Nog wachten

Kan nog niet volledig beoordelen omdat ik 8 dagen wacht op mijn bestelling om nog steeds aan te komen. Heb het nog niet gekregen.

Kleur niet conform

X

Bestelling klopt niet !

3 vinyl tapijten gekocht twee dezelfde kleuren en 1 andere kleur , wat krijg ik aan drie dezelfde tapijten. Op mijn mail geen respons. Of ik tevreden ben .... neen niet echt

Uiteindelijk fantastische service en resultaat

Her bedrijf levert kwalitatief zeer goede vinyl vloerkleden. Dit was mijn tweede aankoop. De mogelijkheid om op maat te kunnen bestellen is buitengewoon handig. De uiteindelijke levering heeft waarschijnlijk door een interne miscommunicatie op zich laten wachten, maar is uiteindelijk met goede service helemaal goed gekomen.

duur

een beetje duur voor een stuk vinyl dacht dat er een rand omheen zat mooie afgewerkt dus niet..... koop gewoon zelf een stuk vinyl en snijd het op maat zonder mooie rand dus

Snel, goed antwoord op vragen. Vinyl ziet er in werkelijkheid anders (het motief is veel groter dan op de afbeelding) uit maar al met al is het goed bruikbaar voor het doel

prachtige kwaliteit

Het vloerkleed dat ik kocht, was prachtig. Ik had nooit gedacht dat een vinyl tapijt zo sprekend op een gewoon tapijt zou lijken. Ik vind wel dat op de website de prijzen inclusief BTW mogen worden vermeld. Afgezien daarvan, een aanrader. De levering was ook heel vlot.

Helemaal top

Op tijd geleverd zeer netjes verpakt.. en ik ben er superblij mee.. ( de hond minder want het is niet warm haha )

Vloerkleed

Tis niet wat ik verwachte maar mag/kan alles netjes terug sturen

Er was iets misgelopen met de levering maar ze hebben dit snel in orde gebracht + placemats geleverd gekregen. Goede service

Super toffe producten

Mooie kwaliteit en netjes binnen een paar dagen geleverd

prima organisatie

Leuke kleden,

Sehr gute Ware und schnelle und Lieferung

Alles bestens

Nadat er iets niet helemaal goed was gegaan mbt de levering is dat meer dan goed opgepakt door het bedrijf. Het vloerkleed is ontvangen en ziet er prima uit.

Realistische print en uitstekende service

Het bestelde tapijt ziet er heel goed uit. Door de realistische print is het net of er echt een tapijt ligt. In eerste instantie was er iets misgegaan met de verzending, maar dat is uitstekend opgelost.

Top kleed!

Heb het kleed voor buiten, staat leuk en heeft als voordeel dat het mooi blijft. Andere buitenkleden waren vaak na een seizoen versleten.

zeer tevreden over de kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit volgens prijsklasse.

snel besteld, snel geleverd en erg erg mooi

Niets op aan te merken. Correct geleverd.

2 vloerkleden op maat besteld, snel geleverd. De kleur en kwaliteit zijn goed. Ik heb dit gekocht voor in de camper.

Superblij!

Snelle en adequate klantenservice! Heel blij met mijn nieuwe vinyl vloerkleed. Handig dat het op maat gesneden kon worden. Mooie dikke kwaliteit. Een adresje om te onthouden!

Hele leuke kleden en super kwaliteit!

Precies op maat, mooi geprint en snel geleverd

Precies op maat, mooi geprint en snel geleverd

Leuke collectie, goede service

Leuk om ook een klein formaat te kunnen bestellen. Goede kwaliteit, dikte is ook top.

Duidelijke afmetingen , goede kwaliteit

Duidelijke afmetingen en prijzen Goed kwalitatief en degelijk verpakt. De afbeelding was iets anders dan verwacht, maar toch nog ok.