Keurige levering!

Netjes op de hoogte gehouden in het proces en vlotte levering.

Duidelijk, helder snel en in een Goede verpakking verstuurd.

Fantastische ervaring om bij Tuincentrum Osdorp (online) te winkelen!

Deskundig, vriendelijk en dienstverlenende medewerkers. Enorm breed en goed aanbod/keuze in assortiment. Prachtige ( web) winkel. Prima geprijsd.

Verkeerde kleur ontvangen

Flinke parasol, helaas een grijze ipv een blauwe ontvangen. Ach we laten het maar zo..

Praktische BBQ voor elk geschikt moment.

Eenvoudig en veilig te bedienen bbq met goed resultaat en tevredenheid van onze gasten.

Goede website, snelle levering.

Enige minpunt was de chat. Bij vraag over het materiaal van de pot kreeg ik als antwoord keramiek, stond ook zo op de website. Hij is toch echt van metaal, wist ik omdat ik al een kleinere maat had. Dus de gok gewaagd , besteld en inderdaad de pot van metaal , zoals ik verwacht had..

Snelle en probleemloze levering. Top.

Had nog nooit iets bij Tuincentrum Osdorp besteld maar dat ga ik nu zeker vaker doen. Wat een keuze! En allemaal voor een redelijke prijs!

Heel fijn tuincentrum

Ik heb mijn vriendin een kado-bon gegeven voor haar nieuwe tuin. Ook leuk voor mezelf, dan kunnen we er samen naartoe en daar meteen lekker lunchen :) win-win

Heel fijn tuincentrum

Super geweldig

Onze tuinplanten zrn gazon zijn heel blij met deze prachtige gebruiksvriendelijke sproeisysteem (Hozelock essentials set)

Heel tevreden 👍

Snel in huis en ontzettend goed verpakt. Ik

Gewoon mijn gespaarde punten kwijt.

Bezorgen perfect snelle levering en juiste producten. Gewoon mijn gespaarde punten weg.

Beste Annemarie, Dank voor uw beoordeling. De punten van uw bestelling zijn op de klantenkaart bijgeschreven. Uw gespaarde punten staan allemaal nog op uw kaart. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Goed product, snelle levering

De BBQ is netjes verpakt en bezorgd door PostNL. De beschrijving op de website is helemaal correct en alle toebehoren waren aanwezig. Dank voor de service!

Snelle levering en goed verpakt

Via bol.com kun je tegenwoordig alles bestellen, maar ik vond de bak bij jullie, een plaatselijk tuincentrum. Dat heeft voor mij meer een gunfactor. Vandaar dat ik bij jullie heb besteld. De levering kwam in 2 delen en waren erg goed verpakt. Dat verbaasde mij omdat het lastig te verpakken producten waren. Erg blij dat jullie zoveel zorg bieden voor de te verzenden producten. Ik ben blij, heel erg bedankt nogmaals!

Goed en goedkoopste.

Besteld en de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Top

Super(lichtgewicht) tuinslang

Super lichtgewicht slang (zeker na jarenlang met een gewone 30 meter tuinslang gebruikt te hebben). Tip je kan de kraan halverwege dichtdraaien omdat er dan nog voldoende water in de slang zelf zit.

Super snelle levering ,alles dik in orde👍🏻

Mooie artikelen en Razendsnel Geleverd

Snel en accuraat afgehandeld en prima levering!!

Geweldig, snel verstuurd en goede prijs-kwaliteitverhouding.

De kamado BBQ is echt een goede kwaliteit en voor een fijne prijs. Top!

Mijn ervaring is altijd prima! Ruime keuze, prima prijs en super snelle levering.

Kamado steen besteld super super super tevreden

Ik heb een kamado steen besteld voor show cooking het resultaat is echt mega had ik niet verwacht . De levering is super verlopen stond 2dagen voor maar had hem de volgende middag al in huis dus top service . Product is iedereen aan te raden!!!

Prima produkt. Snelle levering

Via de chat vooraf contact gehad. Produkt geleverd zoals omschreven. Snelle levering. Erg blij mee. Ik kom zeker nog een keer terug bij dit bedrijf.

Prima produkt. Snelle levering

Hier ga ik vaker bestellen!

Producten die ik koop zijn 2 dagen later op locatie, echt super netjes! Jammer dat ik er niet dichterbij woon, alhoewel.. ik kan er dagen shoppen!

Altijd terecht voor mooie planten en accessoires. Ook elke keer weer goed geholpen door het personeel.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs