Prachtig

Prachtig kleed eindelijk.

Briljant!

Ik heb mijn kleed gekocht voor in mijn campertje en het is zo handig dat je deze direct op maat kunt bestellen :)!

Snellere levering, prima product

Al eerder een vinyl kleed gekocht: dat bevalt prima. Nu voor de vergaderlocatie ook 3 exemplaren aangeschaft. (Vergaderlocatie www.schuuropdehei.nl)

Super goed

Ik heb eerst een groenig zwarte placemat gekregen, terwijl er zwart was besteld. Maar gelijk heb ik een nieuwe gekregen die prachtig zwart is. Dus helemaal top geregeld.

Snel ,duidelijk

Snelle bezorging en een goede duidelijke website.

Uitstekende service en ik kwaliteit.

Uitstekende service en kwaliteit. Dank je wel.

Bestelling snel geleverd!

Leuke placemats besteld door een reclame via Social media. Helaas komen de kleuren heel anders over dan in het echt. Als ik dit wel goed had gezien dan was ik voor een andere kleur gegaan. Ook vind ik de actie 6 betalen en de 7e gratis ook een rare actie. (niet duidelijk op de site of je er nou 6 of 7 krijgt!) Waarom niet 6 halen en 5 betalen? Voor de rest ben ik er blij mee. Lekker snelle levering ook.

Heel mooi en super kwaliteit!

In 2019 kochten wij ons eerste vloerkleed bij vloerkledenopvinyl. Ondanks meerdere honden in huis èn een ondergrond van planken zijn daar, zelfs na een jaar, nog totaal geen gebruikssporen op te vinden. Omdat het kleed zo goed bevalt, hebben we recentelijk nog een aantal kleden aangeschaft voor andere ruimtes in huis. Ook de nieuwe kleden voldoen weer helemaal aan de verwachting die op de foto's van de site gewekt worden!

Bovenverwachting!

Kleed op maat besteld voor op balkon. Was erg benieuwd hoe dat eruit zou zien. Bovenverwachting, heel erg goed! Hij is prachtig!!! Snelle levering en mooie kwaliteit!! Heel blij mee!

Erg mooi! Leuk idee! Snel thuis!

mooi! Leuke idee! Snel thuis!

Een aanrader

Super leuk Mooie print Snelle levering Goede service Duidelijke website Een aanrader

Tis al kapot

Tis al kapot

Meer belooft dan gekregen

Ik had vraag gesteld over aanbieding (6+1 gratis) en zou er 7 krijgen maar heb er toch maar 6 gekregen... tegenvaller

Fantastisch bedrijf, razendsnelle levering!

Zoals ik al aangeef in de kop zijn ze supersnel. Daarnaast zijn ze mega-flexibel en hebben ze ruime keuze in prints - mijn perfect loper is op maat geprint en het eindresultaat is precies wat ik voor ogen had!

Ik ben een tevreden klant !

Het product is zoals omschreven, zeer mooie tekening ! Levering is zeer snel en vlot verlopen ! Dankjewel

Nogal teleurstellend

Bij 6 bestellen en 1 gratis ging het mis, er kwamen 6 placemats Na gebeld te hebben volgde er toch nog 1 , dit exemplaar is helaas anders qua uitvoering, Echt jammer.

Prima!Heel erg tevreden!Vooral van de hulp die mij per gsm geboden is!

Als digibeet ben ik meer dan tevreden voor de erg vriendelijke hulp die u mij geboden heeft.De bestelling is verder zonder problemen verlopen,ik ben een heel tevreden klant. Met vriendelijke groeten,henny

Snelle levering en super leuk product

Snelle levering en super leuk product

TOP

Snel verstuurd en precies zoals op de site staat. Ben zeer blij met de croc print die ik besteld heb.

Verkeerde artikel geleverd

Beetje dubbel.. Ik hebben verkeerde artikel geleverd gekregen en wacht nog op de oplossing. Verder wel snel geleverd.

Stevig mooi kleed. Geeft meteen sfeer en is makkelijk schoon te maken. Zeer praktisch voor in de keuken maar ook heel fijn met een kind met huisstofmijtallergie. Ook nog eens een uitstekende service!

heldere print :-)

Onwijs blij met het geleverde kleed. De print is spathelder en na mijn inzien goed van kwaliteit.

Prima ervaring

Grappig stuk vinyl ter bescherming van onze houtenvloer in de keuken , de print is vrij grof en goed schoon te maken . Verzending werd snel verzonden , helaas geen mailtje dat het onderweg was . Kleed / vinyl bevalt tot nu toe goed en is goed schoon te maken .

Mooie vloerkleden op vinyl

Het bestelproces verliep rommelig, maar de eigenaar heeft het netjes opgelost. Het kleed is heel mooi en voldoet aan de verwachtingen.

Goede kwaliteit

Mooi