Ik bestel hier zekker weer

Product zoals omschreven. En voorradig, netjes ingepakt en op da aangegeven tijd geleverd.

Aardige klantenservice met zorgzame oplossing

Mijn bestelling van 2 grote zwarte plantenbakken op wielen kwam snel binnen; echter waren er bij het vervoer beschadigingen ontstaan. Ik werd snel door de klantenservice geholpen; op donderdag de beschadigde bakken retour gezonden en op vrijdag had het bedrijf al de nieuwe bakken naar me toegezonden. Ditmaal kwamen zij heel binnen en ik heb nu een mooi verrijdbare groentetuin. Bedankt voor de zorgvuldige goede service!!!

Heel tevreden over mijn aankoop.

Mooie Viburnum op stam, goede prijs en zeer snel ontvangen. Heel goed ingepakt! Zag er heel goed uit.

Ruime sortering artikelen en degelijk ingepakt.

Handige categorieaanwijzingen zodat jealles makkelijk kunt vinden. Geen plastic in de verpakking maar kartonsnippers. Snelle bezorging, kortom zeer tevreden.

Gewoon netjes alles volgens afspraak. Probleemloze levering!

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.... Daar houden we van!

Helemaal goed !

Snelle levering en het artikel was echt heel leuk !

Geweldige site/winkel

Gemakkelijke site snel gevonden. En super snel geleverd. Een echte aanrader om te bestellen

Snelle service heb een wireless BBQ thermometer gekocht.

Voor een kadobon van €25 is het te ver om naar Osdorp te rijden ben al 70€ kwijt een benzine. Maar niet te min toch een leuke actie.

Vlotte levering, goed product.

De kleinste kamado bbq besteld met warmte verdeler. Bestelling vlot bezorgd. Goed verpakt Bbq is boven verwachting. Mooi solide rvs rooster, Geen beschadigingen na uitpakken. Moet m nog proberen volgende week maar de bbq is beter dan ik voor deze prijs verwacht had mbt afwerking.

Is niet wat ik verwacht had

1 plant zeer goed de rode is matig gescheurde bladeren niet mooi heel grof blad

Heldere website, topkwaliteit producten en snelle service

3 plantenbakken van het merk Elho heb ik via de website besteld. Deze zijn thuis geleverd, grondig verpakt en de kwaliteit is volgens verwachting. Tuincentrum Osdorp beveel ik bij iedereen aan!

Snelle en goede service

Bestelling was heel snel geleverd. De producten van Elho werden aangeboden tegen een goede prijs! Goedkoper dan bij mijn eigen tuincentrum.

Duurzaam en goeie spullen

Tuincentrum Osdorp Lekker in je tuin de lente vieren Doe je duurzaam tussen mieren en pieren Met spullen van tuincentrum Osdorp Gooi je altijd een goeie worp Zoek je plant en stoel, bank of parasol Het maakt niet uit, niets is hun te dol De keuze is reuze daar in de zaak En zeker met de service is het altijd raak

Snelle levering. Lijkt Overtoom we

Tuinsproeiers besteld van een bekend merk. De levering was zo rap dat ze de volgende dag bij mij al stonden te sproeien

Mooi pruimenboonpje en super snelle levering

Gemakkelijk besteld via de webshop en daags erna werd het pruimenboompje al geleverd, keurig ingepakt in kartonnen doos.

Mooie kwaliteit planten!

Ben gewoon weer zeer tevreden! Mooie kwaliteit vaste planten voor een klein prijsje.

Mah

De plant is best groot, maar veel bladeren hebben kleine scheurtjes of zijn gekneusd:(

Beste Max, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij hebben geen klacht ontvangen over uw bestelling. Is het mogelijk voor u om een mail te sturen naar service@osdorp.nl met een foto en uw aankoopnota? Wij helpen u graag goed verder.

Al eens eerder wat besteld. Super service, snel en betrouwbaar. Heel blij met de potten.

Snel en accuraat

Het product was snel geleverd en goed verpakt.

Groot assortiment

Ruime keuze. Leuke aanbiedingen en snelle verzending

Prima service en kwaliteit

Levering conform afspraak. Materiaal goed verpakt geleverd. Zeer tevreden met de bijzettafels.

Goede kwaliteit van de planten!!

De planten waren netjes ingepakt, zelfs met water erbij via een druppelsysteem... 😊

Topper

Was er naar op zoek en vond de perfecte aanbieding van Tuincentum Osdorp,ben zeer tevreden ook betreft de snelle aflevering,Top en Bedankt

Philips elektrische kachel

Mooie aanbieding en snelle levering. Top service van tuincentrum Osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs