Zeer slechte service

Mijn bestelling was niet compleet.Aanbieding listerine 3 voor 10.00euro.ik had 3x3 flessen besteld,heb er 3 gekregen maar wel 30 euro betaald.Enkele keren gebelt en ze zou er achteraan gaan en mij terug bellen maar tot op heden nog niks gehoord.Het is van half december geleden dat ik de bestelling geplaatst heb. Per mail heb ik óók proberen contact op te nemen maar het adres kon niet worden gevonden,echt vreemd!!

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Product verkeerd geleverd en toch goed opgelost.

Mijn bestelling kwam niet aan zoals afgesproken, maar Andrea heeft het goed opgelost. 100%.

Het kan dus echt

Snelle levering keurig verpakt en prima prijs wat wil je nog meer een topper als hun Ja Zeker

• Hoe heb je ons gevonden? Anders

Heel veel fouten zijn er gemaakt! + aanvulling reactie

Helaas zijn er veel fouten gemaakt met onze bestelling. De bestelling was niet compleet. Hiervoor gebeld en we moesten dit via mail regelen. Wat al vreemde zaak is. Dit hadden we 2 keren gedaan en niks vernomen tot heden. Maar hun regel is dat ze eventueel terug kunnen reageren om klachten en problemen op te lossen en dat binnen 14 dagen, iets was helemaal niet kan! Het waren bovendien medicijnen, waar ze echt niet druk over maken. En dat is niet goed! We hebben onze geld nog steeds niet terug gekregen van ontbrekende producten. Hier gaan we nooit meer bestellen. Wat overigens ons bestelling veel te laat werd bezorgd. Mooie verhalen allemaal... maar zo werkt het niet! Aanvulling: inmiddels hebben we ons geld weer terug ontvangen en de bestelde medicijnen hadden elders besteld. Ieder geval is dit nu wel goed geregeld. Maar allemaal erg omslachtig en dit kunnen we helaas niet anders zeggen dan dit. Echter is wel een pluspunt bij deze website. Sommige producten worden voor een prikkie aangeboden. Hiervoor uiteraard 4 sterren.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Een deel van mijn order was in eerste instantie niet correct geleverd. Na communicatie en uitwisseling info hierover. Zeer netjes opgepakt en opgelost. Dank voor de goede zorgen en service!

• Prijs? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Scheermesjes besteld en deze waren supersnel en netjes geleverd. Kreeg mijn bestelling alleen dubbel, door een foutje wat natuurlijk kan gebeuren, maar dit hebben ze zonder te twijfelen me cadeau gedaan en ik hoefde niets terug te sturen! Super leuk extraatje zo tijdens de feestdagen!! Bedankt!! Top service!!

Prima service!

Dank je wel Andrea, prima service, top webshop!

Uitstekend!

Bestelling ging heel goed. Kreeg een bericht als het is verzonden met allemaal updates totdat ik het heb ontvangen. Super service en goede prijs ook.

Zeer tevreden.

Helemaal naar wens. Geen gedoe. Goede aanbiedingen en snel. Ga zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Top.

Top.

Top service and good price

Top service and good price

Zoals het hoort!

Beekbergen had een goede aanbieding. Had nog nooit eerder besteld bij deze winkel. Alles ging supersnel. Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en zeer snel binnen. Zoals het hoort. Super tevreden. Ik ga hier vaker bestellen..

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Alles naar wens en nog meerrr

Fijne en duidelijke website en snel binnen. Een plus was ook, ik had een groot verpakking besteld en deze was denk ik niet meer beschikbaar want ik kreeg ipv 250 ml 3x 100 ml. Dat noem ik geweldige service !!!

Snel en netjes

Veel keuze in assortiment, reële prijzen, snelle verzending en tevens is er iets gedaan met mijn opmerking in het opmerkingenveld.

Goed.

Snelle levering. Alleen was de verpakking kapot bij aflevering. Gelukkig ontbrak er niets.

Supersnelle service

Zeer tevreden over de snelle levering en goede producten die een stuk goedkoper zijn dan in andere winkels

Goede prijs, snelle levering

Vlot geleverd, helaas vooraf geen leverdatum bekend. Maar 2 dagen na aankoop thuis bezorgd was prima. Kon zelf het tijdstip aanpassen.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders

Goede koopwaar voor een goede prijs

Snelle aankoop,minder snelle levering van DHL

gewoon geweldig !

erg goedkoop en zeer snelle levering,over de bestelde producten ben ik ook erg tevreden over.

Goed en snel

X

• Hoe heb je ons gevonden? Social Media

Prima website, keurige afhandeling en levering

Website is duidelijk, na bestelling direct bevestiging ontvangen, 2 dagen later spullen in huis. Goede communicatie per mail van begin tot eind.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

prima web site en gemakkelijk te bestellen

Voor kort ging ik alleen voor dit product voor mijn vrouw naar DA Beekbergen, maar vanaf nu voor alles.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Search

Perfect en snel geleverd voor een betaalbare prijs.

Goede en snelle levering

Een snelle en goede levering.

• Hoe heb je ons gevonden? Google Shopping

Ik bestelde maandag en woensdag middag kwam mijn bestelling voor zoonlief zijn verjaardag ruim op tijd in huis ... geweldig makkelijk ...alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn ...jammer maar dat lag aan mij ... maar alsnog TOPPIE dat jullie mijn artikel in huis hadden ... special edition ... top #DABeekbergenNL Super geweldig

Over Drogisterij-Andrea.nl

De Drogisterij & Parfumerie Beekbergen (Drogisterij Andrea in Beekbergen) is niet alleen de lokale drogist, maar ook online via www.dabeekbergen.nl . Het advies, de deskundigheid en de service zijn het speerpunt om ons te onderscheiden in de lokale markt van Beekbergen en omstreken; hierdoor brengen we echt toegevoegde waarde in de markt.