Ik ben zeer tevreden over tuincentrum Osdorp. Zowel de afhandeling van mijn bestelling als de bezorging. Ik werd persoonlijk gebeld door een medewerkster van tuincentrum Osdorp. Van tevoren gaf ik aan dat ik een paar dagen op vakantie zou gaan. Samen zijn we eruit gekomen. Afgelopen vrijdag zou zij de bestelling doorgeven aan Post Nl. De bloempotten zouden dan de zaterdag of maandag bezorgd worden. De bloempotten werden op zaterdag bezorgd. Ik kon meteen aan de slag. Heel veel dank aan de medewerkster van tuincentrum Osdorp. Hele goede service. Ik zal jullie zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Topspul

Vergeleken met andere tuincentra voor ons de beste, al wonen wij aan de andere kant van de stad Oost Watergraafsmeer.

Snelle levering, keurig vermeld dat er iets niet leverbaar was en meteen terugstorting. Dank u wel.

Alles goed geleverd

evenals het letzq spit werd de houtskool netjes afgeleverd

Snel een netjes verpakt geleverd voor een scherpe prijs!

Zeer tevreden over de levering van BBQ artikelen. Snel en netjes verpakte goederen. Dik in orde!

Vriendelijk en goede service

Online bloembakken besteld. Gezien ik in Den Bosch woon zouden er extra verzendkosten zijn. Deze betaald uiteraard. Regelmatig telefonisch contact ivm de levering. Nog vóórdat de bakken geleverd werden kreeg ik al een mail dat de verzendkosten niet nodig bleken en dat deze werden teruggestort

Very fast and in great condition!

Very fast delivery, thanks a lot

Top.

Wat een superleuke planten potjes en geweldig snelle levering, keurig verpakt. Zeker het terugkomen waard. Dank jullie wel.

Een Super,snelle,duidelijke service

Bestelling gedaan van meerdere producten. Waarvan een enkele niet op voorraad was. Meteen bericht er over gehad . En ook kunnen wijzingen . Met snelle betaling terug.. top ...

Keurige levering

Wij hebben een prijsvergelijking gedaan op meerdere sites. Osdorp kwam er heel goed uit. De bestelling was dan ook zo gedaan. Na een keurige levering zaten in een mooie doos de beloofde plantjes. De plantjes hebben de reis prima overleefd en staan nu in onze tuin te schitteren. We zijn er heel blij mee. Wij zouden Osdorp.nl zeker aanbevelen!

1 item besteld en ontvangen

Vooralsnog geen klachten. Bestellen tot aan ontvangst prima.

Bestelling was zo geplaatst. Bezorging snel gedaan. Tevreden na het uitpakken, alles keurig verpakt. Hier zit een dik tevreden klant.

Mooi assortiment en snelle levering!

Kwalitatief goed bbq assortiment!

Makkelijk en snel bestellen.

Mijn bestelling was snel geleverd en dat tijdens de covid-19 periode. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Prettige ervaring.

Snelle levering, goed verpakt en mooie plant

De plant die ik ontvang was mooier en groter dan verwacht voor de prijs die ik betaalde. Ook werd hij binnen 2 dagen geleverd en was hij goed verpakt. Ik bestel vaker planten online, maar dit was de 1e keer bij deze webshop. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

O-grill besteld en keurig afgeleverd binnen 3 dagen.

Prima en vlotte levering

ga zeker vaker via de webshop bestellingen doen

snelle service

Eerder dan verwacht geleverd

Prima ervaring

Makkelijke manier om iets te bestellen en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Zou zo weer kopen

Snel, duidelijk en goede communicatie

Goede prijs en goede service

Fijne website, goede prijs, afspraken mbt levering nagekomen

Prima kan niet beter

Alles op tijd met de postnl na 1dag al in huis.

Alles top

Super en correct bedrijf! Bestelling geplaatst en ondanks de coronacrisis een dag later al bezorgd ! We gaan hier zeker vaker bestellen!

Great service

Fast delivery, products of great quality!

Geheel aan leveringsverwachting voldaan.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs