In twee dagen na het bestellen bezorgd, top!

Echt prima service!

Hele fijne service, ook de medewerker die ik na het online bestellen telefonisch nog heb gesproken. Zoals aangegeven tussen 28 november en 12 december zou het bed geleverd worden, werden we zowaar verrast dat het bed 4 november al geleverd kon worden! Top!

Gewoon goed

Prettige uitleg,rustig alle vragen beantwoord gekregen,ja gewoon gezellig ook het plaatsen ging perfect……eerste nachten goed geslapen.

late levering

het produkt is goed maar de levering is erg traag

Fijn om te horen dat het product bevalt! Zoals aangegeven hebben wij een levertijd van ca. 3 a 4 weken op dit product, en dat hebben wij zoals beloofd gehaald :) Mocht er iets zijn, dan vernemen wij het graag.

Fantastisch!

Werd uiterst vriendelijk geholpen en de service was geweldig!

Prima reparatie service

Motor van bedbodem deed het niet meer. Ook al was de garantietermijn verlopen kreeg ik toch nog een forse korting op een nieuwe motor. Prima en correct geholpen.

Prima service, afspraken goed nagekomen

Voor de tweede keer al lattenbodems gekocht bij deze winkel. Heldere en nette afwikkeling en bezorging. Kwaliteit van de bodems ook heel goed.

Heel vriendelijk en deskundig geadviseerd.

Ik raad alles aan, ik wilde graag hetzelfde bed als in de suite van preston palace, dit bed was niet helemaal leverbaar, maar samen met Jop overlegd, en een mooi gelijksoortig bed samen gesteld. Hierbij word echt de tijd voor je genomen, ook met de montage aan huis en de levering word zeer netjes en secuur gewerkt. Alle afval word netjes opgeruimd en meegenomen, het is een fijn bed, sinds tijden weer goed geslapen. een dikke 10 voor Sure bedding en voor Jop, die zijn vak goed verstaat.

Beter kun je niet wensen

Heel mooi bed (velours stof) met topmatrassen en elektrisch verstelbare bodems uitgezocht. Er wordt alle tijd genomen om een goed advies te geven. Grote keuze in stoffen, matrassen bodems. Op tijd geleverd en snel en vakkundig geïnstalleerd. Wij komen hier zeker terug en zullen het ook aan iedereen aanbevelen, super betrouwbaar adres en met veel persoonlijke aandacht. Echt heel blij met het product en de service! En het slaapt heerlijk!

Op tijd geleverd en communicatie helder

Materiaal op tijd geleverd; degelijk verpakt en de telefonische communicatie leidde tot praktische oplossing voor nabestelling zonder extra verzendkosten

Hier staat de klant centraal

Bij vragen word je direct en correct geholpen. Bij technische vragen komt er goed advies en goede uitleg. Bij een probleem kwam de baas zelf omruilen en hielp zelfs nog bij de installatie. Hier was geen discussie over het probleem maar een oplossing. Dit is de eerste keer bij een koop op internet dat ik deze perfecte service heb gekregen. Gelukkig dat deze bedrijven bestaan in deze (moeilijke) tijd.

Zeer goed geholpen snelle verzending nogmaals dank

Snelle reactie over levering. Levering zoals afgesproken. Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Prima, snelle reactie en nette prijzen

Snel gereageerd, ook op de vraag naar een ander matras. Geleverd conform afspraak. Prima!

Supersnel

Mooi product en snel geleverd.

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen Erik. Veel plezier met het product! Sure Bedding

2 dagen naar mijn bestelling in huis ...Top!!!!. Daar kunnen andere leverancier een voorbeeld aan nemen door wel te adverteren met "op voorraad " maar dan niet op voorraad te hebben zodat je er weken op moet wachten .

Bedankt! fijn om te horen en veel plezier met de bestelling :)

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ze zouden in verband met de kerst vakantie na 6 januari contact opnenen, maar ze belde eerder. Wij kozen voor ophalen en dat kon tussen kerst en oud en nieuw.

Fijn om te horen! :)

Lattenbodem goed produkt, snelle levering maar dan.........

Mooie lattenbodems voor goede prijs en tot mijn verrassing al na twee dagen leveren. Maar dan blijkt dat ik de hele dag thuis moet zijn voor de levering van 8.00 tot 17.00. Niet van deze tijd maar niets aan te doen vlgs Sure-bedding. Maar van alles geregeld. Wordt ik om 8.30 gebeld dat leverancier met 5 min bij mij is. Van deze chauffeur hoorde ik dat hij al twee dagen weet dat hij tussen 8.15 en 8.45 bij mij zou zijn. Heeft digitale lijst. Heel irritant, heeft mij veel inspanning gekost om aanwezigheid te regelen.

Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat het product bevalt, en helaas onze excuses voor het ongemak. Wij zelf hebben geen kennis en invloed op de bezorgtijden van de producten die via vrachtzending verzonden worden.

Service van bijzondere klasse

Wij wonen sinds kort in Spanje en begin juli heb ik ons bed uit Nederland naar Spanje laten transporteren. Helaas bleek bij het in elkaar zetten van het bed een essentieel onderdeel van het bed gebroken te zijn. Geen idee van merk, type en waar het gekocht was. Een aantal foto’s gemaakt en op internet gaan zoeken naar een mogelijke leverancier van het gebroken onderdeel. Ook Rik Bosman van Sure Bedding een e-mail gezonden. Rik belde mij en vroeg mij aanvullende foto’s te maken zodat hij kon uitzoeken welk onderdeel kapot was en of zij het konden leveren. Na het zenden van de foto’s opnieuw contact met de mededeling dat zij het onderdeel konden leveren. Per post naar mij toegezonden plus een beschrijving hoe te installeren en GEEN factuur. Ongekend deze service aan een onbekende vragensteller in Spanje. Zeer tevreden en zeker een volgende keer klant worden bij Rik.

Professionele begeleiding

Super mooie boxspring voor een hele eerlijke prijs. Geven goed advies omtrent de matrassen en leggen daarbij uit wat het verschil is en wat beter is voor het lichaam. Ze helpen je erg goed naar het goede bed. Daarbij is het echt nog één op één waarbij de klant duidelijk voorop staat! Bedankt zal jullie aanraden bij familie en vrienden.

Pluspunten

Zeer goed en net verpakt bed ontvangen. de 2 super mooie dikke Life & Soul matrassen slapen echt lekker. de gehele bestelling is mooi verlopen! Bedankt Sure-Bedding!

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Super om te horen! vele fijne nachten toegewenst :)

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid