Kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit. Wij zijn er blij mee.

Mooi kleed!

Snelgeleverd, mooie kwaliteit!

Goede service, unieke producten voor mooie prijzen

Ik ben aangenaam verrast door het uiterlijk van het vinyl vloerkleed dat ik heb ontvangen: als je het op de grond ziet liggen, zou je zweren dat het van stof gemaakt is, het voelt zelfs een beetje als stof aan. Het kleed glijdt niet weg (bij mij ligt het op een vinyl vloer). Groot pluspunt is tevens dat mijn robotstofzuiger er niet op vastloopt. De prijzen van de producten vallen mij ontzettend mee. De service is meer dan prima: ik kreeg per abuis een verkeerd kleed geleverd, en dat werd de dag daarna al opgelost door het gratis toezenden van het juiste kleed, waarbij ik het verkeerd geleverde kleed niet terug hoefde te sturen!

Prima service en heel behulpzaam

Heel fijn contact bij vragen en een super snelle levering. Daarbovenop een topproduct!

Super mooi vloerkleed

Besteld voor mijn zoons, super ideaal schoon te maken. Goede kwaliteit. Veel speelplezier

zeer vriendelijk en meedenkend!

helpen altijd heel vriendelijk en denken mee!

Levering niet conform afspraak!

Beste allen, Ik heb de matten ontvangen, echter in de orderbevestiging staat levering aan huis. Dat is niet gebeurd, ik kreeg een melding dat de levering op een pick up punt ging gebeuren. Ik heb nog een mail gestuurd naar jullie om te zeggen dat dit niet klopt. Echter daar is geen reactie op gekomen. Omdat ik geen vervoer heb, ben ik dan maar te voet de matten gaan ophalen, dit heeft me 3u gekost omdat ik te voet moest gaan.Op één van de matten zijn zwarte vlekken, ik heb met een zacht sopje geprobeerd om die te verwijderen, maar ze zijn er nog steeds, weliswaar iets minder opvallend. Bij de bestelling heb ik nog telefonisch contact gehad met een medewerker die mij bevestigde dat hij erop ging letten dat de tegel van de matten mooi uitkomt. Ook dat is niet gebeurd, de grote mat heeft aan beide kanten een halve tegel. Al bij al een spijtige ervaring!

Mooie producten

Snelle Levering en product is precies als op de site

Mooi vloerkleed

Tweede keer dat ik bestel, mooie kleuren en stevig materiaal Ik ben zeer tevreden klant !

Alles prima

Voor de eerste keer besteld, alles vlot binnen en precies wat ik wilde en zoals omschreven. Bedankt!

Mooie kleden voor een goede prijs

Ik kan het iedereen aanraden om op de site te kijken, keuze genoeg en in allerlei maten, ook op maat te bestellen

Goede kwaliteit en snel verzonden

Mooie beschermmat voor over de inductiekookplaat besteld. Kwam al snel binnen en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Goede prijs - kwaliteit verhouding!

Goeie kwaliteit

De kleur was minder helder dan ik dacht, zag er op internet toch iets anders uit, maar wel tevreden

Blij met het geleverde speelkleed!

De site is duidelijk en een bestelling plaatsen gaat makkelijk. Blij met het autokleed op vinyl, deze is makkelijk in onderhoud. Een doekje er overheen en hij is weer schoon!

Mooie bescherming kookplaat

Mooie bescherming voor mn nieuwe kookplaat. Staat gezellig in de keuken

Super kleed en goede service

Het zwart- witte autokleed valt goed in de smaak bij onze kinderopvang.

Snel online besteld en snel geleverd.

Had n ronde vloerkleed besteld voor op het balkon, kreeg helaas de vloerkleed in het vierkant maar het formaat was goed dus heb er niet verder moeilijk over gedaan en de kleuren en opdruk was precies wat ik online gekozen had. Ben er blij mee.

Nette prijs en vlotte verzending

Ik ben zeer tevreden, redenen zie hierboven

Nog wachten

Kan nog niet volledig beoordelen omdat ik 8 dagen wacht op mijn bestelling om nog steeds aan te komen. Heb het nog niet gekregen.

Kleur niet conform

X

Bestelling klopt niet !

3 vinyl tapijten gekocht twee dezelfde kleuren en 1 andere kleur , wat krijg ik aan drie dezelfde tapijten. Op mijn mail geen respons. Of ik tevreden ben .... neen niet echt

Uiteindelijk fantastische service en resultaat

Her bedrijf levert kwalitatief zeer goede vinyl vloerkleden. Dit was mijn tweede aankoop. De mogelijkheid om op maat te kunnen bestellen is buitengewoon handig. De uiteindelijke levering heeft waarschijnlijk door een interne miscommunicatie op zich laten wachten, maar is uiteindelijk met goede service helemaal goed gekomen.

duur

een beetje duur voor een stuk vinyl dacht dat er een rand omheen zat mooie afgewerkt dus niet..... koop gewoon zelf een stuk vinyl en snijd het op maat zonder mooie rand dus

Snel, goed antwoord op vragen. Vinyl ziet er in werkelijkheid anders (het motief is veel groter dan op de afbeelding) uit maar al met al is het goed bruikbaar voor het doel