Uitstekend, meer kan ik er niet van maken.

Uitstekend, meer kan ik er niet van maken.

goedkoper dan elders

Ik kreeg de bestelling snel bezorgd en de door mijn gestelde kussens waren goedkoper dan elders

1 dag na bestellen al in huis

Witte bloempotten staan helemaal naar verwachting in mijn tuin.

Super snelle en goede levering!!

Duidelijke website, snelle levering

Op de website was alles gemakkelijk te vinden en duidelijk omschreven. Product kwam binnen de tijd die stond voor levering.

Uitstekende service, zeer snelle verzending

Tapasplank besteld, goede kwaliteit!! Goed verpakt. Goede communicatie

Zeer nette levering door tuincentrum Osdorp. Voldoet aan de verwachtingen.

Producten voldoen netjes verzonden en bezorgd.

Snel en goede prijs

Tevreden, ik kom terug!

Gewoon goed

Alles netjes op tijd geleverd en de prijs was ook goed. Goede Website, ga er zeker nog eens bestellen

Communicatie vlot en bezorging ook!

Mooi assortiment, goede website en snelle levering

Ik had nog niet eerder besteld bij Tuincentrum Osdorp, maar alles is prima in orde. Ik zou er zeker weer bestellen.

Snel, goed en goede prijs!

Prima levering.

Het geen wat is besteld is in drie dagen netjes geleverd.

Aanrader

Snelle levering en prima verpakt.

Super service snelle levering. Leuk product. Wij zijn erg tevreden

Goede snelle levering

Snelle en vooral nette levering!

De levering van twee grote plantenbakken verliep vlot. De bakken waren ontzettend netjes verpakt. Top service!

positief

PRIMA .GOED VERPAKT. GOEDE VOSCHTIGHEID Echt een aanrader.

Bestelling kwam netjes op tijd en plantje zag er prima uit, was goed verpakt

Perfecte service en bezorging

Perfecte service en bezorging van mijn bestelling. Ook de informatie daarbij is uitgebreid en helder. Alleen zijn mijn drie bestelde klimplanten door de vorst afgelopen dagen dood! Jammer helaas maar te kostbaar om nogmaals te bestellen. Met vriendelijke groet, Lisa

goede levering

de beschrijving van de zaden is wat merkwaardig. als je wild bloem zaden besteld en die blijken 40 tot 90 cm hoog te worden en dan bestel je daarna wild bloem zaden LAAG en dan zijn die 30 tot 90 cm hoog dan denk ik dus waarom verkoop je die apart. in mijn ogen is dat onzin verkoop

2 maal onjuiste levering

Had een set van 3 grote kweekkappen inclusief grondpinnen besteld, heb bij de eerste levering 1 (vuile) kweekkap zonder grondpin ontvangen. Na telefonisch contact moest ik hier een mail over sturen. Dit gedaan en kreeg 2 dagen later een nieuwe zending. Ook de 2e levering was onjuist, ik heb 2 kleinere kweekkappen ontvangen (wel de grondpinnen) waarvan bij 1 ook nog eens het ventilatieklepje mist. Erg teleurgesteld.

Beste heer, Vervelend om te horen dat ook de nieuwe zending niet goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen zo snel mogelijk weer contact met u op om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

Bestelling kwam vlug en netjes verpakt

Superfijn

Adequaat geleverde artikelen. Prima

Mooie producten, snelle levering.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs