Topservice!

Mijn bestelling ging in eerste instantie niet helemaal goed. Bericht achtergelaten en werd diezelfde avond nog terug gebeld. Toen ik vertelde dat het een cadeau was, werd de inductie-kookplaatbeschermer ook nog leuk ingepakt met een kaartje erbij. Goede service dus, en goede bezorging!

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie dikke vinylkleden voor gebruik in basisschool zeer geschikt.

snelle levering en superleuke kleden

Vrolijke en hygiënische kleden in veel verschillende maten verkrijgbaar. De levering was ook super snel.

alles top

Kwaliteit en service helemaal goed

Slechte service, product komt niet overeen met afbeelding website.

Het vloerkleed boter-kaas-eieren besteld. Het product wat we binnenkregen had een andere afbeelding. Een nieuwe toegestuurd gekregen (kwam wel netjes een dag later al binnen). Deze stond echter niet zo mooi in een kinderkamer en de verhouding van de afbeelding was anders dan wat er op de website stond. Contact gezocht met Vloerkledenopvinyl en kreeg een onvriendelijke reactie terug. Met daarbij de opmerking dat speelkleden niet geretourneerd kunnen worden. Waarom niet? Staat nergens vermeld op de website en het is een standaard artikel, geen maatwerk. Hierna nooit meer reactie gekregen op verschillende berichten. Beide exemplaren uit eigen beweging teruggestuurd en wachten op m'n geld...

Fast delivery and good product

Everything went well with the delivery and the product seems ti be of good quality.

Perfect en vlotte levering

Niet duur. Zoals vermeld. En vlot verzonden

Mooi vloerkleed van Vinyl

Nog geen ervaring hoe sterk deze blijkt te zijn. Wel bijzonder afmeting 3 mtr bij 2 mtr besteld - 294 bij 196 gekregen. Paste nog net gelukkig wat wij er mee wilden doen.

Prachtig

Prachtig kleed eindelijk.

Briljant!

Ik heb mijn kleed gekocht voor in mijn campertje en het is zo handig dat je deze direct op maat kunt bestellen :)!

Snellere levering, prima product

Al eerder een vinyl kleed gekocht: dat bevalt prima. Nu voor de vergaderlocatie ook 3 exemplaren aangeschaft. (Vergaderlocatie www.schuuropdehei.nl)

Super goed

Ik heb eerst een groenig zwarte placemat gekregen, terwijl er zwart was besteld. Maar gelijk heb ik een nieuwe gekregen die prachtig zwart is. Dus helemaal top geregeld.

Snel ,duidelijk

Snelle bezorging en een goede duidelijke website.

Uitstekende service en ik kwaliteit.

Uitstekende service en kwaliteit. Dank je wel.

Bestelling snel geleverd!

Leuke placemats besteld door een reclame via Social media. Helaas komen de kleuren heel anders over dan in het echt. Als ik dit wel goed had gezien dan was ik voor een andere kleur gegaan. Ook vind ik de actie 6 betalen en de 7e gratis ook een rare actie. (niet duidelijk op de site of je er nou 6 of 7 krijgt!) Waarom niet 6 halen en 5 betalen? Voor de rest ben ik er blij mee. Lekker snelle levering ook.

Heel mooi en super kwaliteit!

In 2019 kochten wij ons eerste vloerkleed bij vloerkledenopvinyl. Ondanks meerdere honden in huis èn een ondergrond van planken zijn daar, zelfs na een jaar, nog totaal geen gebruikssporen op te vinden. Omdat het kleed zo goed bevalt, hebben we recentelijk nog een aantal kleden aangeschaft voor andere ruimtes in huis. Ook de nieuwe kleden voldoen weer helemaal aan de verwachting die op de foto's van de site gewekt worden!

Bovenverwachting!

Kleed op maat besteld voor op balkon. Was erg benieuwd hoe dat eruit zou zien. Bovenverwachting, heel erg goed! Hij is prachtig!!! Snelle levering en mooie kwaliteit!! Heel blij mee!

Erg mooi! Leuk idee! Snel thuis!

mooi! Leuke idee! Snel thuis!

Een aanrader

Super leuk Mooie print Snelle levering Goede service Duidelijke website Een aanrader

Tis al kapot

Tis al kapot

Meer belooft dan gekregen

Ik had vraag gesteld over aanbieding (6+1 gratis) en zou er 7 krijgen maar heb er toch maar 6 gekregen... tegenvaller

Fantastisch bedrijf, razendsnelle levering!

Zoals ik al aangeef in de kop zijn ze supersnel. Daarnaast zijn ze mega-flexibel en hebben ze ruime keuze in prints - mijn perfect loper is op maat geprint en het eindresultaat is precies wat ik voor ogen had!

Ik ben een tevreden klant !

Het product is zoals omschreven, zeer mooie tekening ! Levering is zeer snel en vlot verlopen ! Dankjewel

Nogal teleurstellend

Bij 6 bestellen en 1 gratis ging het mis, er kwamen 6 placemats Na gebeld te hebben volgde er toch nog 1 , dit exemplaar is helaas anders qua uitvoering, Echt jammer.

Prima!Heel erg tevreden!Vooral van de hulp die mij per gsm geboden is!

Als digibeet ben ik meer dan tevreden voor de erg vriendelijke hulp die u mij geboden heeft.De bestelling is verder zonder problemen verlopen,ik ben een heel tevreden klant. Met vriendelijke groeten,henny