heldere print :-)

Onwijs blij met het geleverde kleed. De print is spathelder en na mijn inzien goed van kwaliteit.

Prima ervaring

Grappig stuk vinyl ter bescherming van onze houtenvloer in de keuken , de print is vrij grof en goed schoon te maken . Verzending werd snel verzonden , helaas geen mailtje dat het onderweg was . Kleed / vinyl bevalt tot nu toe goed en is goed schoon te maken .

Mooie vloerkleden op vinyl

Het bestelproces verliep rommelig, maar de eigenaar heeft het netjes opgelost. Het kleed is heel mooi en voldoet aan de verwachtingen.

Goede kwaliteit

Mooi

Mooi product. Erg tevreden. Geweldige service. Aanrader.

Super mooi rond vinyl kleed

Vandaag het vloervinyl rond flower 150 cm binnen gekregen.. De kleuren zijn net zo helder als op de foto. Op advies een paar uur op kamertemperatuur laten liggen . Daarna uitgerold en hij ligt perfect..

Goed contact en snel geleverd

Heel mooi materiaal, klantvriendelijk, kwaliteit, snel. In één woord topservice!!?

Mooi product

Een leger vloermat. Mooie kwaliteit

Snelle levering. Goed product

Zelfs met de Coronacrisis was het product snel geleverd. En het ziet goed uit en van goed kwaliteit.

Goede service en goede kwaliteit.

Ik heb inmiddels 2 kleden gekocht. 1 voor in de keuken en 1 voor in de tuin! superblij mee

Goede service en snelle levering

Uitstekend!!

Snelle verzending Makkelijk te leggen Mooie dessins, ruime keus. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fantastisch!!!!

Wat een prachtig vloerkleed. Ben er helemaal blij mee. Nog mooier in het echt! En zo leuk.. Kreeg nog een extra kadootje bij ook..

Mooie collectie, super vloerkleden

Goede snelle levering, mooie printen op de vloerkleden. De placemats zijn ook een aanrader

Positief

Omdat er iets mis was gegaan met het achter betalen telefonisch contact gehad met de verkoper. Zeer positief ervaren. Ook zeer mooie kleden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Erg tevreden, inmiddels heb ik drie kleden in mijn bezit en ze blijven mooi. Eén voor buiten op het terras, een ronde voor onder mijn bureaustoel en eentje (langwerpig) voor mijn kind om op te spelen (die ruimen we na gebruik steeds op). Ik heb maar één klein minpuntje, er is wel veel keuze, maar slechts weinig die echt aansluiten op interieurtrends. Gelukkig is er wel voor ieder wat wils.

Snel bezorgd. Duidelijke website.

Makkelijk besteld. Betrouwbare site. Snelle levering. Mooi speelkleed.

Super snelle levering en super leuk kleed!

Besteld en 2 dagen later al binnen en dat tijdens de Corona toestanden!!! Goeie service!!! En een leuk kleed die ik buiten ga gebruiken

Mooi product, top kwaliteit en veel keuze

Er is een ruime keuze uit verschillende maten van de kleden en printen. Het product is fijn om op te spelen voor kinderen en zeer goed te reinigen. Deze kleden hoeven niet in de wasmachine wat beter is voor het behoud van de machine. Het is ook een veel duurzamer product. We gebruiken ze veel in onze kinderdagverblijven.

Helemaal blij met mijn ronde vinyl tapijt

Mooi product, snelle levering, top😀👍

Staat al hierboven

Een prachtig kleed.

Zeer hygiënisch wanneer er huisdieren zijn. Het kleed heeft een mooie warme uitstraling (grijze pers). Niet van echt te onderscheiden.

Uitstekend geholpen en snel!

Uitstekend geholpen en vooral snel. Als je een vraag hebt of tegen een probleem aanloopt zijn ze niet te beroerd om je snel te woord te staan en daadwerkelijk te helpen. Goede service tav klanten! En uiteraard een fantastisch mooi kleed ontvangen! Sowieso zijn de producten van dit bedrijf erg mooi en heel gebruiksvriendelijk. In mijn praktijk bied ik massages, olie die per ongeluk op het kleed komt is makkelijk te verwijderen. Tevens hebben we een vloerkleed onder onze eettafel! Geen "knoei-stress" voor ons. Je dweilt het kleed gewoon mee als je de vloer dweilt.

Fantastisch geholpen

Heel mooi product en super goed geholpen!