prachtige kwaliteit

Het vloerkleed dat ik kocht, was prachtig. Ik had nooit gedacht dat een vinyl tapijt zo sprekend op een gewoon tapijt zou lijken. Ik vind wel dat op de website de prijzen inclusief BTW mogen worden vermeld. Afgezien daarvan, een aanrader. De levering was ook heel vlot.

Helemaal top

Op tijd geleverd zeer netjes verpakt.. en ik ben er superblij mee.. ( de hond minder want het is niet warm haha )

Vloerkleed

Tis niet wat ik verwachte maar mag/kan alles netjes terug sturen

Er was iets misgelopen met de levering maar ze hebben dit snel in orde gebracht + placemats geleverd gekregen. Goede service

Super toffe producten

Mooie kwaliteit en netjes binnen een paar dagen geleverd

prima organisatie

Leuke kleden,

Sehr gute Ware und schnelle und Lieferung

Alles bestens

Nadat er iets niet helemaal goed was gegaan mbt de levering is dat meer dan goed opgepakt door het bedrijf. Het vloerkleed is ontvangen en ziet er prima uit.

Realistische print en uitstekende service

Het bestelde tapijt ziet er heel goed uit. Door de realistische print is het net of er echt een tapijt ligt. In eerste instantie was er iets misgegaan met de verzending, maar dat is uitstekend opgelost.

Top kleed!

Heb het kleed voor buiten, staat leuk en heeft als voordeel dat het mooi blijft. Andere buitenkleden waren vaak na een seizoen versleten.

zeer tevreden over de kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit volgens prijsklasse.

top

snel besteld, snel geleverd en erg erg mooi

Niets op aan te merken. Correct geleverd.

2 vloerkleden op maat besteld, snel geleverd. De kleur en kwaliteit zijn goed. Ik heb dit gekocht voor in de camper.

Superblij!

Snelle en adequate klantenservice! Heel blij met mijn nieuwe vinyl vloerkleed. Handig dat het op maat gesneden kon worden. Mooie dikke kwaliteit. Een adresje om te onthouden!

Hele leuke kleden en super kwaliteit!

Precies op maat, mooi geprint en snel geleverd

Precies op maat, mooi geprint en snel geleverd

Leuke collectie, goede service

Leuk om ook een klein formaat te kunnen bestellen. Goede kwaliteit, dikte is ook top.

Duidelijke afmetingen , goede kwaliteit

Duidelijke afmetingen en prijzen Goed kwalitatief en degelijk verpakt. De afbeelding was iets anders dan verwacht, maar toch nog ok.

Goede service en snel !

Vloerkleed ziet er in het echt nog mooier uit als op de foto van de website ! Echt een aanrader

Fijn

Na verkeerde bestelling netjes afgehandeld

beste klant jammer van u beoordeling door ziggo zijn we op it gebied in een hele drukke tijd in de steek gelaten al onze communicatie loopt via internet en dat lag plat dit van daag in ere hersteld maar wel schade door klanten niet te bereiken of die ons niet konde bereiken ik las dat u ons een 3 gaf en niet wenst aan te bevelen waar door het met u bestelling fout is op retur gebied komt door deze it problemen wel is het zo dat het pakket altijd retour kan via onze portal retour en verzenden te benaderen op de website wel merk ik op dat het even duurde u als klant te traceren omdat u bij ons met twee achter namen werkt en zo doende dit niet lekker liep we gaan et wel oplossen jammer dat u ons zo laag waardeert door iets wat we niet konden voorkomen maar u retour boeken we terug en dan is het opgelost het artikle mag u wel houden hopende u toch nog tevreden te stellen een fijn weekend

zeer tevreden

De bestelling werd door PostNL niet compleet geleverd, maar Vloerkledenopvinyl heeft gezorgd dat we de kleden toch snel gekregen hebben. De kleden zijn van goede kwaliteit en aan te raden voor gebruik in de kinderopvang!

Mooie kwaliteit en super snelle levering

Mooi kleed

Mooi kleed.

Zeer goede kwaliteit!

Misschien ietsje duurder, maar je krijgt er wel degelijke kwaliteit voor.