snelle service, netjes verpakt

Omdat het bestelde artikel niet op voorraad was, kreeg ik direct een mailtje met de verwachtte leverdatum. Het artikel is geleverd voor deze datum.

Goed verpakt.

Goed.

Had wat vlugger verstuurd mogen worden. Verders dik tevreden.

Super fijne webshop

Het prettige is, dat ze even bellen als ze zelf denken dat je order niet 'logisch' is, het zijn dus geen 'dozen schuivers', maar mensen met verstand van hetgeen ze verkopen.

Ik heb verkeerde producten ontvangen.

In de omschrijving stond andere maat aangegeven

Beste Natalia, Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen! Onze excuses hiervoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom lossen we het graag voor je op. Klachten kan je altijd mailen naar service@osdorp.nl, maar nu hebben wij je alvast even een bericht gestuurd om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt! Daarnaast gaan wij ervoor zorgen dat een eventuele volgende bestelling wél in een keer goed gaat. Met vriendelijke groet, Niels Tuincentrum Osdorp

Fantastische, snelle service en levering.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede shop

Prettig (web) shoppen.

Duidelijk, goede site, komen afspraken na en zorgvuldige verpakking van mijn bestelling.

Bestelling op afgesproken datum geleverd

Leuke prijzen en snel geleverd.

Prima geholpen

Mijn bestelling was niet alles meer te leveren is telefonisch opgelost met vervangend artikel ben zeer tevreden

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Mijn bestelling na 1 dag geleverd!

Kadobon

Mooie artikelen, moeizaam bestelproces

Het bestelproces aan het einde van het betalen op de site verliep niet al te soepel, er was wat onduidelijkheid over waar het pakketje geleverd zou worden. Uiteindelijk kwam hij later binnen dan verwacht (track en trace was niet te zien). Verder zijn de bestelde spullen netjes geleverd.

Niet best

Voor het eerst kamerplanten besteld bij Osdorp online. Kwamen slap binnen contact gehad met klantenservice ze vergoeden de helft van de 2 planten waar van ik foto s had gestuurd De planten even met rust gelaten en na verloop van tijd de vocht meter gebruikt bleken ze kurkdroog Ook had 1 plant de wortels boven liggen de binnenpot was duidelijk veel te klein Ook ontdekte ik bij 1 plant erg weinig aarde de aarde kwam tot de helft van het binnenpotje Bovengenoemde planten zijn niet de planten die met foto had doorgestuurd Ik denk dat wat als post nl er langer overhad gedaan ik weet dat Osdorp er niets aandoen over het bezorgen van post.nl maar stuurt ze dan niet kurkdroog op Inmiddels alles verse aarde gegeven en de kleine pot vervangen voor een grotere maar ik vind dat niet de bedoeling als je planten besteld

Beste mevrouw, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de ontvangen kamerplanten. Wij hebben inderdaad contact met u gehad en hebben u direct een korting van 50% aangeboden. Dit was aan de hand van het beeldmateriaal die wij toen hebben ontvangen. Mochten wij u toch niet helemaal naar tevredenheid hebben geholpen. Wellicht omdat de overige planten ook niet naar wens zijn. Willen wij u weer vragen contact met ons op te nemen via service@osdorp.nl. Wij nemen dan binnen enkele werkdagen weer contact met u op. Met vriendelijke groet, Barber Tuincentrum Osdorp

snelle levering en heel veel keus.Bestel zeer zeker vaker.

Goede snelle levering en niet te duur

Goede snelle levering en niet te duur

Snelle levering, uitstekende service

Artikelen niet op voorraad, site zegt van wel

Volgens de internetsite was alles op voorraad, uiteindelijk kon ik er 3 weken op wachten. Als ik had geweten dat het er niet was had ik geen order geplaatst. Dit was eens en nooit weer.

zeer goed

Snel geleverd en keurig verpakt in doos.

Snel en netjes behandelt en bezorgd.

Snel en netjes behandelt en bezorgd.

Klasse product en verzending

Klasse product en verzending

De bestelling werd snel en keurig geleverd. Helaas wijkt de kleur af van wat ik dacht te krijgen. De kleur oker lijkt meer op licht bruin.

uitstekend

voor mij was dit de eerste keer, de artikelen waren uitstekend verpakt, kon niet stuk gaan goed gedaan mensen

Niet leverbaar en vervolgens op verkeerde dag geleverd

Eerst krijg ik een bericht dat de bestelde plant niet leverbaar is (moest hier zelf achteraan nadat ze mij blijkbaar hadden gebeld), dit kan gebeuren. Vervolgens overeengekomen dat we een groter model voor dezelfde prijs geleverd zouden krijgen, erg netjes! Wordt de bestelling op zaterdag i.p.v. vrijdag geleverd, niet handig als ons bedrijf van maandag t/m vrijdag geopend is! Nu moet er dus een werknemer speciaal naar het postkantoor om de planten op te halen, daar gaat het voordeel van online bestellen.

Beste heer de Vries, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij als tuincentrum hebben klanttevredenheid hoog in ons vaandel staan. Dat wij helaas in uw geval de plank lijken te hebben misgeslagen is dan ook nooit onze bedoeling geweest. Daarvoor onze excuses. Wij hebben u inderdaad meerdere keren geprobeerd te bellen maar kregen u niet aan de telefoon. Wel hebben wij twee verschillende collega's gesproken maar die waren niet op de hoogte van de bestelling. Nadat wij mail contact hebben gehad over de onberekende plant hebben wij u uiteindelijk kosteloos de grotere toegestuurd. Deze is direct verstuurd maar helaas hebben wij verder geen invloed op de bezorging bij PostNL. Wij begrijpen inderdaad wel dat dit voor een vervelende situatie heeft gezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Barber Tuincentrum Osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs