Geweldige service en betaalbaar

Is Super kwaliteit en betaalbaar en snelle levering

Superservice

Snelle levering , kwaliteitsproducten ! Top bedrijf

Geweldige service

Mooi verpakt met zorg en goede communicatie als er iets niets beschikbaar is. Een aanrader! 👍🏻

Geweldige service

Snelle levering, goede verpakking en mooi product.

Bij jullie vond ik de bloembak met de juiste afmetingen. Goed product aan sterke prijs. Bedankt.

👍

Mijn bestelling was helaas wat vertraagd door omstandigheden 😅.. Vandaag zijn de 2 groene bistro tafeltjes binnengekomen.. Ben er blij mee ☺️ Groet Marion uit Vught

Geweldig bedrijf.

Een capi lux terrazzo bloempot besteld. Zaterdag besteld en dinsdag al in huis. Super snelle bevestiging . Bloempot ook goed verpakt en voor een zeer scherpe prijs.

Geweldig bedrijf.

Snelle levering, aantrekkelijk geprijsd

De producten kregen we erg snel geleverd. Ik zou zeker weer bij Osdorp bestellen.

Netjes, goedkoop en snel

Netjes goedkoop en snel

De bloempot was super veilig en netjes verpakt. Mijn bestelling had ik binnen een dag binnen 🥳

Heldere omschrijving en snelle levering

Heldere info over producten en levertijd. Keurig verpakt en snel bezorgd

Mooie bloempotten voor een hele mooie(lees: goedkope) prijs! Zorgvuldig verpakt en een vlotte levering 😀

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

Geweldig Zweeds lichtsnoer.

Van deze Zweedse lampen komt heel mooi geel licht wat ook nog met verschillende standen te dimmen is. Ik had er al een aantal in de tuin hangen maar deze gaan mee naar de camping om daar ook een geweldige sfeer te creëren.... Je betaald wat meer maar dan heb je ook wat.

Super behulpzaam

Wij kochten vorig jaar een prachtige Strelitzia bij tuincentrum Osdorp voor een van de kamers op ons kantoor. Helaas doet die het niet goed en is nu zo slecht er aan toe dat we foto's hebben gemaakt en per e-mail naar Tuincentrum Osdorp hebben gestuurd met de vraag wat nu, wat moeten we doen om de plant nog te redden. De foto's werden direct doorgestuurd naar de afdeling en binnen een dag was er antwoord met advies. Dat volgen we nu op en hopelijk helpt het.

Prijzen zijn goed en snelle levering

Duidelijke website en scherpe prijzen. Zending is goed en snel.

Snelle service, goed verpakt

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij tuincentrum Osdorp. Product was hier stukken goedkoper dan elders. Artikelen werden goed verpakt verstuurd, dus netjes en onbeschadigd aangekomen.

Mooi assortiment en een mooie winkel.

Ik ben heel tevreden over tuincentrum Osdorp. Het assortiment is divers, wel een beetje duurder dan elders maar een fijne winkel. Ik kocht zijden bloemen en deze staan prachtig. Jammer dat deze zijden bloemen niet in de aanbieding waren😊.

Scherpe prijs, redelijk vlot verzonden

2 zakken houtskool besteld welke na bestelling (15:00) de volgende dag zijn verzonden, dag erna in huis. Zeer aannemelijk dat ik hier weer een bestelling plaats!

Helemaal goed

Makkelijk gevonden, snel verstuurd, netjes verpakt en met een kaartje met info over het product.

Prima verlopen

Goede producten

Veel keuze, snelle levering, goed verpakt verzonden.

Een barbecook marinade kwast besteld via de website. Deze kon ik alleen bij Osdorp vinden.

Osdorperweg 247

1069LL Amsterdam-osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs