Mooie potten en prachtige planten voor een scherpe prijs, super snelle service

Op aanraden van een vriend hier een paar mooie Capi plantenpotten besteld, daarna ook maar gelijk 2 nieuwe kamerplanten. Super tevreden, mooie grote ribbelvazen en prachtige planten, word blij van meer groen in huis. Plotten en planten waren erg goed verpakt, was helaas niet thuis bij aflevering en na 5 dagen pas kunnen ophalen bij Post NL service punt. Planten waren in goede staat en grond niet uitgedroogd. Poten en planten scherp geprijsd, levering snel en gratis.

Snelle nette levering

Het artikel was super netjes verpakt zodat het niet zou breken tijdens het vervoer. Snelle levering. Zeer tevreden dus.

Snelle, nette levering

Keurig op de hoogte gehouden van de status van me bestelling. Precies binnengekregen wat ik besteld had.

snelle levering, maar planten niet goed ingepakt

Ik had een aantal miniplantjes besteld, werden snel bezorgd, maar de potjes zaten los in de doos en er was potgrond overal verspreid, merendeel van de plantjes lagen uit de pot en waren beschadigd/ gekneusd. Jammer.

Mooie producten en goed verpakt.

Hele mooie nep cactussen besteld. Zien er uit als echt en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs en supersnelle levering

Na lang zoeken hier kauwbotten gevonden met hardheid 3. Anders heeft mijn hond ze in twee minuten weg gekauwd. Gunstige prijs, snelle levering en degelijk verpakt. Top!

Snel en goed geleverd

Bloempot was erg goed verpakt en snel geleverd! Helemaal top!

Helemaal prima

Artikel extreem goed en netjes verpakt en snelle verzending. Prima tevreden!

Geweldige service

ik woon in Leiderdorp, maar bestel graag bij Intratuin Osdorp. We hebben al een nep kachel en veel kerstdorp en poppetjes gekocht. Enige jammer is dat er in de Na-Kerst uitverkoop nooit kerstballen zitten. Maar desalniettemin koop ik graag in de uitverkoop ook omdat het voor mindervalide moeilijk is om je staande te houden in de winkel tijdens deze achterlijke gekkenhuis met mensen die als idioten alles wat los, maar ook vast zit voor korting in hun kar deponeren. Nee heerlijk rustig achter m'n laptop uitzoeken wat ik wil. Bedankt.

Mindere kwaliteit gekregen dan betaald!

betaald voor een Nordman kerstboom maar een ander goedkopere kerstboom geleverd gekregen. Wij hebben een in december een Nordman kerstboom gekocht bij tuincentrum osdorp voor € 45.00 maar een andere goedkopere soort geleverd gekregen. Met een andere naald structuur en een boom die heel veel naalduitval had. Deze terechte klacht werd niet in behandeling genomen omdat er geen garantie op kerstbomen is. Maar het gaat niet om garantie,maar dat we betaald hebben voor een Nordman maar deze niet geleverd hebben gekregen,maar een boom van veel mindere kwaliteit. Ik ben al jaren klant maar mij zien ze niet meer. Misschien zijn er meerdere klanten die hier mee te maken hebben gehad Datum van ervaring: 08 december 2022

Beste Schreurer, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Helaas zit er geen garantie op kerstbomen i.v.m. diverse factoren waarmee de kerstboom te maken krijgt. Al onze gezaagde kerstbomen zijn Nordman bomen, wij hebben geen andere soorten in de verkoop gehad. Onze excuses dat de boom niet voldeed aan uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, tuincentrum Osdorp

Mooie, gebruiksvriendelijke kerstboom, snel geleverd

Ik had deze Black Box Brampton in de winkel zelf gezien, maar toen niet gekocht. Lekker gewacht tot de uitverkoop na de kerst en toen met flinke korting online besteld. Hij werd snel geleverd en eenmaal in elkaar gezet stelde hij niet teleur. Daar gaan we nog vele jaren plezier van hebben. Het paraplu-model betekent dat je geen losse takken in hoeft te haken, zoals bij oudere modellen kunstkerstboom (mijn moeder heeft er zo een). Wel moet je wat takken even wat ‘voller’ buigen, anders zie je de stam heel erg en dan ziet het er erg nep uit. Al met al was ik nog geen half uur bezig met opzetten. De geïntegreerde verlichting maakt het nog gebruiksvriendelijker. Ben er blij mee! Zou ik het aanbevelen? Ja! Sterker nog, mijn broer heeft er ook eentje besteld, nadat hij de onze zag.

Super tevreden

Scherp geprijsd! Snel geleverd en keurig verpakt. Kortom een aanrader!

Super tevreden!

Ik ben al geruime tijd een trouwe klant. Ik ben altijd ontzettend tevreden over de producten van het Tuincentrum en ook hun snelle service. Nu ook weer een zeer snelle levering. Dank je wel 😊

Goede en snelle bezorging, fijne service

Product goed ontvangen, snelle service.

Prettig shoppen bij Osdorp

Scherpe prijzen, snel verzonden en goed verpakt!

Leuke lampjes gekocht

Snel in huis!

Product netjes verpakt en snel geleverd! Product is precies zoals omschreven dus zeer tevreden.

Bij het uitpakken van mijn bestelling (Efteling kerstdorp artikelen) ontdekte ik dat ik een leeg doosje had gekregen. Gelijk via de mail contact gezocht en al heel snel een antwoord. Ze gingen het artikel gelijk nog een keer sturen. Dat is nog eens service! Top.

Teleurgesteld

Had kerstverlichting voor mij en mijn dochter besteld én betaald. Strings verlichting van 8 m. Krijg na 3 dagen 1 doos met met Strings verlichting van 8 m, met begeleidend briefje dat er maar één leverbaar is. Maar op moment van bestelling én betaling was er voldoende leverbaar volgens de site!

Beste Vos, Vervelend om te zien dat u niet tevreden bent. Onze site is gekoppeld aan onze voorraad in de winkel. Elk uur wordt dit bijgewerkt. Het kan dan helaas ook voorkomen dat het artikel op het moment van bestellen nog op voorraad staat, maar dat er ondertussen een wijziging in de voorraad is. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Tuincentrum osdorp

Super goed geregeld

Hele mooie led kaarsen besteld met een fikse korting. Goede aanbiedingen bij dit tuincentrum! Netjes en snel verzonden! Product in goede staat. Ik kan dit tuincentrum zeker aanraden!

Vaker wat besteld bij tuincentrum Osdorp , altijd na enkele dagen al bezorgd . Artikelen zijn altijd met zorg ingepakt en goed beschermd tegen breken . Top

Gewoon geweldig.

Heb 27 december besteld en 29 december is mijn nieuwe kerstboom al geleverd. Ik hield rekening met 5 dagen dat stond op de website en was aangenaam verrast dat hij al na 2 dagen geleverd werd.

Mickey kerstboom piek besteld en we zijn er blij mee

Snelle levering en goed verpakt!

Diverse Lemax artikelen besteld, het zijn toch kwetsbare artikelen. Maar ze waren heel goed en netjes verpakt en alles werkt. Daarbij ook nog snel geleverd. Voor de eerste keer hier besteld, maar voor herhaling vatbaar!

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs