Heel erg tevreden!

We hadden een plantenbak besteld. Deze kwam zoals aangegeven binnen de bezorg termijn binnen. Eenmaal uitgepakt was hij ook nog helemaal gaaf (wat bij andere tuincentra niet altijd het geval is). Eenmaal neergezet wilden we er toch nog een bij, met de opmerking ‘graag z.s.m. verzenden/bezorgen’ bestelden we nog een bak. Sneller bezorgd dan de eerste bak en weer net zo gaaf binnen gekregen. Al met al, zeer tevreden!

Super spullen, snelle verzending

Vorig jaar al een aantal mooie en voordelige plantenmanden besteld en nu weer een paar erbij besteld. Nog steeds zo mooi en voordelig als toen! Snelle verzending! De manden worden binnenkort gevuld als het weer wat beter is. Bedankt voor de goede service!

Viel erg tegen

Ik heb 4 balkonbakken van riet besteld à 19, 95 %, voor dat geld moet het toch wel goed zijn. In één bak zat geen plastic, dus zelf wat frubbelen. En de kwaliteit is exact die van de Action van nog geen 7 euro, ze zijn precies dezelfde. Dus dacht aan terug sturen maar ook die kosten zijn voor jezelf. Laat maar, ik bestel daar nooit meer.

Beste Heer/Mevrouw, Dank voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Normaal gesproken zijn retourkosten voor eigen rekening. Voor klachten vragen wij altijd een mail te sturen naar [email protected]. Wij kunnen dan met u tot een oplossing komen. Wij zien dan helaas nog geen mail van u. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Goede prijs, snel geleverd

Producten de beste prijs die ik op internet kon vinden en keurig verpakt, snel geleverd.

Mooie bloembakken en een snelle levering.

Helaas slecht

Bestel al jaren bij Tuincentrum Osdorp en doe dit omdat ik altijd mooie grote planten kreeg voor de prijs en ik liever bestel wat dicht bij mijn huis in Amsterdam is. De laatste 2 bestellingen waren niet om over naar huis te schrijven. Planten beschadigd door box upside down en de levering door Post.nl werd gewoon naar binnen gesmeten. ( We kunnen dit wellicht niet aan Tuincentrum Osdorp toeschrijven. ) Maar de keramische potten die bestelt waren zijn beschadigd met allerlei krassen rondom.

Beste Heer/Mevrouw, Dank voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Momenteel is onze service afdeling bezig met uw klacht. Hiervoor wachten wij op een reactie. Wij zullen dan ook zeker de klacht voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Een uitermate positieve (eerste) ervaring met Tuincentrum Osdorp!

De bestelde planten en (bramen)struik zijn op een maandag besteld en de woensdag erop geleverd. Ze waren goed verpakt en zagen er - ondanks de toch wel lange reis - mooi, vol en gezond uit. Op een vraag van mij over de aanplanting werd snel gereageerd en advies verleend. Kortom: een uitermate positieve (eerste) ervaring met Tuincentrum Osdorp!

Zo’n mooie bloempot

Ongeveer 2 jaar geleden, deze bloempot zien staan in een taverne René te Antwerpen. Foto van genomen en opgezocht. Eerst te duur, dan uitverkocht 😩. Maar nu eindelijk in huis. Me happy 🫶 Thanks

Scherpe aanbiedingen en top service

Snelle levering, keurig verpakt, scherpe prijs

Snelle levering, keurig verpakt, scherpe prijs ten opzichte van andere aanbieders

Geweldige service en snel geleverd

We hebben hier drie Elho Greenville 47 wit besteld. Deze 3 potten zijn zondag besteld en woensdag geleverd. Het was een flink pakket maar ze zijn super aangekomen. Super bedankt voor de geweldige prijs en super prijs voor de bloempotten ;-).

Goede prijs en snel en netjes verpakt geleverd

Goede prijs, verzending ging vlot, netjes per mail op de hoogte gehouden van de status van de verzending en heel goed beschermd verpakt.

Snel verzonden, heel goed verpakt en mooie plantjes.

Snel verzonden, heel goed verpakt en mooie plantjes.

Probleem, maar prima en vlot afgehandeld

Kwaliteit product viel tegen. Maar vlot contact, en goed opgelost.

Super! Mooie planten, snel geleverd.

Via de website 2 mooie alocasia’s besteld tegen een scherpe prijs! Vlot verzonden en aangekomen, de planten waren goed verpakt en in goede staat. Ik kom zeker terug!

Top, snel en alles goed verpakt en verstuurd

1e ervaring is super goed bevallen, zelfs 2 grote plantenbakken van 80 x 40x40, geen enkel probleem

Snelle verzending en zeer voordelig

4 bossen Kunst tulpen gekocht van hetzelfde merk die bij andere winkels bijna 2x zo duur zijn. Helaas zaten er wel 2 geknakte tussen. Maar ben er evengoed nog blij mee.

prima service

goede en duidelijke website. Snelle levering waarvan ik goed op de hoogte werd gehouden van het beloop van de verzending

Bestelling niet geleverd.

Bestelling zou bezorgd worden door postnl, deze werd op de dag van bezorging retour gestuurd omdat het adres verkeerd zou zijn, onzin, adres was juist.

Beste Klant, Dank voor uw review en vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan. Graag zou ik u willen vragen contact met ons op te nemen via [email protected]. Dan kunnen wij samen met u kijken naar een oplossing hiervoor. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Snelle levering en goede prijs

De bakken waren erg goed verpakt, werden snel geleverd, updates via mail waren accuraat en de laagste prijs in NL.

Perfect 👌

Snelle levering en zeer goed verpakt👍

Aanrader!

Mooie producten voor mooie prijzen. Snelle reactie van de klantenservice. Bestelling was goed ingepakt en snel verzonden. Aanrader!

Helemaal top!

We hebben een plant bij tuincentrum osdorp besteld en deze werd de volgende dag al netjes verpakt geleverd. De grote van de plant was zoals omschreven en is helemaal naar onze zin!

Alles super verlopen. Goede prijs en snelle verzending

Voegmortel besteld voor de bestrating. Alles super verlopen. Goede prijs en snelle verzending! Aanrader om hier te bestellen.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs