OK

OK

Snel en correct

Bij bevestiging order zat er geen factuur bij. Deze opgevraagd en per ommegaande alsnog gekregen

prima webside

Voor het eerst iets besteld bij deze webside. Concurrerende prijzen en overzichtelijke webside. Super snelle levering. Ga zo door!

geleverd conform verkoop en afgesproken leverdatum

goede ervaring

correct en op tijd

Snelle levering!

Ik krijg precies wat ik besteld heb!

Snelle levering en goed product

Prachtig assortiment

Voor elk wat wils, tuin- en huisplanten naast een uitgebreid interieurassortiment.

Gewoon goed en tevreden zoals het hoort maar je zeker niet altijd ziet

Juiste artikelen op tijd en netjes verpakt verstuurd

prima!

Bezorging was wat later omdat product (bloempot) nog besteld moest worden. Maar je word keurig op de hoogte gehouden via mail. Bloempot erg mooi en stevig, alleen jammer dat er te veel opvulling in de doos zat, was niet nodig zoveel. De plastic bloempot was groot en kan echt wel tegen een stootje. Ben langer bezig geweest met t karton en t wegbrengen ervan dan dat ik met de bloempot zelf ben bezig geweest.

Top product en snelle levering

Product zoals omschreven en snelle levering. Zou hier zeker weer bestellen.

Goede service, snel geleverd

Bestelling komt over een met verwachting. Goede kwaliteit en snelle levering.

netjes

netjes optijd geleverd

Hoes voor bbq besteld. Goedkoper dan anderen . Snel en fatsoenlijk geleverd

Snel geleverd en ook goed verpakt. Zou de firma zeker aanbevelen aan mijn vrienden

Snelle levering, duidelijke communicatie wat de status van de bestelling is. Ik ga zeker in de toekomst nogmaals hier bestellen.

Perfecte levering

Er wordt goed verpakt en alles kwam daardoor super netjes binnen, top! Het had wel net iets sneller gekund, daarom een 9 en geen 10 :)

Prima levering

Snelle en correcte levering

Vlotte levering, goed, beschermend verpakt.

Snel correct en goed

Prima zaak om iets te bestellen. Ze zijn snel en heet correct. Product is ook goed dus echt een zaak om vaker wat te bestellen

Snelle bezorging maar klacht niet goed afgehandeld

Op zich goede en snelle service. Alleen ik kreeg een dode clematis. Het geld werd keurig teruggestort maar ik had graag een vervangend exemplaar gehad. Dat kon niet. Als ik die nu wil moet ik opnieuw verzendkosten betalen en dat vind ik niet terecht.

prima levering

De levering was prima, maar de verpakking was wel erg groot voor mijn bestelling.

Bij levering was er wat kapot. Zij hebben het prima afgehandeld. We konden de volgende dag het kapotte omruilen, voor een nieuw apparaat. Kortom, uitstekende service.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs