Groene aanslag verwijderaar besteld. Snel thuis geleverd. Het product heeft z’n werk goed gedaan. 👍🏼

Geweldige ervaring.

Vier prachtige plantenbakken werden binnen anderhalve dag thuisbezorgd zonder extra kosten. De verpakking was geweldig. Er kon op die manier niets verkeerd gaan. Ook de website zeer gebruikersvriendelijke. En artikelen bestellen is ook heel makkelijk.

Beste Mevrouw, Dank voor uw review en fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij zien echter dat u ons een 0 heeft gegeven. Mochten wij u verder kunnen helpen horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Gezien, besteld ,betaald, geleverd. En dat super snel!

Heel tevreden over mijn eerste bestelling. Mooi product en snel geleverd. Ik ga zeker vaker bestellen.

makkelijk te bestellen, en snelle levering ook. Ook handig dat je online kan betalen met een cadeaukaart.

Overzichtelijke website, lage prijzen

Ik was op zoek naar grote bakken voor op mijn nieuwe balkon (had eerst een tuin). Via Google kwam ik hier terecht. Snel gevonden wat ik zocht en de prijs was helemaal fantastisch. Ik betaalde veel minder dan bij andere sites!!! Had er zes nodig en hoefde ze nu niet te sjouwen of in m'n auto proberen te proppen. Helemaal blij. Mocht ik er nog meer nodig hebben weet ik nu waar ik moet zijn.

Snelle levering en tip top verzonden

Snelle levering van de door mij bestelde spullen. Deze waren zeer degelijk verpakt!

Geweldige service, zéér zorgvuldig verzonden!

Ik heb de meest prachtige items van de TS Collection besteld . Ik had al betaald en wilde nog een item erbij. Om extra verzendkosten te besparen heb ik contact gezocht. Hele fijne ervaring en zeer welwillend en vriendelijk personeel. Alles kon samen gevoegd worden in éen zending. De toch best kwetsbare potten zijn ontzettend zorgvuldig ingepakt en verzonden. Ik ben heel blij met de geweldige service en natuurlijk ook met de potten! Een goede service staat bij mij hoog in het vaandel. Hier wordt je toch blij van!

Helemaal wauw!

Superrrr mooie plant gekregen! Mega snel ook, alleen maar blijdschap!

Helemaal top

Overal was deze plant uitverkocht (Pilea Moon Valley) maar niet bij tuincentrum Osdorp. Mooie volle plant zonder enige schade geleverd, zeer zorgvuldig ingepakt en snelle levering.

Lekker makkelijk

Makkelijke website, snel gevonden wat we wilden, snel bezorgd

Geweldige website

Heb 2 capi bloempotten besteld. Werd netjes op de hoogte gehouden van de staat van levering. Snel geleverd en goed verpakt.

Superrrrr

Binnenplant besteld, goedkoopst bij tuincentrum Osdorp. Volgende dag geleverd, plant is perfecte en gezonde staat, goed ingepakt. Superrrrr blij mee!!

Helemaal goed, mooi product en super ingepakt

Ik had 3 bloempotten besteld. Er zat een hele grote deuk/gat in de doos bij aankomst, dus was bang dat alles kapot zou zijn, maar was zo ontzettend goed ingepakt. Nog nooit meegemaakt. Hele mooie potten en helemaal heel. Super!!!!

Snelle levering van planten en aarde.

Snelle levering van planten en aarde. Goed verpakt en in perfecte staat. Fantastisch in aanbod en service.

Snelle levering. Mooi product en goed beschermend verpakt.

Very good 👌🏼

The plants were shipped and packed in good conditions. The plants arrived with NO damage and it was shipped to me in 1-2 days. The plant size was as mentioned in the website and prices are absolutely reasonable 😁

Goede snelle service

3 bloempotten gekocht, ontzettend goed stevig en beschermd ingepakt! Ook was de levering snel, altijd fijn.

Gemak dient de mens…

Bestelling via de website gedaan, super gemakkelijk en 2 dagen erna al in huis.. Daarbij was het ook een erg aantrekkelijke aanbieding van deze Elho plantenbak..

Voor herhaling vatbaar

Heb twee cadeaubonnen besteld via de webwinkel en, zoals aangegeven stond, twee dagen later lagen ze in de brievenbus. Keurig in dicht geplakte enveloppe

Simpel bestellen, afrekenen en je bestelling volgen tot aan de deur.

Je kunt makkelijke selecties maken op wat je zoekt. Wat je besteld wordt goed ingepakt en je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Tijdens de verzending kan je je bestelling goed in de gaten houden met track en trace.

Helemaal top!

Snelle levering en zeer goed verpakt helemaal top!

Hele snelle levering. De bloempot past precies bij de kleuren van mijn interieur. Super blij mee! Dank!!

Buitengewoon goed!

Mijn eerste bestelling liep zeer goed. Ik was op de hoogte gebracht via email van mijn order, betaling en levering. Het pakket was stevig ingepakt. Ik kan niet anders zeggen dat het geef mij een gevoel dat zo moet een bestelling verlopen!

Buitengewoon goed!

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Een kleine own grill kamado besteld afgelopen week, binnen één dag geleverd. Vervolgens advies gevraagd omtrent een regenhoes voor de kamado. Ook hier vlot goed advies gekregen en de bestelling snel in huis gekregen. Een aanrader.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.