.

Was ok.

Te kleine vuilniszakken

Goede avond ik heb de vuilniszakken van 30 liter besteld en gehad maar hier heb ik niets aan dit zijn pedaalemmer zakken ik moet en ik dacht ook dat het DE goede zakken waren maar ik heb er niets aan ze zijn te dun we hebben de onder gronde container voor ik beneden ben is de zak kapot wan de vuilnis zwakker moeten wel stevig zijn voor je.vuil alvast bedankt ik hoor graag van u

• Prijs? N.v.t.
  • Kwaliteit & Service? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Wij vinden het uiteraard vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij hebben voor u een gepast oplossing en deze heeft u ontvangen per e-mail. Wij zetten ons in om kwaliteit te leveren en we gaan hier verder ook naar kijken of we een betere kwaliteit vuilniszak kunnen gaan aanbieden op korte termijn. M.v.gr, Andrea DABeekbergen.nl

Schepe aanbiedingen, snelle lrveing

Mijn dochter wilde axe deo, vond ik te duur, bij Da Beekbergen, was hij meer dan 50% goedkoper.

Goede service!

Snelle levering, bij het open maken van het pakket nog een gratis cadeautje erbij! Das altijd een leuke verrassing. Ik zal zeker weer opnieuw bestellen.

Over DABeekbergen.nl

De Drogisterij & Parfumerie Beekbergen (Drogisterij Andrea in Beekbergen) is niet alleen de lokale drogist, maar ook online via www.dabeekbergen.nl . Het advies, de deskundigheid en de service zijn het speerpunt om ons te onderscheiden in de lokale markt van Beekbergen en omstreken; hierdoor brengen we echt toegevoegde waarde in de markt.

Filter op Taal