Service van bijzondere klasse

Wij wonen sinds kort in Spanje en begin juli heb ik ons bed uit Nederland naar Spanje laten transporteren. Helaas bleek bij het in elkaar zetten van het bed een essentieel onderdeel van het bed gebroken te zijn. Geen idee van merk, type en waar het gekocht was. Een aantal foto’s gemaakt en op internet gaan zoeken naar een mogelijke leverancier van het gebroken onderdeel. Ook Rik Bosman van Sure Bedding een e-mail gezonden. Rik belde mij en vroeg mij aanvullende foto’s te maken zodat hij kon uitzoeken welk onderdeel kapot was en of zij het konden leveren. Na het zenden van de foto’s opnieuw contact met de mededeling dat zij het onderdeel konden leveren. Per post naar mij toegezonden plus een beschrijving hoe te installeren en GEEN factuur. Ongekend deze service aan een onbekende vragensteller in Spanje. Zeer tevreden en zeker een volgende keer klant worden bij Rik.

Professionele begeleiding

Super mooie boxspring voor een hele eerlijke prijs. Geven goed advies omtrent de matrassen en leggen daarbij uit wat het verschil is en wat beter is voor het lichaam. Ze helpen je erg goed naar het goede bed. Daarbij is het echt nog één op één waarbij de klant duidelijk voorop staat! Bedankt zal jullie aanraden bij familie en vrienden.

Pluspunten

Zeer goed en net verpakt bed ontvangen. de 2 super mooie dikke Life & Soul matrassen slapen echt lekker. de gehele bestelling is mooi verlopen! Bedankt Sure-Bedding!

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Super om te horen! vele fijne nachten toegewenst :)

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid