Zeer goed geholpen snelle verzending nogmaals dank

Snelle reactie over levering. Levering zoals afgesproken. Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Prima, snelle reactie en nette prijzen

Snel gereageerd, ook op de vraag naar een ander matras. Geleverd conform afspraak. Prima!

Supersnel

Mooi product en snel geleverd.

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen Erik. Veel plezier met het product! Sure Bedding

2 dagen naar mijn bestelling in huis ...Top!!!!. Daar kunnen andere leverancier een voorbeeld aan nemen door wel te adverteren met "op voorraad " maar dan niet op voorraad te hebben zodat je er weken op moet wachten .

Bedankt! fijn om te horen en veel plezier met de bestelling :)

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ze zouden in verband met de kerst vakantie na 6 januari contact opnenen, maar ze belde eerder. Wij kozen voor ophalen en dat kon tussen kerst en oud en nieuw.

Fijn om te horen! :)

Lattenbodem goed produkt, snelle levering maar dan.........

Mooie lattenbodems voor goede prijs en tot mijn verrassing al na twee dagen leveren. Maar dan blijkt dat ik de hele dag thuis moet zijn voor de levering van 8.00 tot 17.00. Niet van deze tijd maar niets aan te doen vlgs Sure-bedding. Maar van alles geregeld. Wordt ik om 8.30 gebeld dat leverancier met 5 min bij mij is. Van deze chauffeur hoorde ik dat hij al twee dagen weet dat hij tussen 8.15 en 8.45 bij mij zou zijn. Heeft digitale lijst. Heel irritant, heeft mij veel inspanning gekost om aanwezigheid te regelen.

Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat het product bevalt, en helaas onze excuses voor het ongemak. Wij zelf hebben geen kennis en invloed op de bezorgtijden van de producten die via vrachtzending verzonden worden.

Service van bijzondere klasse

Wij wonen sinds kort in Spanje en begin juli heb ik ons bed uit Nederland naar Spanje laten transporteren. Helaas bleek bij het in elkaar zetten van het bed een essentieel onderdeel van het bed gebroken te zijn. Geen idee van merk, type en waar het gekocht was. Een aantal foto’s gemaakt en op internet gaan zoeken naar een mogelijke leverancier van het gebroken onderdeel. Ook Rik Bosman van Sure Bedding een e-mail gezonden. Rik belde mij en vroeg mij aanvullende foto’s te maken zodat hij kon uitzoeken welk onderdeel kapot was en of zij het konden leveren. Na het zenden van de foto’s opnieuw contact met de mededeling dat zij het onderdeel konden leveren. Per post naar mij toegezonden plus een beschrijving hoe te installeren en GEEN factuur. Ongekend deze service aan een onbekende vragensteller in Spanje. Zeer tevreden en zeker een volgende keer klant worden bij Rik.

Professionele begeleiding

Super mooie boxspring voor een hele eerlijke prijs. Geven goed advies omtrent de matrassen en leggen daarbij uit wat het verschil is en wat beter is voor het lichaam. Ze helpen je erg goed naar het goede bed. Daarbij is het echt nog één op één waarbij de klant duidelijk voorop staat! Bedankt zal jullie aanraden bij familie en vrienden.

Pluspunten

Zeer goed en net verpakt bed ontvangen. de 2 super mooie dikke Life & Soul matrassen slapen echt lekker. de gehele bestelling is mooi verlopen! Bedankt Sure-Bedding!

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Super om te horen! vele fijne nachten toegewenst :)

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid