Zeer snelle levering en klantvriendelijkheid!

Proefdrukjes en de uiteindelijke versie kaarten zeer snel ontvangen en vriendelijk telefonisch contact gehad met Ineke Stegeman. Ik zou het zeker aanbevelen om hier je kaarten te bestellen!

Tof kaartje!

Tof kaartje, heel origineel. Goede service en snel geleverd!!

Wij hebben onze geboortekaart bij jullie besteld. Eerst een mooie proefdruk gekregen. Hierdoor kregen we een goede indruk van het product. Na de definitieve bestelling werden we gebeld, de maker wilde enkele details controleren zodat het er allemaal goed uit zou komen te zien zoals uitlijning van de tekst. Dit hebben wij als prettig ervaren.

Goede Service

Ik wilde iets extra op de kaart. Dit was geen probleem. Netjes proefdruk van gehad. Bestellen ging ook snel en netjes krijg geleverd.

Snel, service-gericht, flexibel

Kaartenprintservice is absoluut een aanrader om als leverancier te kiezen voor het drukken van kaartjes. Ze zijn flexibel, schakelen snel en zijn service-gericht. Alleen maar complimenten, met name voor Ineke!

Mooie geboorte kaart, goede prijs maar tebweinig uitleg

De vouwkaart die wij als proefkaart bestelde was erg mooi. Jammer dat de enveloppen niet van te voren besteld kunnen worden. Toen wij alle kaarten bestelden bleek in eens dat we alle kaarten nog volledig in elkaar moesten zetten. Dat was een grote teleurstelling. Bij de kaart info stond alleen: De afwerking van de "you and me cards", denk aan: strikjes, stickers, foam pads, touwtjes of een speciale vouwwijze doe je zelf. Daarin valt niet op te maken dat je je volledige kaart nog in elkaar moet zetten. Tijdens een geboorte heb je nog veel andere dingen te doen dus dat was een sterk minpunt. De kaartjes waren verder mooi en elke keer een proefkaart bestellen was geen probleem. Contact en service zijn verder erg goed.

Pluspunten

Vlotte en plezierige "hulpverlening" via de telefoon. Het bezorgen aan huis.

Website mag iets duidelijker gemaakt worden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

We hadden verkeerde enveloppen erbij. S'avonds een mail gestuurd en heel snel een reactie terug en de juiste snel thuis. Goede klantenservice.

Er zat een kaartje bij dat de bestelling gecontroleerd was. Wij hadden echter het gevoel dat dit niet is gebeurd gezien de te kleine enveloppen die we erbij gekregen hadden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Na het aanvragen van een proefdruk werd ik gemaild of ik nog vragen had of tevreden was. Ik ben via de mail goed geholpen om mijn geboortekaartjes zo netjes mogelijk af te maken. Leuk dat er nog een tweede proefdruk aangevraagd kan worden als de naam van de toekomstige baby nog verandert.

Wij hadden het geboortekaartje met de 3D tipi. Een erg leuke kaart maar wel wat prijzig vind ik. Het zou fijn zijn als je op een goedkopere manier alvast de enveloppen kunt ontvangen zodat je die alvast kan schrijven. De verzendkosten a €7 vind ik sowieso wat hoog als je bedenkt dat wij voor €80 aan kaartjes besteld hadden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Keurig een gratis proefdruk mogen ontvangen. Alles netjes verpakt Gratis 5 extra kaarten en enveloppen ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijn klantcontact, denkt goed mee.