Dat is mijn eerste bestelling ik ben heel tevereden binnen 2 dagen voor mijn deur

• Prijs? N.v.t.
  • Kwaliteit & Service? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Snel en voordelig

Snelle levering, goede service en fijne aanbiedingen.

Beregoede service

Vlotte afhandeling, snelle verzending, goede verpakking, aanbevelen waard

Super snelle levering

Levering is snel en alles netjes verpakt.

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis

goede service

ik had deo bussen besteld 250ml. er werd 150ml geleverd. een telefoontje en de volgende dag al de goede in huis, met retourstikker voor de verkeerde levering.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

slechte levering, zeer slechte sevice

Geen bevestiging van je bestelling. Je bestelt deodorant van 1,84 euro per stuk. Je betaalt 17,82 euro en je krijgt er 3. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch wordt gezegd dat ze het doorgeven aan de webshop. Vervolgens gebeurt er niks. Per saldo flink opgelicht.

• Kwaliteit & Service?
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Goedkoop en snel geleverd! Bestelling wordt bezorgd door een eigen chauffeur met een tracke en trace link.

Snel, goed en niet duur

Een oranje slinger en zonnebril maakt het compleet

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Snelle levering van de bestelde producten

Top! Goed verpakt en heerlijke wasverzachter

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Goedkoper dan de reguliere drogist!

En snelle levering!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Goede kwaliteit voor een lage prijs!

Goede kwaliteit en veel scheermesjes voor een zeer redelijke prijs!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

FIjne kortingen op bulk verpakkingen

Paar dozijn deo besteld, van 1 geurtje een enkel flesje gestuurd, meteen zonder kosten 5 stuks nagestuurd, erg prettig en duidelijke email updates.

Geweldige service!

Drogisterij Andrea stuurde per abuis een verkeerd (maar verwant) product. Na een mailtje werd zonder omhaal het beoogde product alsnog gratis toegestuurd. Het oorspronkelijke product mochten we houden. Geweldige service dus!

rond uit een zooitje

mijn bestelling binne gekregen en bij het opmaken lekte er al een zwitsal pompje wat door de hele doos gelekt was. dus ook over de andere producten die ik besteld had. en een aantal wasverzachter en wasmiddelen besteld maar doordat ze niet goed lezen hebben ze een heel ander aantal verstuurd

Super snel en goedkoop

Bestellen gaat eenvoudig, nette bevestiging enpakketje volgen is prima geregeld

Makkelijk bestellen. Snel geleverd

Gemakkelijk bestellen via de website. Snel geleverd. Goede prijzen. Top

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Goede prijs, snelle service!

Eerste keer dat ik hier besteld heb, maar ga vaker terugkomen. Goede prijs en sneller levering dus top!

En goedkoop

• Prijs? N.v.t.
  • Kwaliteit & Service? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Pakket niet geleverd, beschadigd bij versturen

Mijn pakket bleek op het laatste moment niet bezorgd. In de post nl app zag ik dat deze retour was gegaan vanwege schade. Hier kan de drogisterij natuurlijk niets aan doen. Na contact met de drogisterij werd ik heel vriendelijk te woord gestaan, echter was het niet mogelijk mij een nieuw pakket toe te zenden al. Ik moest wachten totdat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Maar kon wel nu een nieuwe bestelling doen zelf en voor de 2e keer betalen. In mijn ogen onnodig veel tijd overheen als ik moet wachten op mijn geld. Service vanuit de drogisterij zou in mijn ogen zijn : " mw. we zenden u gelijk een nieuw pakket, de retour komt goed." Ik ben er nog niet uit of ik een nieuwe ga bestellen. Eerst zien of mijn geld retour komt.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Probleem snel en correct opgelost

Besteld vanwege de gunstige prijs. Maar in eerste instantie kreeg ik niet de complete bestelling geleverd. Na daarover gebeld te hebben op zaterdag na ontvangst kreeg ik dinsdag zonder verdere vragen de rest van mijn bestelling geleverd. Keurig opgelost.

Professioneel, eerlijk

Heel zeker een 5 + sterren Ik prijs Drogisterij Andrea ten zeerste aan.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Makkelijk, duidelijk, goede prijs en een goede kwaliteit!

Het staat al in één zin erboven. Het is makkelijk te bestellen, je ontvangt mails met duidelijke aanwijzingen van wanneer de bestelling verzonden wordt en hoe. Ik vindt deze winkel aantrekkelijk om te bestellen omdat je bij deze winkel een véél betere prijs heb voor dezelfde product als hier in het Zuiden. En ik zie allemaal kwaliteit producten wat bij mij ook wel een pre is. Bedankt voor de service!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Snelle levering en heldere communicatie

Gebruiksvriendelijke site, welke logisch reageert op zoekopdrachten. Eenvoudig proces voor de bestelling en vervolgens snelle levering. Top!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Super! Alles is goed geleverd.

Ik kan weer heerlijk gaan wassen en zal het zeker vaker bij jullie gaan bestellen en bij mensen aan bevelen!

Gewoon goed

Veel aanbiedingen, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering. Doen wat ze beloven!!!!

Over Drogisterij-Andrea.nl

Drogisterij Andrea is niet alleen de lokale drogist, maar ook online via www.drogisterij-andrea.nl. Het advies, de deskundigheid en de service zijn het speerpunt om ons te onderscheiden in de lokale markt van Beekbergen en omstreken; hierdoor brengen we echt toegevoegde waarde in de markt.