Naar wens

Precies geleverd wanneer afgesproken, zelfs na een telefonische wijziging van mijn kant.

Min ervaring was goed

Heel klantvriendelijk en snel

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Mijn ervaring is dat zij leveren wat gevraagd wordt. De volgende keer bestel ik er weer.

• Hoe heb je ons gevonden? Social Media

snel goed en voordelig

Mooie acties voor scherpe prijs geleverd. netjes. Had pakketje shampoo besteld, helaas was een fles open gegaan tijdens vervoer denk ik. Troep in de doos en zonde van de shampoo. Is gewoon pech denk ik.

Perfecte service

Zelf een postcode foutje gemaakt, daardoor ging nog meer fout. Ze hebben het perfect opgelost. DHL is de storende factor!!

Snelle levering, prima

Snelle levering, maar iets anders geleverd dan besteld omdat het niet voorradig was. Het was netjes geweest om dit van te voren even te overleggen.

oplichter

oplichter en dief onjuist product gestuurd ik koop een product voor €15 en ontvangen een product voor €9

Vlug en zorgvuldig

Netjes en snelle levering van de goederen

DABeekbergen goede klantenservice.

Zending direct verwerkt maar helaas werkte DHL niet echt mee. Gelukkig nog wel op tijd zodat ik de spullen mee op vakantie kan nemen. Goede en snelle reacties van de klantenservice.

• Prijs? N.v.t.
  • Kwaliteit & Service? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Snelle en goede levering.

Binnen een paar dagen na bestelling geleverd. Bestelling was niet compleet en na een mailtje binnen een dag reactie en wordt gelijk nageleverd. Omdat het weekend er tussen is moet het nog geleverd worden, maar dat komt ook wel in orde.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders

Goed verpakt en snel geleverd

Fijne ervaring met deze club, kende ze niet echt maar met een kortingscode wel mooi de scherpste prijs voor Pampers.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Snel antwoord bij een vraag!

Ik had een bestelling geplaatst, die was erg snel geleverd, ik had er een vraag over en binnen een dag reactie. Nog niet helemaal opgelost maar ik denk dat dat helemaal goed komt!

• Kwaliteit & Service?
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Ok

Goed, zoals het hoort maar zoals tientallen andere bedrijven tegenwoordig ook opereren: levering binnen 1 of 2 dagen. Mijn keuze werd dan ook bepaald door de prijs, die beter was dan die van jullie concurrentie.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Goede service en snelle levering

Ze doen wat ze beloven. levering binnen 1 a 2 werkdagen.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

De bestelling was erg snel binnen wat ik niet had verwacht ivm met het Corona gedoe allemaal. Bij de meeste bedrijven zijn er lange wachttijden. Hier dus beslist niet.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

extra lang wachten door verkeerde bestelling

ik zal niet snel meer hier bestellen omdat het erg lang duurde allemaal het duurt toch altijd al langer bij dhl dan bij postnl en dan sturen ze een hele verkeerde order van iemand uit hengelo vervolgens ben ik slecht ter been en had al aangegeven dat ik het pakketje mee wilde geven aan de bezorger maar nu moet ik dus naar een agentschap om dus dat andere pakket weer te gaan bezorgen leuk als je minder valide bent en eigenlijk maar net een 100 meter kan lopen dus nee ik zal hier in ieder geval nooit meer bestellen

• Prijs? N.v.t.
  • Kwaliteit & Service? N.v.t.

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

Zeldzaam product snel geleverd

Blij om de Duitse wasverzachter die ik gebruik gewoon in Nederland te kunnen bestellen! Levering was snel en foutloos.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Snel geleverd, goed verpakt! Leuk om Duitse produkten in NL te kunnen ontvangen. In NL drogist niet gevonden.

Goede snelle service!

Fijne magnesium en snel geleverd.

Topervaring!

Ik kocht hier deodorant die bijna nergens meer verkrijgbaar is. Bestelde meteen een voorraadje. Helaas bleek een deel van mijn bestelde hoeveelheid niet voorradig en ontving ik minder stuks dan besteld... met de mededeling dat het teveel betaalde bedrag zou worden teruggestort. Na een telefoontje de volgende dag dat ik liever de nog ontbrekende stuks nageleverd wilde hebben ipv. geld teruggestort, ontving ik 2 dagen later alsnog de ontbrekende stuks. Gewoon top service!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Webwinkelen, zoals webwinkelen moet zijn.

Lage prijs, en toch topservice. Snelle levering, klein foutje, foutje werd meteen hersteld. Geen gezeur, gewoon keurig nageleverd. Kortom, een echte aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Anders

Over DABeekbergen.nl

De Drogisterij & Parfumerie Beekbergen (Drogisterij Andrea in Beekbergen) is niet alleen de lokale drogist, maar ook online via www.dabeekbergen.nl . Het advies, de deskundigheid en de service zijn het speerpunt om ons te onderscheiden in de lokale markt van Beekbergen en omstreken; hierdoor brengen we echt toegevoegde waarde in de markt.