Leuke collectie, goede service

Leuk om ook een klein formaat te kunnen bestellen. Goede kwaliteit, dikte is ook top.

Duidelijke afmetingen , goede kwaliteit

Duidelijke afmetingen en prijzen Goed kwalitatief en degelijk verpakt. De afbeelding was iets anders dan verwacht, maar toch nog ok.

Goede service en snel !

Vloerkleed ziet er in het echt nog mooier uit als op de foto van de website ! Echt een aanrader

Fijn

Na verkeerde bestelling netjes afgehandeld

beste klant jammer van u beoordeling door ziggo zijn we op it gebied in een hele drukke tijd in de steek gelaten al onze communicatie loopt via internet en dat lag plat dit van daag in ere hersteld maar wel schade door klanten niet te bereiken of die ons niet konde bereiken ik las dat u ons een 3 gaf en niet wenst aan te bevelen waar door het met u bestelling fout is op retur gebied komt door deze it problemen wel is het zo dat het pakket altijd retour kan via onze portal retour en verzenden te benaderen op de website wel merk ik op dat het even duurde u als klant te traceren omdat u bij ons met twee achter namen werkt en zo doende dit niet lekker liep we gaan et wel oplossen jammer dat u ons zo laag waardeert door iets wat we niet konden voorkomen maar u retour boeken we terug en dan is het opgelost het artikle mag u wel houden hopende u toch nog tevreden te stellen een fijn weekend

zeer tevreden

De bestelling werd door PostNL niet compleet geleverd, maar Vloerkledenopvinyl heeft gezorgd dat we de kleden toch snel gekregen hebben. De kleden zijn van goede kwaliteit en aan te raden voor gebruik in de kinderopvang!

Mooie kwaliteit en super snelle levering

Mooi kleed

Mooi kleed.

Zeer goede kwaliteit!

Misschien ietsje duurder, maar je krijgt er wel degelijke kwaliteit voor.

Aardig

Gestreched patroon staat niet in verhouding maar doet zijn ding afdekken van de inductieplaat

Zeer nette service van de klantenservice

Had zelf een foutje gemaakt bij het bestellen, maar dit is super netjes door de klantenservice opgepakt. Product zelf zag er ook netjes uit. Prima zaak!

Alles naar wens

Ik ben gek op vloerkleden maar met honden thuis is dat een verloren zaak. Die gebruiken kleedjes altijd voor dingen die het daglicht niet kunnen verdragen dus ik had de hoop al lang geleden opgegeven. Toen kwam ik op Instagram toevallig langs een account die een vinyl vloerkleed van deze shop had en ik was verkocht! Ik wist niet dat het bestond maar dit is de perfecte oplossing voor mensen met huisdieren of allergieën of smetvrees ;-) Ik heb nu een heel fleurig megagroot kleed liggen wat zoveel sfeer brengt! Verzending was bij mij 2 werkdagen. Ik heb een 9 gegeven omdat ik vind dat er nog wel iets meer keuze in dessins zou mogen zijn, en meer trendgevoelige prints :-) Ga nu sparen voor een tweede kleed!

Bezorging thuisadres opgegeven, moet afhalen op bezorging punt

Bezorging niet zo als afgesproken

oke

de placemats zijn mooi en netjes geleverd

Duurde wel wat langer maar ik heb daar alle begrip voor. Fijn dat ik zo op de hoogte bleef ivm de bestelling ,dat stelt toch gerust

Snel een antwoord

Zie hierboven

Mooi kleed

Ik ben super tevreden over mijn bestelling en zal zeker nog een keer bestellen!

goede service prachtig tapijt

heel makkelijk in onderhoud, kamer lijkt groter , heel knap

Super! Ideale mat voor onder de eetstoel van onze kleine smosser.

Prachtig vloerkleed

Snelle levering perfect op maat zoals besteld mooie kwaliteit

Mooi product ,maar een week wachten is wat lang,maar tevreden.

Zie bovenstaand.

Goede service mooi kleed

Al 2 kleden van vloerkledenopvinyl in huis. Allebei perfect op maat, snel geleverd en precies zoals op de website aangegeven. Kortom; wij zijn heel erg tevreden!

Top, bedankt!

Snelle levering, alles in orde!

Snel en netjes

Mooie producten, snelle levering

Heel tevreden!

Omdat de bestelling in eerste instantie niet lukte heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Het was een heel aangename ervaring, de man heeft mij met raad en daad bijgestaan. De levering is heel correct verlopen en de matten die ik besteld heb zijn echt prachtig. Ik ben er heel blij mee en ik zal zeker nog bestellingen plaatsen, dit bedrijf heeft mijn vertrouwen!

Prachtig kleed

Mooi kleed, keurig op tijd bezorgd, m