Na 3 weken nog steeds geen levering :-(

half augustus een bestelling geplaatst, snelle sms met de bestelbevestiging. Na 2 wek eens informeren wanneer de levering verwacht mag worden, geen reactie. Na een weekje dan maar een mail proberen refererend aan het bestelnummer, geen reactie. Oplichting? Lakse levering? Geen idee, in ieder geval slechte reclame, jammer!

Loze beloften

Na onderstaande slechte review kreeg ik binnen een paar minuten bericht dat ik gecompenseerd zou worden. Na meerde emails gestuurd te hebben wederom nooit meer response gehad.

Verschrikkelijk

Eén van de producten geretourneerd maar nooit geld terug of een reactie gehad van Reeva. Blij dat ik met Creditcard had betaald en de ING het bedrag kom terugbetalen.

Kwaliteit handschoenen en sleeves

Producten op tijd geleverd

Beste Grips die ich je benutzt habe!!

Schnelle Lieferung, tolle Qualität

Excellent products

After boughting some of their products, the one I have to mention is the "kangaroo grips"... they are the best grips I ever worned!

Ad aver visto le recensioni non avrei mai comandato

Fatto l ordine il 2 agosto 2019 e al 20 settembre 2019 non è ancora arrivato. Se non fosse stato che gli ho mandato 20 se non 30 email e dopo averlo chiamato probabilmente non mi avrebbe mai contattato. Servizio al cliente pessimo.

Super ervaring.

Zeer snelle levering, goede prijs en zeer goede communicatie na bestelling. Ga zeker meer bestellen.

Communicatie verschrikkelijk en levertijd lang

Product is naar tevredenheid.

Geen communicatie, lange levertijd

Na 3 weken wachten eindelijk iets ontvangen. Dan krijg je ook nog 2 linkse handschoenen geleverd. Mail gedaan na een week nog altijd niks terug gehad. Koop hier niks

Super strengh

Nice feeling

Slechte communicatie levering na 2 maanden

Op 9 mei besteld begin juli pas geleverd. Reageren niet op communicatie. Waardeloos.

Pluspunten

Goed product

Mijn bestelling was niet op voorraad en werd later geleverd dan aangegeven op de website. Op zich geen probleem alleen heb ik er zelf achteraan moeten bellen. Ik vind dat een bedrijf zelf de klant moet informeren dat de bestelling later geleverd wordt

Pluspunten

Duidelijke communicatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Overzichtelijke webshop en de levering is uiteindelijk goed gekomen maar het heeft wel wat frustatie opgeleverd. Ik twijfel of deze leverancier de volgende keer weer selecteer.

Er wordt niet gecommuniceerd indien de levering vertraagd is. Na 2 mailtjes ben ik maar in de telefoon gedoken. Daar kreeg ik direct een ‘ik ben druk’-bericht. Na wat whatsapp berichtjes bleek het bestelde artikel niet op voorraad en levering was vertraagd. Had dat gelijk gezegd. Dat had een hoop irritatie en frustratie gescheeld.

Pluspunten

Snelle levering. Goede service.

Pluspunten

Snelle verzending. Na een pakket wat niet binnenkwam is er een nieuw artikel verstuurd en dit is erg netjes afgehandeld.

Klantenservice kan beter, contact leggen met de webshop over mail en telefonisch gaat erg moeizaam. Zodra er eenmaal contact is wordt dit wel netjes en snel afgehandeld.

Pluspunten

Snelle bezorging. Goede kwaliteit wrist wraps, zowel de katoenen als elastische variant. Zeer goede klittenband bij de elastische variant.

Pluspunten

Super snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit producten! zowel de handschoenen als de kleding is echt top!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement