Een prachtig kleed.

Zeer hygiënisch wanneer er huisdieren zijn. Het kleed heeft een mooie warme uitstraling (grijze pers). Niet van echt te onderscheiden.

Uitstekend geholpen en snel!

Uitstekend geholpen en vooral snel. Als je een vraag hebt of tegen een probleem aanloopt zijn ze niet te beroerd om je snel te woord te staan en daadwerkelijk te helpen. Goede service tav klanten! En uiteraard een fantastisch mooi kleed ontvangen! Sowieso zijn de producten van dit bedrijf erg mooi en heel gebruiksvriendelijk. In mijn praktijk bied ik massages, olie die per ongeluk op het kleed komt is makkelijk te verwijderen. Tevens hebben we een vloerkleed onder onze eettafel! Geen "knoei-stress" voor ons. Je dweilt het kleed gewoon mee als je de vloer dweilt.

Fantastisch geholpen

Heel mooi product en super goed geholpen!

Zowel artikel als bedrijf prima!

Mooi vinyltapijt, een echte aanrader!, vlot geleverd en tussendoor soepele communicatie. Ben een tevreden consument.

In een woord, GEWELDIG

Ben zo blij met dit bedrijf! Dat was lang geleden... dat je zo een bedrijf tegenkomt die weet wat KLANTENservice betekend! Klant is bij hun meer dan koning! Kan niet anders zeggen. Super contact , snelle verzending en levering en product is gewoon goed, mooi, en duurzaam. Ga zo door mensen van vloerkledenopvinyl.nl zo hoort het:-)

Super service!

Snelle service met levering en mailcontact.

Leuk kleed

Een heel leuk kleed gekocht wat goed in de kinderkamer staat en ook nog eens een hele goede service.

Supertevreden

Binnen twee werkdagen had ik mijn prachtige vinyl vloerkleed in huis! Zelfs terwijl ik een afwijkende maat had besteld. De kwaliteit is goed. Het kleed lag direct na het uitrollen meteen lekker strak zonder bobbels. Verder heb ik prima advies gehad, zowel telefonisch als via de chat.

Uitstekend!

I love the floor mats that I ordered. The black/white auto mat has been a huge hit with my kids and the runners that we purchased for our front hallway and kitchen look amazing. I'm considering ordering even more so I can switch-up the look every now and then.

Geweldige vloerkleden

Snelle levering, mooie kwaliteit, makkelijk schoon te maken en keus uit zoveel mooie designs!

Uitstekende service!

Ik had een verkeerde maat opgestuurd gekregen. Nadat ik hierover heb gebeld werd er gezorgd dat ik de goede maat al de volgende dag in huis zou hebben! Daarnaast mocht ik het kleed met de verkeerde maat houden. Erg netjes!

Goed, snelle service!

Prachtig kleed...snel geleverd! Had alleen een grotere moeten bestellen.

Leuk verrassend product, maatwerk voor een betaalbare prijs! TOP

Ik heb een deurmat voor op een leuk besteld. Hoewel...het is niet echt een deurmat maar een prima oplossing om een luik mee te bedekken als je, zoals ik, plavuizen in de hal hebt liggen. Het patroon is mooi alleen helaas niet superstrak, beetje wazig. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het printen. Ook had ik het misschien fijn gevonden als de grootte van het patroon vooraf helder was en je bijvoorbeeld de grootte kon kiezen. Bijvoorbeeld door het alvast te zien.

Zeer goede kwaliteit

Erg aardige mensen en ook een eigen showroom in Zaandam loods 5

Goede snelle service

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit vloerkleed

Prima service. snelle reactie. snel in huis en artikel valt niet tegen. is zoals de omschrijving.

Snelle levering, goede service. Topkwaliteit

Fijn telefonisch contact, snelle levering

Snelle levering van maatwerk

Kleed op maat besteld, ging soepel en snel

Heel prettig bedrijf met mooiw producten.

Goed contact per mail. Veel is er mogelijk. Mooie kleden, grote sortering. Kleed blujft tot op heden goed van kleur.

Mooie kleed van goed kwaliteit

geweldig

heel fijn geholpen en persoonlijk advies gehad ook erg leuke en fijne mensen nemen de tijd voor je en hebben de service erg hoog

Goede kwaliteit, goede voorlichting

Ik ben zeer tevreden over het vloerkleed. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik heb een huisdier en dan staat extra hygiëne voorop en dat is wat dit vloerkleed biedt. Het ziet er op een afstand als een leuk vloerkleed uit, past goed bij de kleurstelling in de woonkamer. Kortom ik ben erg tevreden!

Goed en netrouwbaar

Omdat later gsleverdd zou worden werd dit via nail aanfekondigd

Pluspunten

Snelle levering Vriendelijk Persoonlijk contact goed Kwaliteit hoog

Geen ook het maatwerk is heel makkelijk in te vullen en het persoonlijk contact is heel fijn ook is het bedrijf te bezoeken en is alles heel prettig en wat een designs alles is mogelijk